آموزش ایجاد تم رنگی و تغییر رنگ مرورگر فایرفاکس

1397/7/24 10:09

فایرفاکس دارای یک افزودنی (add-on) به نام Firefox color است که به شما کمک میکند تا ظاهر مرورگر فایرفاکس خود را مطابق سلیقه خود رنگ بندی کنید.
شما میتوانید رنگ های قسمت های مختلف مرورگر مانند نوار ابزار ، آیکون های نوار ابزار ، رنگ پس زمینه ، رنگ نوار جستجو و... را طور دلخواه تغیر دهید. همچنین برخی از تم های رنگی از پیش طراحی شده در دسترس شما وجود دارد که میتوانید به سلیقه خود هر یک از آنها را انتخاب کنید ، علاوه بر اینها یک دکمه انتخاب تصادفی تعبیه شده است که با کلیک بر روی آن یک قالب رنگی به صورت تصادفی بر روی مرورگر شما اعمال میشود.


چگونگی کار با Firefox Color

در ابتدا وارد مرورگر فایرفاکس خود شوید و بر بر روی لینک color.firefox.com کلیک کنید.
در صفحه باز شده بر روی Install Firefox Color کلیک کنید.

چگونگی کار با Firefox Color

در دیالوگ باز شده بر روی Allow کلیک کنید.

در دیالوگ باز شده بر روی Allow کلیک کنید.

منتظر بمانید تا Color Firefox دانلود شود.

منتظر بمانید تا Color Firefox دانلود شود.

در نهایت بر روی Add کلیک کنید.

در نهایت بر روی Add کلیک کنید.

پس از اتمام مراحل نصب خواهید دید که مرورگر شما تغییر رنگ خواهد داد. برای دسترسی به صفحه تغییرات رنگ مرورگر آیکون Firefox Color در مرورگر اضافه شده است ، بر روی آن کلیک کنید.

در قسمت بالای صفحه دکمه ای به نام Random وجود دارد که با کلیک بر روی آن به طور تصادفی رنگ مرورگر شما تغییر خواهد کرد.
به غیر از رنگ های تصادفی یک سری از تم های رنگی از قبل طراحی شده هم وجود دارد ، هم اکنون 18 تم مختلف را میتوانید انتخاب کنید ، برای این کار بر روی تب Preset Themes کلیک کنید.

چگونگی کار با Firefox Color

اگر شما هیچ یک از تم های پیش فرض را نپسندیده اید میتوانید به صورت سفارشی یک تم برای خود ایجاد کنید به تب Custom colors رفته تا بتوانید رنگ های قسمت های نوار ابزار ، آیکون نوار ابزار ، متن نوار ابزار ، پس زمینه ، متن پس زمینه ، نوار جستجو ، پس زمینه پنجره و... را تغییر دهید. به محض انتخاب رنگ تغییرات اعمال خواهد شد.

چگونگی کار با Firefox Color

شما میتوانید به غیر از تغییر رنگ های مرورگر اقدام به تغییر رنگ و حتی عکس پس زمینه مرورگر کنید ، برای اینکار وارد تب Custom backgrounds شوید.

چگونگی کار با Firefox Color

از سمت چپ یکی از پس زمینه های موجود را انتخاب کنید و اگر قصد دارید از تصویر دلخواه خود برای پس زمینه استفاده کنید میتوانید با کلیک بر روی دکمه Or add your own این کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin