معرفی وب سایت های تولید کننده رمزعبور قوی به صورت آنلاین

1397/7/28 12:46

کلید ورودی تمامی ما به حساب هایمان در شبکه های اجتماعی ، سیستم عامل ، ایمیل ، حساب های بانکی و... رمزهای وروردی است که قبلا توسط ما مشخص شده است.
هکرها تلاش میکنند تا با دست آوردن رمزهای ورودی به حساب های شما دسترسی پیدا کنند که در صورت هک شدن یک رمز ممکن است کل زندگی شما به خطر بیفتد.
کارشناسان امنیت همیشه استفاده از رمزهای قوی و دشوار را برای ورود به حساب ها پیشنهاد میکنند زیرا مهندسی معکوس و Decode کردن رمزهایی که طولانی و شامل حروف/اعداد هستند بسیار دشوار است.
ولی در عوض اگر رمزی ساده و کوتاه انتخاب کنید هک کردن آن بسیار آسان است. انتخاب یک رمز قوی ممکن است زمانگیر باشد بنابر این ما در این مقاله 5 سایت معتبر برای ایجاد رمزهای مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد که توسط آنها میتوانید به هر تعداد حروف و به هر شکل ممکن رمزهای قوی برای خود ایجاد کنید.


1) Norton

سایت Norton

نورتون را اکثر کاربران با آنتی ویروس خوبش میشناسند ولی نورتون صرفا یک برنامه آنتی ویرویس نیست بلکه یک شرکت امنیتی است که در حوزه امنیت سایبری نیز فعالیت میکند. یکی از محصولات امنیتی نورتون Password Generator یا تولید رمزعبورهای تصادفی است که میتواند رمزهایی شامل علائم ، اعداد ، نشانه ها و.. باشد.
فقط کافی است وارد سایت my.norton.com شده و بر روی Generate Password کلیک کنید تا به صورت تصادفی یک رمز با شرایط داده شده برای شما ایجاد شود.


2) Avast

سایت Avast

Avast هم یکی دیگر محبوبترین برنامه های آنتی ویروس در دنیاست. اینبار میتوانید از Avast برای تولید رمزهای تصادفی استفاده کنید.
در ابتدا بر روی لینک Avast.com کلیک کنید. شما قادر هستید تا طول پسورد را با تغییر نوار لغزنده تغییر داده و همچنین مشخص کنید که در رمز چه کاراکترهایی استفاده شود ، با هر تغییر به طور خودکار رمزعبور جدیدی ایجاد میشود. برای کپی کردن رمز عبور بر روی دکمه Copy کلیک کنید.


3) LastPass

سایت LastPass

Last Password بیشتر به عنوان یک برنامه مدیریت رمز عبور در انواع سیستم عامل ها شناخته میشود ، ولی به غیر از برنامه کاربردی میتوانید از تولید کننده رمزعبور آنلاین آن استفاده کنید.
شما در این وب سایت قادر هستید تا رمز عبورهای مختلف که شامل حروف کوچک و بزرگ ، اعداد و نمادها است را تولید کنید. برای همین وارد سایت Lastpass.com شوید.


4) Dashlane

سایت Dashlane

Dashlane هم یکی دیگر از برنامه های کاربردی است که در سیستم عامل های مختلف برای مدیریت رمز عبورها مورد استفاده قرار میگیرد. توسط وبسایت آنلاین Dashlane میتوانید از یک تولید کننده رمزعبور حرفه ای استفاده کنید.
شما قادر هستید رمزهایی تا 40 کاراکتر که شامل حروف ، اعداد و نشانه است را ایجاد کنید. برای استفاده از تولید کننده رمزعبور Dashlane به وب سایت Dashlane.com مراجعه کنید.


5) RoboForm

سایت RoboForm

RoboForm یک تولید کننده حرفه ای رمزعبور به صورت آنلاین است که به شما این امکان را میدهد تا طول رمز عبور دلخواه خود و کاراکترهای به کار رفته در آن را مشخص کنید. برای استفاده از RoboForm وارد وب سایت RoboForm.com شوید.
همچنین به شما امکانی میدهد که رمزهای عبور هگزادسیمال ایجاد کنید.
برنامه RoboForm که در نسخه ویندزو قابل اجرا است در پایین صفحه در دسترس است که با دانلود آن میتوانید در ویندوز به تولید رمزهای عبور اقدام کنید.

بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin