چگونگی کپی کردن متون و تصاویر وبسایت هایی که امکان کپی کردن در آنها وجود ندارد

1397/7/23 12:19

گاهی برای تهیه مقاله یا تحقیقی نیاز به کپی کردن متن و تصاویر صفحه ای در اینترنت دارید ، اما هنگامی که قصد کپی کردن متن را دارید متوجه میشوید که وب سایت مورد نظر راه های کپی کردن متن و تصاویر را غیرفعال کرده است. اغلب روش های معرفی شده در اینترنت برای باز کردن قفل کپی صفحات شامل غیر فعال کردن جاوا اسکریپت مرورگر ، دسترسی به کدهای Html صفحه یا استفاده از وبسایت هایی برای باز کردن کپی وجود دارد ولی این روش ها از دیدگاه ما مشکلتر از روشی است که در این مقاله معرفی خواهیم کرد.
با نصب افزونه Simple Allow Copy در مرورگر گوگل کروم به راحتی و بدون دردسر میتوانید تمامی متون و تصاویر صفحات قفل شده را کپی کنید.


چگونگی استفاده از افزونه Simple Allow Copy

در ابتدا باید مرورگر گوگل کروم بر روی سیستم شما نصب شده باشد. چنانچه مرورگر گوگل کروم را ندارید از لینک زیر آخرین نسخه آن را نصب کنید.

Google Chrome دانلود

برای دانلود و نصب افزونه Simple Allow Copy بر روی لینک زیر کلیک کنید.

Simple Allow Copy دانلود

در صفحه ظاهر شده بر روی Add to Chrome کلیک کنید.

برای تایید نصب افزونه بر روی Add extension کلیک کنید.

به وب سایتی که اجازه کپی کردن به شما را نمیدهد وارد شده و بر روی علامت Simple Allow copy که در تصویر زیر با فلش با قرمز مشخص شده کلیک کنید تا حالت آن از خاکستری به رنگی تبدیل شود.

هم اکنون با کلیک راست کردن قادر به کپی هستید.


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin