چگونگی وارد کردن یا خارج کردن سیم کارت در گوشی آیفون

1397/9/10 19:09

هر گوشی آیفون دارای یک شکاف سیم کارت در سمت راست خود است که درون آن یک سینی نگه دارنده سیمکارت وجود دارد که سیم کارت را نگه میدارد.

شما ممکن است اصلا کاری با سیم کارت گوشی آیفون خود نداشته باشید ، ولی اگر گوشی جدیدی خریداری کنید یا بخواهید سیم کارت را تعویضش کنید باید با چگونگی کار کردن با سیم کارت آشنا باشید.
خوشبختانه دسترسی به سینی سیم کارت آیفون کار دشواری نیست ، اما قبل از اینکه به سراغ آن بروید وجود سه مورد زیر الزامی است.

  • گوشی آیفون (که وجودش بدیهی است)
  • سیم کارت
  • یک ابزار برای خارج کردن سینی سیم کارت

بسته به نوع گوشی آیفون شما ابزار خارج کردن سیم کارت ممکن است در جعبه گوشی شما یافت شود ، اگر وجود دارد که بسیار خوب است ولی اگر وجود ندارد خرید این ابزار از سایت فروشگاه آنلاین بسیار احمقانه است در صورتیکه خودتان میتوانید از یک سوزن یا هر چیز باریک دیگری استفاده کنید.

سوزن در آوردن سیم کارت

ابزار یا سوزن را درون سوراخ کنار قسمت سیم کارت برده و آنرا بچرخانید در هنگامی که سوزن درون سرواخ است باید کمی احساس برخورد ضربه را احساس کنید و از آن عبور کنید. اگر برای بار اول است که این کار را میکنید ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما لازم است نیروی بیشتری را وارد کنید.
هنگامی که این کار را انجام دادید سینی سیم کارت به بیرون خواهد آمد که با بیرون آمدن قسمتی از آن با دست خود بقیه را بیرون بکشید.

سینی سیم کارت آیفون

پس از خارج کردن سینی سیم کارت ، سیم کارت جدید را میتوانید جایی گذاری کنید. توجه داشته باشید که سیم کارت را به طور صحیح درون سینی قرار دهید از گوشه های سیم کارت میتوانید برای نصب صحیح استفاده کنید ، پس از قرار دادن سیم کارت درون سینی سیم کارت آنرا همانطور که در آورده شده وارد گوشی کنید.
پس از انجام این مراحل یکبار گوشی را ریستارت کنید.

اگر سیم کارت شما بزرگ است و به سینی سیم کارت نمیخورد باید سیم کارت خود را پانچ کنید.

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza