چگونگی غیرفعال کردن پیغام ها و اعلانات مزاحم در کروم

1397/8/12 15:19

مرورگر کروم از اعلان های رومیزی پشتیبانی میکند ، این به این معنیست که هنگام استفاده از مرورگر کروم میتوانید اعلان هایی مانند یوتیوب ، فیسبوک ، تویتر را در ویندوز مشاهده کنید.
اعلان ها برای یادآوری و نمایش پیغام ها میتواند مفید باشد ولی متاسفانه بسیاری از سایت ها از این کار سو استفاده کرده و شروع به نمایش اعلان های تبلیغاتی و بی جهت میکنند که کاربران مجبور هستند مدام به بستن این اعلانات آزار دهنده مشغول باشند.
اگر شما جز افرادی هستید که میخواهید از شَر این اعلانات تبلیغاتی و آزار دهنده خلاص شوید کافی است ادامه مقاله را مطالعه کنید.


غیرفعال کردن اعلانات (Notification) در کروم

یک تب جدید در مرورگر کروم باز کرده و در نوار آدرس chrome://settings/content/notifications را تایپ کرده و اینتر را بفشارید تا به صفحه تنظیمات اعلان ها منتقل شوید.

در بالا صفحه سوئیچ Ask before sending (Recommended) وجود دارد که اگر آنرا خاموش کنید از آن پس هیچ اعلانی در توسط مرورگر کروم نمایش داده نخواهد شد.

chrome://settings/content/notifications

این گزینه باعث میشود حتی اعلان های سایت های مفید را هم بلاک کنید ، ولی نگران نباشید شما میتوانید کاری کنید که سایت های مجاز قادر به نمایش اعلانات خود در کروم باشند.
برای فعال کردن اعلانات یک سایت وارد آن شده و بر روی نماد قفل در نوار آدرس کلیک کنید تا بتوان در منو شده گزینه Site Settings را انتخاب کرد.

Site Settings

قسمت Notification را باز کرده و بر روی Allow کلیک کنید.

Notification

با این کار از طرف سایت مورد نظر میتوان اعلان ها را دریافت کرد ولی سایر سایت ها قادر به نمایش اعلانات در مرورگر کروم نخواهند بود.

دقت کنید برخی از سایت ها پنجره های مختلفی را ممکن است در سایت باز کنند که شما فکر میکنید اعلانات هستند در صورتی که اعلان نیستند و در خود سایت و با کدهای درون سایت نمایش داده میشوند.

هیچ راه حلی برای غیرفعال آنها در مرورگر وجود ندارد و تنها راه این است که از افزونه های حذف تبلیغات در کروم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin