معرفی برترین برنامه های عکسبرداری پانوراما و VR در اندروید

1397/8/28 12:48

همیشه جا نشدن محیط عکاسی در قاب تصاویر دوربین های ما یکی از مسائل و مشکلات است که عملا با دور شدن از محیط سعی میکنیم که همه اشیا و اطراف را در قاب تصویر جای دهیم ،این ایده خوبی است ولی هرچه قدر از محیط دورتر شویم کیفیت اشیا موجود در محیط کاهش و دیدنش سختتر میشود.
با معرفی تصاویر پانوراما این مشکل حل شد و از آن پس افراد میتوانند عکسها را با طول و عرض زیادی در یک تصویر جای دهند ، همچنین تصاویر پانوراما از هیجان و لذت بیشتری برخوردار است.
گرفتن تصاویر پانوراما توسط گوشی نیازمند برنامه مخصوص این کار است که در اغلب گوشی های هوشمند جدید به طور پیشفرض در برنامه دوربین موجود است ، اما در این مقاله قصد داریم تا برنامه های کاربردی که برای گرفتن تصاویر پانوراما حرفه ای و کاربردی هستند را معرفی کنیم.


1) PanoramaCrop for Instagram

PanoramaCrop for Instagram

در این مورد برنامه جالبی را معرفی خواهیم کرد که بر اساس آن میتوانید تصاویر پانوراما را در اینستاگرام قرار دهید ، به طوری که برنامه تصویر طولانی پانوراما را به قطعات کوچکتر که هر کدام از آنها یک تصویر شوند را جدا کرده تا کاربران بتوانند با حرکت کردن بین تصاویر حالت تصویر پاناروما را در برنامه اینستاگرام تجربه کنند.
قابلیت های برنامه :

  • با یک ضربه تصویر پانوراما را به 10 تصویر جدا شده تقسیم کنید
  • برش ، تغییر اندازه و زوم در برنامه قابل انجام است
  • پشتیبانی از نسبت های مختلف تصویری مانند 16:9 و 4:5
  • کیفیت اصلی تصاویر حفظ خواهند شد
  • پشتیبانی برنامه از تصاویر با وضوح بالا
  • پیش نمایش تصاویر و ذخیره در گالری

PanoramaCrop دانلود


2) Panorama 360

Panorama 360

Panorama 360 یکی از محبوبترین برنامه های پانوراما در گوشی های هوشمند است که به صورت رایگان قابل دانلود است به طوری که در گوگل پلی بیش از 12 میلیون بار دانلود شده است همچنین دارای یک انجمن مخصوص کاربران است که مشکلات و آموزش های خود را در آنجا مطرح میکنند.
پس از اینکه عکس پانوراما را توسط این برنامه گرفتید میتوان آنرا در شبکه های اجتماعی مختلف مانند تویتر ، فیسبوک و Tumblt به اشتراک گذاشت. همچنین برنامه دارای قابلیتی است که در آن میتوانید آخرین تصاویر پانورامای ارسالی دیگران را مشاهده کنید. شما میتوانید از فیلتر سه بعدی فوق العاده زیبا برای ادیت کردن تصاویر خود استفاده کنید.
در این برنامه فقط کافی است دکمه ضبط را فشرده و به آرامی گوشی خود را به طور پیوسته از چپ به راست حرکت دهید ، با این کار فریم ها به طور خودکار به یک پانورامای بسیار جذاب تبدیل خواهند شد.

Panorama 360 دانلود


3) Photaf Panorama

Photaf Panorama

برنامه دیگری که توسط آن میتوان تصاویر پانورامای عالی را ایجاد کرد Photaf Panorama است.
این برنامه با کمک یک تراز و جهت های اشاره به شما کمک میکند که تصاویر پانورامای بهتری را ایجاد کنید ، برای مشاهده کل تصویر پانوراما میتوانید از شتاب سنج یا صفحه لمسی گوشی استفاده کنید.
قابلیت های برنامه :

  • یکپارچه کردن خودکار تصاویر گرفته شده
  • ایجاد تصاویر 360 درجه پانوراما
  • آپلود پانوراما به وبسایت Photaf.com و مشاهده آن در رایانه
  • اشتراک گذاری در فیسبوک و به سایر دوستانتان
  • انتقال به کارت SD
  • صدور پانوراما به گالری

Photaf Panorama دانلود


4) Cardboard Camera by Google

Cardboard Camera by Google

نمیتوانیم حرفی از تکنولوژی نزنیم که گوگل در آن نقشی نداشته باشد ، با Cardboard شما میتوانید برخی از تصاویر پانوراما را به یک شگفتی تبدیل کنید. این برنامه گوشی هوشمند شما را به یک دوربین حرفه ای VR تبدیل میکند ، همچنین در این برنامه میتوان استفاده از صدا و تصویر را به صورت سه بعدی تجربه کرد.

Cardboard دانلود


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin