چگونگی ارسال پیام به صاحبان کسب و کارها در گوگل مپ

1397/9/11 09:42

خیلی مواقع شده که در هنگام مواجهه با یک کسب و کار در گوگل مپ برای اینکه اطلاعات بیشتری بدست بیاورید گوگل مپ را بسته و در اینترنت به دنبال اطلاعات بیشتری از آن کسب و کار میگردید.
هم اکنون گوگل مپ قابلیتی بسیار کاربردی را معرفی کرده که به واسطه آن افراد میتوانند به طور مستقیم با صاحب کسب و کار به صورت چت ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را بپرسند. این قابلیت Message نام دارد که اگر هنوز این قابلیت را مشاهده نمیکنید باید ابتدا گوگل مپ را بروز و سپس منتظر بمانید تا برای شما فعال شود.


چگونگی استفاده از Message برای صاحبان کسب و کار و مشتریان

برای ارسال پیام از طریق گوگل مپ باید صاحب کسب و کار و هم مشتری برنامه گوگل مپ را در اختیار داشته باشند و آخرین نسخه برنامه را بروزرسانی کرده باشند.
شرکت ها و صاحبان کسب و کاری که میخواهند از این امکان استفاده کنند باید چندین مرحله را طی کنند ، برای شروع باید از گوگل پلی یا اپ استور برنامه Google My Business را دانلود کنند. پس  از نصب در داخل برنامه یک فرایند اثبات مالکیت کسب و کار وجود دارد که باید آن را طی کنند.
اگر درصدد برقرای ارتباط با یک کسب و کار هستید در برنامه گوگل مپ بر روی کسب و کار در نقشه ضربه زده و بر روی دکمه Message ضربه بزنید.

چت در گوگل مپ

هنگامی که بر روی نماد Message ضربه زده شد پیغام تبریک برای ورود به صفحه چت گفتگو را مشاهده خواهید کرد که میتوانید با صاحب کسب و کار شروع به چت کردن کنید.

برای دسترسی به پیام هایی که ارسال کرده اید با کشیدن صفحه از سمت چت (Swipe) بر روی Messages ضربه بزنید. در نهایت اگر شما پیامی را به صاحب کسب و کاری ارسال کرده اید باید منتظر بمانید تا از طرف آن جواب برای شما ارسال شود.

ویژگی جدیدی به نام Folow در گوگل مپ شما را قادر میسازد که شرکت هایی مانند فیسبوک را فالو کنید. با دنبال کردن یک شرکت میتوانید آخرین اخبار و اطلاعایه های آن را دریافت کنید.

فالو گوگل مپ

قابلیت پیام رسانی که جدیدا در گوگل مپ ارائه شده میتواند ابزار قوی برای بازاریابی برای کسب و کارها باشد. این امکان این فرصت را فراهم میکند که صاحبان کسب و کار با مردم در ارتباط باشند.


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin