Bitmoji چیست؟ و چگونه از آن استفاده کنیم

1397/7/19 21:15

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که میتوانید از یک تصویر کارتونی از چهره خودتان در تصاویر پروفایل خود یا به عنوان استیکر از آن در شبکه های اجتماعی استفاده کنید ، توسط برنامه و افزونه Bitmoji میتوانید به سادگی استیکرهای کارتونی ایجاد کنید ولی در اولین قدم باید در مورد Bitmoji بیشتر بدانید.
Bitmoji متعلق به شرکت Snap Inc که همان شرکت سازنده اسنپ چت است که در سال 2016 توسط این شرکت 100 میلیون دلار خریداری شد.
برنامه Bitmoji به شما اجازه میدهد تا شخصیت کارتونی مورد علاقه خود را ایجاد کنید. پس از آن میتوانید به عنوان یک تصویر پروفایل و استیکر در تمامی برنامه ها استفاده کنید.
Bitmoji در فروشگاه کروم و نسخه های اندروید و ios قابل دانلود است.
بسیاری از شبکه های اجتماعی مانند اسنپ چت ، فیسبوک ، Slack ، Gboard ، جیمیل و Imessage با Bitmoji سازگاری خوبی دارند.


چگونگی ایجاد حساب کاربری Bitmoji

در ابتدا Bitmoji را دانلود و نصب کنید.

برنامه را باز کنید.در صفحه آغازین از شما میخواهد که وارد حساب کاربری اسنپ چت خود شوید. و یا از حساب اسنپ چت قبلی اسنپ چت خود استفاده کنید.

در صورتی که حساب کاربری اسنپ چت ندارید باید یک حساب کاربری ایجاد کنید ، در زیر مراحل ایجاد حساب کاربری در Bitmoji را مشاهده میکنید.

در مرحله بعد برنامه از شما میخواهد که یک عکس سلفی از خود بگیرید.

پس از ایجاد حساب کاربری از شما خواسته میشود که نوع جنسیت شخصیت کارتونی خود را انتخاب کنید.

در مرحله بعد میتوانید ساختار صورت ، نوع پوست ، رنگ مو ، نوع لباس ، سرپوش ، نوع بدن ، و رنگ چشم و... را سفارش سازی کنید.

تصویری که به صورت سلفی گرفته شده میتواند به شما کمک کند که شما تصویر کارتونی خود را مطابق عکس خودتان ایجاد کنید.

صفحه کلید Bitmoji چیست؟

صفحه کلید bitmoji به شما اجازه میدهد که نماد کارتونی ایجاد شده خود را در سایر برنامه ها به اشتراک بگذارید.بسته به پلتفرمی که استفاده میکنید ، دستورالعمل های تنظیم و استفاده از این ویژگی ها متفاوت است.
به عنوان مثال در سیستم عامل اندروید این روند به سادگی با باز کردن صفحه کلید و ضربه زدن بر روی Stickers و مراجعه به تب Bitmoji قابل انجام است.

در ios به تنظیمات رفته و وارد General شوید ، پس از آن وارد keyboard و Keyboards شوید. بر روی Add New Keyboard ضربه بزنید و Bitmoji را انتخاب کند ، allow Full access را فعال کنید. در صفحه کلید بر روی نماد کره زمین ضربه بزنید و آوارتار مورد نظر خود را انتخاب کنید.


در اسنپ چت چگونه از bitmoji استفاده کنید؟

برای استفاده از آواتارها ، برنامه اسنپ چت را باز کنید و روی لینک profile از گوشه سمت چپ بالای صفحه دوربین ضربه بزنید. سپس بر روی چرخ دنده ضربه بزنید تا تنظیمات اسنپ چت باز شود. از منوی تنظیمات به قسمت Bitmoji و Link Bitmoji بروید.

 


1
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza