آموزش پشتیبان گیری و حذف حساب کاربری توییتر (Twitter)

1397/8/30 20:22

ممکن است زمانی مرور توییت ها ، اخبار ، اشتراک گذاری عکس ها و گشت و گذار در شبکه اجتماعی توییتر را از رفتارهای روزانه خود حذف کنید که و تصمیم به حذف اکانت توییتر خود بگیرید ، در این مقاله نحوه پشتیبان گیری از اطلاعات توییتر و همچنین چگونگی دلیت اکانت توییتر را بررسی خواهیم کرد.


1) پشتیبان گیری از توییتر (Twitter)

قبل از اینکه به سراغ دلیت اکانت توییتر برویم باید از اطلاعات خود در توییتر پشتیبان گیری کنیم ، چون ممکن است زمانی به درد ما بخورد یا بخواهیم آنها را بازیابی کنیم. بسیاری از سایت ها در زمینه پشتیبان گیری از توییتر فعالیت میکنند ، سایت توییتر هم قابلیت پشتیبان گیری مجزایی دارد که بسیار کاربردی است. برای پشتیبان گیری از کلیه اطلاعات حساب کاربری توئیتر مراحل زیر را طی کنید. چنانچه قصد پشتیبان گیری ندارید و میخواهید مستقیم حساب کاربری را حذف کنید در ادامه مقاله موضوع شماره 2 را مطالعه کنید.

1. وارد آدرس twitter.com/settings/your_twitter_data شوید ، اگر به حساب کاربری خود ورود نکرده اید نام کاربری و رمز عبور حساب مورد نظر را وارد کنید.

login twitter

2. رمز حساب کاربری را وارد کرده و بر روی Confirm کلیک کنید.

twitter.com/settings/your_twitter_data

3. در صفحه باز شده جدید به آخر صفحه اسکرول کرده و بر روی Request Data در مقابل Twitter کلیک کنید.

دانلود پشتیبان توییتر

4. به inbox ایمیلی که توییتر شما به آن متصل است رفته و ایمیلی که از توییتر مبنی بر دانلود پشتیبان آمده است را باز کنید (دقت کنید زمان دریافت ایمیل بستگی به حجم توئیت ها و اطلاعات شما دارد ، همچنین اگر از جیمیل استفاده میکنید ممکن است ایمیل در قسمت Social صندوق پستی وارد شده باشد)

5. پس از باز کردن ایمیل دریافتی، بر روی لینک Download کلیک کنید تا وارد سایت توییتر شوید.

ایمیل دانلود پشتبان توییتر

6. در صفحه باز شده بر روی Download کلیک کرده تا فایل فشرده برای دانلود نمایش داده شود ، آنرا دانلود کنید (اعتبار فایل دانلودی تا یک ماه است و پس از یک ماه لینک دانلود پشتیبان حذف خواهد شد).

دانلود پشتیبان توییتر

7. پس از باز کردن فایل ها و پوشه های دانلود شده تمامی اطلاعات ، تصاویر و... شما موجود خواهد بود.

فایل های توییتر


2) دلیت اکانت توییتر (Twitter)

1. برای حذف توییتر باید وارد سایت توییتر شده و سپس وارد حساب کاربری که قصد حذف آن را دارید شوید (در برنامه موبایل توییتر امکان حذف اکانت وجود ندارد بنابر این باید از وبسایت توییتر استفاده کنید)

login twitter

2. پس از ورود موفقیت آمیز به حساب کاربری بر روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید.
3. بر روی Settings and Privacy کلیک کنید.

Settings and Privacy twitter

 4. از منو Account بر روی Deactive your account از پایین صفحه کلیک کنید.
5. بر روی دکمه Deactivate کلیک کنید.

Deactive your account twitter

6. بر روی Deactive کلیک کرده و در صورتی که رمزعبوری از شما خواسته شد رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید تا حساب کاربری توییتر شما حذف شود.

deactive twitter

توییتر بلافاصله حساب کاربری شما را از دسترس خارج میکند ، ولی برای حذف کلی حساب کاربری و اطلاعاتتان باید 30 رو صبر کنید ، این مدت زمان را توییتر به عنوان فرصت بازگشت گذاشته است تا اگر در این مدت 30 روزه از حذف خود پشیمان شدید بتوانید برگشته و حساب را مجدد فعال کنید.


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza