معرفی برترین برنامه های ارسال زمانبندی شده متن sms ، واتساپ ، تماس

1397/7/29 11:26

گاهی اوغات ارسال پیام در تاریخ و ساعت مشخصی از اولویت های کاری ما قرار میگیرد. به طور مثال قرار است برای دوستتان که در آن سوی دنیا است ایمیل ارسال کنید و میخواهید صبح ایمیل به دست دوستتان برسد ، ولی در منطقه جغرافیایی شما ساعتها با دوستتان اختلاف دارید پس باید شما از خواب خود زده و ساعت 3 نصف شب پیام را ارسال کنید تا به دست دوستتان برسد.
یا اینکه قصد دارید روز تولد خانواده ، دوستان و همکاران را به آنها تبریک بگوید ، یا در روزی که مناسبت خاصی دارد پیام های تبریک یا تسلیت ارسال کنید.

همه این دلایل باعث میشود تا از برنامه هایی که میتوانند به طور خودکار پیامها را در تاریخ و ساعت مشخص شده بدون دخالت ما ارسال کنند استفاده کنید.
در این مقاله ما بهترین برنامه های زمانبندی  ارسال پیام در اندروید را معرفی خواهیم کرد توسط آنها قادر به ارسال ایمیل ، پیام از طریق واتساپ ، فیسبوک ، تویتر و... هستید.


1) Do it Later

Do it Later

این برنامه به شما کمک میکند تا پیام های متنی واتساپ ، فیسبوک ، تویتر ، ایمیل ، sms و حتی تماس ها را در تاریخ و ساعت مشخص شده ارسال کنید. این برنامه دارای یک رابطه کاربری زیبا و واضح است که از طریق آن میتوانید به قسمت های مختلف برنامه دسترسی داشته باشید.
در این برنامه قادر هستید تا پیامهای مکرر را ارسال کنید یعنی اینکه پشت سر هم پیامهایی را برای یک کاربر ارسال کنید.

Do It Later دانلود


2) SKEDit

SKEDit

این برنامه میتواند به خوبی پیام های زمانبندی شده در واتساپ ، فیسبوک ، پیامک و ایمیل ها را ارسال کند.  
از قابلیت های دیگر این برنامه یادآوری تماس است به طوری که با برقرای یک تماس با یک شماره تلفن میتواند کاری را به آن فرد یادآوری کند.

SKEDit دانلود


3) Boomerang Mail

Boomerang Mail

این برنامه را میتوان جایگزین کامل برای برنامه های ایمیل در گوشی دانست ، نه تنها این برنامه کارهای برنامه ریزی شده و یادآوری را انجام میدهد بلکه میتواند مانند یک برنامه ایمیل به شما کمک کند تا صندوق پستی خود را مشاهده کنید یا اقدام به ارسال ایمیل کنید. از ویژگی های این برنامه این است که میتوانید حساب کاربری خود را در برنامه وارد کرده و از طریق آن ایمیل های برنامه ریزی شده ارسال کنید.
همچنین برنامه میتواند با تمام برنماه های گوگل موجود در گوشی ادغام شود.

Boomerang Mail دانلود


4)  SMS Scheduler Free

SMS Scheduler Free

اگر شما به طور تخصصی تر تمایل به ارسال پیامک به صورت زمانبندی شده دارید sms scheduler free برنامه ای فوق العاده است که به شما اجازه میدهد تا پیام های خود را به صورت منظم و زمانبندی شده ارسال کنید.
توسط این برنامه میتوانید لیستی از شماره های مختلف ایجاد کنید که پیام مورد نظر شما در تاریخ و ساعت مشخصی به شماره های آن لیست ارسال شود.

SMS Scheduler Free دانلود


نتیجه گیری

تمامی برنامه های بالا به صورت شخص ثالث هستند یعنی بر روی گوشی به صورت مجزا قابل نصب هستند ، اما برخی از تولید کنندگان گوشی های هوشمند دارای گزینه ای داخلی برای ارسال زمانبندی پیام ها هستند. برای مثال در گوشی سامسونگ سری گلگسی میتوان اقدام به ارسال زمانیندی پیام ها کرد.

بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin