ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

آموزش استفاده از استیکرهای تلگرام در واتساپ (تبدیل استیکر)

1397/9/8 10:10

استیکرها همیشه جذابترین قابلیت چت ها در پیامرسان ها بوده اند ، همانطور که میدانید تلگرام از محبوبترین پیامرسان های ایرانی است که از استیکرهای متنوع و زیبایی برخوردار هستند. از آن سو برنامه واتساپ بعد از تلگرام به عنوان محبوبترین پیامرسان ایرانی نام برده میشود که از قابلیت های کمتری نسبت به تلگرام برخوردار است ، یکی از این قابلیت ها استیکرها بودند که در نسخه های آخر واتساپ به برنامه اضافه شد.

ولی تفاوت استیکرهای واتساپ و تلگرام در نحوه نصب آنها است زیرا در واتساپ برای استفاده از پکیج استیرکها باید بسته های نصبی Apk را نصب کنید.

اگر شما از طرفداران استیکرهای تلگرام هستید میتوانید با روش هایی که در این مقاله خواهیم گفت استیکرهای تلگرام را به استیکرهای واتساپ تبدیل کنید و از آنها در واتساپ استفاده کنید.


1) کپی لینک استیکرهای تلگرام

در اولین قدم باید لینک استیکر مورد نظر در تلگرام را کپی کنیم تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

1. برنامه تلگرام را باز کرده و بر وی علامت منو ضربه زده و به Settings بروید.

2. به پایین اسکرول کرده و بر روی Stickers and Masks ضربه بزنید.

Stickers and Masks

3. از لیست پکیج های استیرکها ، استیکر مورد نظر خود را پیدا کرده و بر روی علامت سه نقطه روبروی آن ضربه بزنید و سپس گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

کپی لینک استیکر تلگرام


2) دانلود استیکر توسط بات

1. برنامه تلگرام را باز کرده و از قسمت جستجو بالای صفحه عبارت StickerDownloadBot را تایپ کرده و از نتایج بر روی آن ضربه بزنید.

StickerDownloadBot

2. در پایین چندین گزینه را مشاهده خواهید کرد ، بر روی Settings ضربه بزنید. در مرحله بعدی بر وری webp only ضربه بزنید.

webp تلگرام

در اینجا توجه به دو نکاته مهم است ، اغلب گزینه Settings قابل مشاهده است ولی اگر آنرا مشاهده نمیکنید میتوانید به سادگی با تایپ کرده Settings و ارسال آن به قسمت تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

دوما شما باید بدانید که چرا ما webp را انتخاب کردیم ، به این دلیل است که تلگرام به شما اجازه میدهد برچسب ها را در تمام فرمت ها دانلود کنید. این فرمت استیکر را در تمام فرمت های jpg ، Png و webpb در اختیار میگذارد و ما برای فرمت webp برای واتساپ به این فرمت نیاز داریم. از این رو ما آن را انتخاب کردیم.

3. در حال حاضر باید لینک بسته بندی شده استیکر که قبلا کپی کرده اید را past کرده و ارسال کنید سپس یک پیغام دریافت خواهید کرد که به زودی یک بسته استیکری بهصورت فشرده را دریافت خواهید کرد.

4. پس از دریافت فایل فشرده بر روی آن ضربه بزنید تا دانلود شود ، پس از دانلو معمولا فایل دانلودی به مسیر Telegram و Telegram Documents خواهد رفت.


3) استخراج فایل فشرده

شما هم اکنون باید محتوای فایل فشرده را استخراج کنید. برای همین میتوانید از یک مدیریت فایل مانند Solid Explorer یا Es Explorer استفاده کنید.

به مسیر دانلود فایل فشرده رفته و محتویات آن را در حافطه گوشی خود مانند پوشه Pictures انتقال دهید.


4) تبدیل استیکر تلگرام به واتساپ

1. در ابتدا باید برنامه Personal Stickers for whatsapp را از اینجا دانلود و نصب کنید ، قبلا در مورد استفاده از این برنامه مقاله ای را تحت عنوان " آموزش ساخت استیکرهای واتساپ به صورت سفارشی " منتشر کرده بودیم.

2. برنامه را باز کنید ، از آنجا میتوانید استیکرها را مشاهده کنید ، بر روی دکمه SEARCH FOR STICKERS ضربه زده تا تمامی تصاویر PNG پیدا شوند ، استیکر را پیدا کرده و بر روی دکمه Add ضربه بزنید. یک پیغام ظاهر خواهد شد که باید بر روی Confirm ضربه بزنید.

3. واتساپ را باز کرده و به Stickers بروید. شما هم اکنون بسته جدید استیکر را خواهید دید (اگر گزینه Stickers را مشاهده نکردید این به این معناست که واتساپ شما بروزرسانی نشده یا این قابلیت هنوز برای شما فعال نشده است).


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin