ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

مدیریت بهتر دایرکت اینستاگرام با برنامه Direct from instagram

1397/7/28 10:29

اینستاگرام به تازگی و به طور رسمی برنامه ای به نام Direct from instagram را معرفی کرده که قابلیت اصلی آن ارائه دایرکت برنامه اینستاگرام است. بسیاری از کاربران برنامه اینستاگرام از قابلیت دایرکت یا پیام های مستقیم استفاده میکنند که برای باز کردن پیام ها باید وارد برنامه اینستاگرام و سپس وارد قسمت Direct میشدند ، این کار باعث میشد که هزینه های حجمی اینترنتی برای کاربران لحاظ شود به طوری که با باز کردن اینستاگرام کلیه پست های جدید فالورها دریافت شده و شدیدا این عمل حجم اینترنت شما را کاهش میدهد.

خوشبختانه با ارائه برنامه Direct فقط قابلیت دسترسی به دایرکت را خواهید داشت ، همچنین قادر هستید تا مدیریتی بر استوری های خود داشته باشید. جلوه های ویژه جذابتر ، افکتهای تصویری و شکلک های واقعیت مجازی زیبا و مدیریت بهتر بر دایرکت از مزایای این برنامه است.


چگونگی کار با برنامه Direct

در ابتدا برنامه Direct را دانلود کنید (ممکن است گوگل پلی به دلیل تحریم اجازه دانلود برنامه را به شما ندهد ، از لینک های دیگر ارائه شده میتوانید استفاده کنید)

پس از دانلود و نصب ، برنامه را اجرا کنید.

در صفحه آغازین برنامه چنانچه بر روی گوشی شما اینستاگرام نصب باشد از شما میخواهد که مشخص کنید قصد کار با دایرکت کدام اکانت را دارید. در این مثال اکانت Rezaomigo ظاهر گردیده ، بر اساس اکانت خود بر روی دکمه Continue as ضربه بزنید.

چنانچه حساب های کاربری دیگری دارید که میخواهید از دایرکت آنها استفاده کنید باید از پایین صفحه بر روی دکمه Switch Account ضربه بزنید.

چگونگی کار با برنامه Direct

پس از ورود موفقیت آمیز به حساب کاربری اینستاگرام صفحه اصلی برنامه همان صفحه دایرکت شما خواهد بود. در این صفحه 3 تب مشاهده خواهید کرد که در تصویر زیر کاربرد هر یک توضیح داده شده است.

direct from instagram

بر روی یکی از مخاطبین ضربه زده تا وارد صفحه چت آن شخص شوید ، خواهید دید که میتوانید به گفتگو با شخص مورد نظر بپردازید.

direct from instagram

بر روی علامت دوربین آبی رنگ در کنار جعبه متن Message ضربه بزنید. در صفحه باز شده میتوانید برای شخص مورد نظر تصویر یا ویدیو گرفته و ارسال کنید. از قابلیت های جالب این صفحه به ابزارهای سمت راست میتوانیم اشاره کنیم که در تصویر زیر هر یک توضیح داده شده اند.

direct from instagram استوری

پس از گرفتن تصویر میتوانید بر روی آن متن دلخواه خود ، مداد نقاشی و استیکر های مختلف را اضافه کنید.

direct from instagram برنامه

در نهایت بر روی Send ضربه بزنید تا تصویر ایجاد شده برای شخص ارسال شود.


ارسال استوری در برنامه دایرکت

برای ارسال استوری جدید در برنامه Direct در صفحه اصلی برنامه بر روی Camera ضربه بزنید. پس از باز شدن دوربین گوشی عکس گرفته تا از شما بخواهد مخاطب خود را انتخاب کنید ، بر روی دکمه Share روبروی Your Story ضربه بزنید تا به عنوان استوری اکانت شما منتشر شود.

direct from instagram ارسال استوری در برنامه


تنظیمات برنامه Direct

شما قادر هستید تا تنظیمات مختلفی را برای وضعیت دایرکت خود مشخص کنید برای ورود به تنظیمات برنامه از صفحه اصلی بر روی منو همبرگری ضربه بزنید.

direct from instagram

توضیحات مربوط به هر قسمت در تصور زیر نوشته شده است.

direct from instagram تنظیمات


0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza