آموزش دلیت اکانت پیامرسان سیگنال (Signal)

1397/7/29 12:11

سیگنال یکی دیگر از پیامرسان های موجود در دنیاست که برای اولین بار در سال 2014 منتشر شد. این برنامه در ابتدا برای سیستم عامل های اندروید و ios توسعه داده شده که پس از مدتی نسخه های کامپیوتری آن برای سیستم عامل های ویندوز ، مک و لینوکس هم انتشار پیدا کرد ، از قابلیت های مهم این برنامه میتوان به کد باز بودن آن اشاره کرد.

جدای مزایای این پیامرسان ،  عیب هایی در برنامه وجود دارد که باعث شده بسیاری از کاربران قصد ترک و دلیت اکانت سیگنال را داشته باشند. اگر در محیط اندرویدی برنامه بگردید گزینه ای با عنوان حذف اکانت یا Delete Account پیدا نخواهید کرد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با دلیت اکانت سیگنال در سیستم عامل اندروید و ios آشنا کنیم.


دلیت اکانت سیگنال

برای دلیت اکانت سیگنال همانند برنامه تلگرام باید وارد سایت برنامه شده و از آن طریق اقدام به حذف اکانت کنیم.

در ابتدا اینجا کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود. طبق اطلاعات درخواستی صفحه شماره موبایلی که حساب سیگنال بر روی آن فعال است را وارد کرده و بر روی گزینه Send SMS کلیک کنید.

دلیت اکانت سیگنال

پیامکی برای شما ارسال خواهد شد که حاوی یک کد است. آن را در قسمت مشخص شده وارد کرده و بر روی Unregister کلیک کنید.

دلیت اکانت سیگنال

در نهایت پیغامی مبنی بر اینکه حساب کاربری شما Unregister شده است نمایش داده خواهد شد.

دلیت اکانت سیگنال

اگر برنامه سیگنال بر روی گوشی باز است پیغامی مبنی بر اینکه حساب کاربری شما Unregister شده نمایش داده خواهد شد.

دلیت اکانت سیگنال

در مستندات سایت سیگنال توضیحی دیگر برای دلیت اکانت سیگنال داده شده است که آنرا انجام دهید :

برنامه سیگنال در گوشی را باز کرده و به منو بروید. به Settings و سپس Advanced بروید. گزینه Signal messages and calls را خاموش کنید.

دلیت اکانت سیگنال

در ios کار حذف حساب کاربری سیگنال راحتتر است برای همین کار به Settings رفته و دکمه قرمز رنگ Delete Account را انتخاب کنید.

دلیت اکانت سیگنال در آیفون

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin