چگونگی بلاک (Block) و آنبلاک (Unblock) کردن در اسنپ چت

1397/7/21 14:19

ویژگی های جالب و جذاب درون اسنپ چت میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند ولی گاهی لذت بردن از برنامه اسنپ چت با مزاحمت برخی از کاربران باعث ناراحتی افراد خواهد شد که در این صورت است که میتوانید افراد مزاحم را مسدود کرد تا نتوانند به از آن پس پیام ارسال کنند. همیشه در هر شبکه های اجتماعی راه کارهایی برای مسدود سازی دیگران وجود دارد که در این مقاله ما قصد داریم چگونکی مسدود کردن و رفع مسدودی کاربران را در اسنپ چت آموزش دهیم.


چگونگی بلاک کردن (Block) افراد در اسنپ چت

برای مسدود کردن فردی در اسنپ چت در ابتدا وارد برنامه اسنپ چت شوید ، در صفحه دوربین صفحه را از چپ به راست بکشید. در لیست افراد بر روی چت آن شخص ضربه بزنید تا همه چت ها با آن شخص را مشاهده کنید ، از بالای صفحه بر روی منو همبرگری ضربه بزنید ، از لیست باز شده بر روی Block ضربه بزنید و چنانچه از شما سوالی پرسیده شد بر روی Yes ضربه بزنید.
همچنین میتوانید از صفحه Friends بر روی فرد مورد نظر چت ثانیه صفحه را لمس کنید.سپس بر روی Settings ضربه زده و Block را انتخاب کنید.

چگونگی بلاک کردن افراد در اسنپ چت


چگونگی آنبلاک (Unblock) کردن در اسنپ چت

برای مشاهده لیست افرادی که مسدود کرده اید میتوانید از صفحه اصلی (دوربین) بر روی پروفایل خود از بالا سمت چپ صفحه ضربه بزنید.

بر روی علامت چرخ دنده ضربه بزنید.
در لیست به پایین اسکرول کرده تا از قسمت Account Actions گزینه Blocked را مشاهده کنید ، بر روی آن ضربه بزنید.

در لیست تمام افرادی که بلاک کرده اید را مشاهده خواهید کرد ، برای خارج کردن آن شخص از بلاک کافی است علامت ضربدر در کنار نام آن شخص را انتخاب کنید و در پاسخ به سوال پرسیده شده بر روی Yes ضربه بزنید.



بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin