پیدا کردن موقعیت فعلی در آیفون به کمک Siri

در هنگام مسافرت برای پیدا کرد مقصد باید به مسیرهایی بروید که برای شما ناآشنا است ، در هنگام پیدا کردن آدرس ها ممکن است راه ها را اشتباه دنبال کنید یا چند پیچ را اشتباه بپیچید، با این حال به هر دلیلی وقتی شما نمی دانید کجا هستید یا به عبارتی گم شده اید میتوانید به گوشی آیفون خود و سیری(Siri) اعتماد کنید تا بفهمید دقیقا کجای این کره ی خاکی هستید ( از جمله آدرس و مختصات دقیق! )
پیدا کردن اینکه دقیقا کجا هستید ، بوسیله ی آیفون و سیری خیلی راحت است ، فقط کافی است که سوال درستی را از سیری بپرسید.


Siri را در آیفون فعال کنید 

برای استفاده از این ترفند عالی برای پیدا کردن مکان ، فقط کافی است سیری را فعال کنید و بپرسید Where am I ( من کجا هستم؟ ).

برای فعال کردن سیری مراحل زیر را انجام دهید :

  1. وارد تنظیمات شوید.
  2. وارد General شوید.
  3. گزینه Siri را انتخاب کنید.
  4. گزینه Allow hey Siri را فعال کنید.

Allow hey Siri


فراخواندن سیری در آیفون های مختلف متفاوت است :

  • اگر آیفون شما جز آیفون های فاقد دکمه هوم است (آیفون ایکس ، ایکس اس ، ایکس اس مکس و ایکس ار ) دکمه پاور را نگه داشته تا سیری برایتان فعال شود.
  • اگر آیفون شما دارای دکمه هوم است (مانند ایفون های 8  ،8 plus  ، se ،5  ، 5s  و غیره ...) دکمه هوم را نگه داشه تا سیری برایتان فعال شود.


کار با Siri

همانطور که گفته شد پرسیدن (Where am I) از سیری میتواند به شما برای پیدا کردن مکان فعلی و دقیقتان بسیار کمک کننده باشد.

کار با سیری

پس از اینکه موقعیت مکانی شما توسط سیری مشخص شد قادر هستید تا موقعیت مکانی خود را با دیگران به اشتراک بگذراید ، عملکرد به اشتراک گذاری موقعیت مکانی به شما این امکان را می دهد تا موقعیت مکانی فعلی تان را به سرعت برای هر شخصی بفرستید.

به اشتارک گذاری موقعیت در سیری

پیدا کردن مختصات جی پی اس با این شیوه بسیار راحت است ، فقط کافی است که پس از درخواست موقعیت از سیری به پایین همان صفحه بروید تا مختصات جی پی اس خود را نیز مشاهده کنید .
یک سوال مفید دیگر از سیری این است که جهت خانه خود را از سیری بخواهید. البته ما فرض کرده ایم که شما اطلاعات شخصی تان را روی سیری تنظیم کرده اید. تنظیم کردن اطلاعات شخصی روی سیری پیشنهاد می شود زیرا که سیری میتواند پیچ به پیچ جهت ها را تا محل منزلتان نشان دهد. همچنین اگر آیفون خود را گم کرده اید پس از پیدا کرن آن می توانید از سیری بپرسید که صاحب این آیفون چه کسی است ، با این کار سیری ثابت می کند که صاحب آیفون شما هستید.
این ترفندها بر روی سایر دستگاه های دارای سیری نیز به خوبی کار می کند.


بیشتر بخوانید :

1
کــارمـا :
31
رادمان علاقه زیادی به مباحث فناوری بخصوص در حوزه گیمینگ و اخبار موبایل داره ، رادمان از 5 سالگی شروع به نوازنگی پیانو کرده و ورزش والیبال هم انجام میده ، شعار رادمان هم اینکه "فرصت ها یکبار بوجود میاد"
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
radman