چگونگی ضبط تماس های تصویری اسکایپ در ویندوز

1397/8/17 14:17

اسکایپ یکی از برترین برنامه های تماس تصویری در دنیاست که توسط بزرگترین شرکت نرم افزاری دنیا مایکروسافت توسعه داده شده است. اسکایپ در پلتفرم های مختلف گوشی و دسکتاپ ارائه شده است ، ولی بسیاری از کاربران علاقه به استفاده از نسخه دسکتاپ آن دارند.
از سپتامبر 2018 قابلیتی به برنامه اسکایپ اضافه شد که کاربران میتوانند بر اساس آن تماس های تصویری را ضبط کنند. در این مقاله هم روش های ضبط تماس های تصویری در اسکایپ را توضیح خواهیم داد.


ضبط تماس های تصویری در برنامه اسکایپ 8 / Modern

در ابتدا برنامه اسکایپ را اجرا کنید ، در جستجو استارت عبارت Skype را تایپ کرده و از نتایج بر روی آن کلیک کنید.
در حال حاضر نسخه مدرن جایگزین نسخه های قدیمی اسکایپ شده ولی اگر میخواهید از نسخه های کلاسیک آن استفاده کنید میتوانید آنرا در وب یا از اینجا پیدا کنید. ولی در این قسمت از مقاله میخواهیم قابلیت ضبط چت های تصویری اسکایپ در نسخه مدرن را توضیح دهیم.
اگر به هر دلیل آخرین نسخه اسکایپ را ندارید میتوانید آنرا از اینجا دانلود کنید.
پس از اجرای اسکایپ مدرن به فرد موردنظر تماس بگیرید تا ارتباط برقرار شود ، پس از برقراری ارتباط بر روی علامت (+) در پایین سمت راست برنامه کلیک کرده و گزینه Start recording را انتخاب کنید تا ضبط چت تصویری آغاز شود.

Start recording skype

توجه داشته باشید با شروع ضبط، فرد مورد نظر (یا افراد در چت گروهی) آگاه میشود که شما در حال ضبط هستید.
برای توقف ضبط بر روی علامت (+) مجدد کلیک کرده و اینبار گزینه Stop Recording را انتخاب کنید.

Stop Recording skype

پس از پایان چت برنامه اسکایپ به شما فیلم ضبط شده را خواهد داد و این فیلم به مدت 30 روز قابل استفاده است ، آنرا دانلود و در هارد دیسک خود ذخیره کنید. بر روی آن راست کلیک و گزینه Save as  یا Save to را انتخاب کنید.



ضبط تماس های تصویری در برنامه اسکایپ قدیمی

همانطور که گفتیم مایکروسافت اسکایپ کلاسیک را از روی سایت خود حذف کرد ولی اگر شما از اسکایپ قدیمی استفاده میکنید برای ضبط چت ها باید از برنامه های جانبی مانند Free Video Call Recorder for Skype استفاده کنید.

Free Video Call Recorder for Skype دانلود

این برنامه به شما اجازه میدهد تا ویدیهایی با فرمت های Mp4 و Mp3 را ضبط و ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza