ارسال پیام بدون ذخیره کردن مخاطب در پیامرسان واتساپ

1397/8/18 13:31

واتساپ از بزرگترین و محبوبترین پیامرسان های دنیا است که توسط شرکت معروف فیسبوک پشتیبانی میشود ، این پیامرسان دارای عیب هایی است که به مرور زمان تیم توسعه واتساپ رفع میشوند ، به طور مثال قبلا در برنامه واتساپ امکان استفاده از استیکرهای گرافیکی وجود نداشت اما بعد از مدتی این تیم قابلیت استفاده از استیکرهای گرافیکی را در خود جای داد.

یکی از مشکلات دیگر این پیامرسان این است که برای ارسال پیام به کسی که جزء مخاطبان شما نیست به مشکل بر میخورید ، برای ارسال پیام باید شماره و نام آن شخص را در مخاطبین خود اضافه کرده و سپس با مراجعه به مخاطبین واتساپ در برنامه آن شخص را انتخاب و سپس اقدام به ارسال پیام و فایل های چند رسانه ای مانند عکس ، فیلم و... کنید.
این کار بسیار زمانگیر و ناخوشایند است زیرا شما قصد دارید فقط یکبار برای شخصی پیام ارسال کنید و نمیخواهد جز مخاطبین شما قرار بگیرد پس چه کاری باید انجام داد؟

با اضافه کردن شخص جز مخاطبینتان ممکن است حریم خصوصی واتساپ شما از قبیل تصویر پروفایل ، وضعیت و... به خطر بیفتد.

خوشبختانه برنامه ای تحت عنوان Whatsapp Direct وجود دارد که بر اساس آن میتوانید اقدام به ارسال پیام بدون ذخیره کردن شماره مخاطب را انجام دهید.


کار با برنامه Whatsapp Direct

در ابتدا نسخه اندرویدی برنامه را از اینجا دانلود و نصب کنید (این برنامه برای سیستم عامل های ios و ویندوز فون هم موجود است).

پس از اجرای برنامه بر روی CONTINUE ضربه بزنید.

Whatsapp Direct

در مرحله بعد توضیحات کوتاهی از برنامه را مشاهده خواهید کرد، برای عبور از آنها بر روی SKIP ضربه بزنید.

Whatsapp Direct

هم اکنو در صفحه اصلی برنامه هستید ، شماره فردی که میخواهید به آن یپیام ارسال کنید را وارد کنید سپس از قسمت Enter message متن پیام خود را وارد کنید.

برای ارسال پیام بر روی SEND ضربه بزنید. دقت کنید شماره ای که وارد میکنید باید در واتساپ عضو باشد.

Whatsapp Direct برنامه

برای اینکه بخواهید فایل های چند رسانه ای مانند تصاویر ، ویدیو و... را ارسال کنید باید این کار را از محیط خود واتساپ انجام دهید.

در صورتی که میخواهید به شماره ای که آخرین بار با شما تماس گرفته پیامی را ارسال کنید میتوانید بر روی علامت تلفن آبی رنگ ضربه بزنید تا گزارش آخرین تماس های وروردی و خروجی به گوشی را مشاهده کنید.

برنامه Whatsapp Direct


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza