معرفی بهترین بازی های اندروید آموزش رانندگی

1397/8/20 15:21

یادگیری نحوه صحیح رانندگی کردن میتواند بسیار سرگرم کننده ، هیجان انگیز و باعث افزایش مهارت شود. برای یادگیری رانندگی باید به آموزشگاه های رانندگی مراجعه کنید و هزینه هایی را پرداخت کنید ، قبل از اینکه به سراغ آموزشگاه ها بروید ایده خوب این است که از شبیه سازهای آموزش رانندگی استفاده کنید.
ممکن است با خود فکر کنید که هر بازی ماشینی که دانلود میکنید برای افزایش مهارت رانندگی شما مناسب است اتفاقا برعکس بسیاری از بازی های ماشین سواری موجود جنون سرعت و رانندگی خشن را آموزش میدهند.
ما در این مقاله در مورد بازیهای ماشینی صحبت میکنیم که قوانین ایمینی و رانندگی به خوبی در آنها تعبیه شده است مانند چگونگی پارک خودورو ، چگونگی تغییر لاین و...
شاید این تمرین ها برای شما خنده دار باشد اما با بازی کردن میتوانید به سرعت با قوانین راهنمایی و رانندگی و سایر جنبه های رانندگی آشنا شوید.


1) Parking Mania 2

Parking Mania 2 یک بازی محبوب برای یادگیری پارک کردن صحیح خودرو است که به صورت کاملا واقعی و طبیعی بازیکن را مجبور به پارک کردن خودرو در مکان مشخص شده میکند.

Parking Mania 2

هر زمانی که خودرو در هنگام پارک کردن به مانعی برخورد کند از شما امتیازاتی کاسته خواهد شد ، در واقع در این بازی شغل شما این است که در یک پارکینگ کار میکنید و باید خودروهای مردم که به شما داده میشود را در جاهای صحیح پارک کنید.

Parking Mania 2

در این بازی نقشه هایی وجود دارد که مکان های پارک را برای شما مشخص میکند ، به طور کلی بازی از گرافیک زیبا و تمیزی برخوردار است و بسیار میتواند آموزنده و سرگرم کننده باشد.

Parking Mania 2 دانلود


2) DMV Genie Permit Practice Test

یادگیری رانندگی و پارک کردن ماشین یک جنبه از رانندگی است ، جنبه دیگر آن دانستن قوانین و مباحث تئوری راهنمایی و رانندگی است که هر فرد برای رانندگی باید گواهینامه مخصوص را داشته باشد. در آموزشگاه ها مباحث اول به صورت تئوری یاد داده میشود و درصورتی که در آزمون کتبی قبول شدید به آزمون عملی میرسید.

DMV Genie Permit Practice Test

این برنامه یک آزمون کتبی است که قوانین ترافیکی ، ایمینی ، رانندگی ، جاده ای و .. در آن گنجانده شده است.
در این برنامه آزمونهایی تعبیه شده است که با پاسخ دادن به سوالات و تست ها میتوانید مهارت و دانش خود از قوانین را افزایش دهید.
اگر به هر دیلی به یک سوال یا تستی اشتباه پاسخ دهید برنامه توضیح کوتاهی به همراه پاسخ صحیح را نمایش خواهد داد.

DMV Genie Permit Practice Test دانلود


3) Driving 2

در زمانی که برنامه را برای اولین بار اجرا میکنید از شما خواسته میشود که کمربند ایمنی خود را در بازی بسته و سپس شروع به بازی کنید و تا زمانی که کمربند خود را در بازی نبندید حق رانندگی کردن را ندارید با این کار میتوان فهمید که از همان ابتدا بازی به نکات کوچک در قوانین رانندگی دقت دارد.

Driving 2

شما به عنوان راننده باید خودرویی را هدایت کنید که در سطح شهر در حال حرکت است ، باید تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی ، چراغ قرمز، پارک صحیح خودرو ، تابلو ها و... را صحیح انجام دهید.

Driving 2

با انجام صحیح قوانین به شما امتیازاتی داده میشود که میتوانید از مجموع این امتیازات کسب شده آنها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
بازی از گرافیک خب و مناسبی برخوردار است که حجمی کمتر از 20 مگابایت را اشغال میکند.

Dr. Driving 2 دانلود


4) Driving School

یکی از بهترین بازی های رانندگی Driving School است که همانطور که از نام این بازی پیدا است به غیر از بحث گیمینگ یک مدرسه برای یادگیری مسائل رانندگی است. کیفیت بازی بسیار مناسب است و بازیکن تجربه کاربری خوبی را تجربه خواهد کرد.
برای شروع بازی میتوانید دنده اتوماتیک یا دستی را به همراه نوع مسیر رانندگی شامل بزرگراه ها ، جاده های معمولی ، بیابان ، کوه ها و... را انتخاب کنید.

وسایل نقلیه زیادی برای انتخاب وجود دارد مانند اتومبیل ، دوچرخه و حتی کامیون که خودروهای موجود در بازی تقلید از خودروهای واقعی هستند.

Driving School

همانطور که سطح خود را در بازی افزایش میدهید میتوانید به خودروها و نقشه های بیشتری دسترسی پیدا کنید. از قابلیت های دیگر این بازی این است که میتوانید امتیازات بدست آمده خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

Driving School دانلود


5) Car Driving School Simulator

همه چیز از لحظه سوار شدن در خودرو شروع نمیشود بلکه لیستی از موارد را باید قبل از رانندگی چک کنید مانند کمربند ایمنی ، چراغ های جلو ، روغن خودرو و... ، در بازی قابلیتهایی مشخص شده که میتوان بر اساس آنها موارد مختلف را قبل از روشن کردن خودرو چک کرد.
شما در هنگام بازی ملزم هستید که حتما در بین خطوط حرکت کنید که این کار در سایر بازیهای معرفی شده خیلی کم به چشم میخورد.

Car Driving School Simulator

در مراحل اولیه شما باید آموزشهایی را طی کنید تا پس از قبولی در آن مجوز ورود به شهر را دریافت کنید.

Car Driving School Simulator

Car Driving School Simulator دانلود

بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin