معرفی برنامه های جایگزین Windows Explorer

1397/8/5 12:20

هر بار که فایلی را انتقال میدهیم یا چیزی را از اینترنت دانلود میکنیم ، یا قصد باز کردن پوشه یا فایلی در درایوهای خود را داریم و... در همه این شرایط با پرکاربردترین قسمت ویندوز یعنی Windows Explorer سر و کار داریم.
تقریبا اکثر زمانهایی که ما در حال استفاده از ویندوز هستیم در این قسمت فعالیت خواهیم کرد ، پنجره ای که دارای انواع ابزارها و منوهای مختلفی است.
ممکن است سوالی در ذهن همه ما ایجاد شود که آیا جایگزینی برای Windows Explorer وجود دارد؟
جواب بله است ، ما در این مقاله قصد داریم تا سه برنامه عالی برای جایگزین کردن با Windows Explorer ویندوز را بررسی و معرفی کنیم.


1) FreeCommander

برنامه FreeCommander

اگر قصد دارید تا بین پنجره های مختلفی از پوشه ها حرکت کنید برنامه FreeCommander قابلیتی به شما هدیه میدهد تا همانند مرورگرها بتوانید بین زبانه (Tab)های مختلفی حرکت کنید.
یکی دیگر از ویژگی های خوب این برنامه این است که به شما کمک میکند تا پنجره را به راحتی و تنها باکشیدن و رها کردن به طور منظم در صفحه تغییر اندازه دهید ، به طور مثال میتوانید پنجره را نصف یا یک چهارم صفحه نمایش کنید.
از دیگر ابزارهای خوب در این برنامه میتوانیم به تقسیم کردن فایل ها، فشرده سازی و همچنین تغییر نام دسته جمعی فایل ها و پوشه ها اشاره کنیم.

FreeCommander دانلود برنامه


2) ++Explorer 

برنامه ++Explorer

برنامه ++Explorer علاوه بر داشتن شکلی زیبا و کاربرپسند میتواند به عنوان جایگزینی قابل حمل برای ویندوز اکسپلورر استفاده شود. به عبارت دیگر شما میتاونید فایل EXE از برنامه را در یک فلش مموری قرار دهید و آنرا در هر رایانه ای اجرا کنید.
این برنامه در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است که میتواند با معماری ویندوز شما سازگاری خوبی داشته باشد.

Explorer++ دانلود برنامه


3) MultiCommander

برنامه MultiCommander

شاید بتوانیم معروفترین برنامه برای جایگزینی Windows Explorer را MultiCommander معرفی کنیم. این برنامه همانند ++Explorer قابل حمل است.
دسترسی به ابزارها و دکمه های پنجره بسیار سریع و آسان است ، همچنین ابزارهایی برای تغییر دسته جمعی نام فایل ها و پوشه ها ، کار با رجیستری ، کار با سرور های FTP و انتقال پوشه ها را دارد.
در نهایت اگر در میان دریایی از پوشه ها و فایل ها غرق شده اید برنامه MultiCommander میتواند به شما کمک کند تا از این دریا جان سالم بدر ببرید.

MultiCommander دانلود برنامه


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin