آموزش دانلود و استفاده از استیکرها (Sticker) در واتساپ

1397/8/5 14:39

در نهایت واتساپ قابلیت ارسال استیکرها را به برنامه خود اضافه کرد، این در حالی است که سایر شبکه های اجتماعی و پیامرسان ها مدت طولانی است که قابلیت ارسال استیکرها را در خود دارند.
استفاده از ایموجی ها و تصاویر گیف میتواند شما را از مکالمات خشک و خسته کننده خارج کند در واقع استیکرها به شما کمک میکنند تا احساسات خود را که قادر به نوشتن به صورت کلمات نیستند را به شکل شکلک بیان کنید.


چگونگی استفاده از استیکرها در واتساپ

1. ابتدا باید آخرین نسخه از واتساپ را دانلود و نصب کنید.

Whatsapp دانلود

2. برنامه واتساپ را باز کنید.
3. وارد صفحه چت یکی از مخاطبین خود شوید.
4. بر روی نماد استیکر ضربه بزنید.

   

5. برای اضافه شدن بسته استیکر ، بر روی نماد جمع ضربه برنید.
6. نماد دانلود را در کنار بسته انتخاب کنید.
7. پس از دانلود استیکری که مورد نظر است را انتخاب کرده تا برای آن شخص ارسال شود.

اگر بر روی آیکون ساعت ضربه بزنید میتوانید آخرین استیکرهای فرستاده شده خود را مشاهده کنید و اگر بر روی آیکون ستاره ای شکل ضربه بزنید میتوانید استیکرهای مورد علاقه خود که قبلا نشانه گذاری شده اند را مشاهده کنید.



چگونگی دانلود استیکر واتساپ

در حال حاضر استیکرها توسط طراحان واتساپ و چندبرنامه دیگر ارائه شده اند و هنوز استیکرهای زیادی برای استفاده وجود ندارد.

ولی از طریق برنامه میتوانید استیکرهای مختلفی را دانلود کنید. از قسمت استیکرها بر روی علامت + که با فلش مشخص شده ضربه بزنید. از قسمت All Stickers بر روی علامت فلش رو به پایین ضربه بزنید.

روش دیگر دانلود استیکرهای واتس اپ بدین شکل است که باید بسته های استیکر را از گوگل پلی یا اپ استور دریافت کنید. یکی از بسته های استیکری جالب برای نسخه اندرویدی واتساپ را از اینجا دانلود کنید.


ساخت استیکر واتساپ

ساخت استیکر برای واتساپ به راحتی ساخت استیکر در تلگرام نیست. در وبسایت رسمی واتساپ در مورد ساخت استیکرها گفته شده فردی که قصد ساخت استیکر را دارد باید با مبانی برنامه نویسی موبایل آشنایی داشته باشد. قوانین ساخت استیکر برای واتساپ بسیار سخت تر و پیچیده تر از سایر پیامرسان های دیگر است زیرا این استیکرها در قالب فایل نصبی به مخاطبان ارائه میشود. اگر از برنامه نویسی شناختی ندارید نگران نباشید زیرا گروه تحریریه امیگو با انتشار مقاله ای تحت عنوان " آموزش ساخت استیکرهای واتساپ به صورت سفارشی " به شما آموزش ایجاد استیکرهای واتساپ بدون هیچ دانشی از برنامه نویسی را آموزش خواهد داد.


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza