ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

رفع مشکلات و خرابی اینستاگرام در اندروید

1397/9/11 21:07

یکی از محبوبترین برنامه های گوشی های هوشمند اندرویدی برنامه اینستاگرام است که بیش از 400 میلیون کاربر فعال در ماه دارد. این برنامه برای سیستم عامل های اندروید و ios در دسترس است که به کاربران اجازه میدهد تا تصاویر و ویدیوهای کوتاه خود را به صورت ساده با دیگران به اشتراک بگذارند به علاوه این برنامه از فیلترهای جذاب و دیدینی استفاده میکند که باعث جذابتر شدن تصاویر میشود. به طور کلی اینستاگرام برنامه بسیار خوبی است که در ایران هم بسیار پرطرفدار است.
اما با این خوبی هایی که بیان کردیم ممکن است در هنگام اجرای اینستاگرام با مشکلاتی روبرو شوید که برایتان ناخوشایند باشد ، هنگامی که اینستاگرام را باز میکنید ناگهان از برنامه خارج میشوید ، یا هر با در صفحه پیغام Unfortunately, Instagram has stopped ظاهر شده و برنامه متوقف میشود.
در این مقاله چندین راه حل را معرفی خواهیم کرد که میتوان با انجام آنها این خطاها و مشکلات را برطرف کنید.


1) اینستاگرام را بروز کنید

یکی از دلایل اصلی و مهم در صحیح کار نکردن اینستاگرام این است که برنامه بروز شده نیست ، برای بروزرسانی اینستاگرام گوگل پلی را در گوشی خود باز کرده و روی منو (علامت سه خط روی هم از بالا سمت چپ) ضربه بزنید سپس به قسمت My apps & Games بروید.

My apps & Games

برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و اگر برنامه احتیاج به بروزرسانی دارد بر روی دکمه Update ضربه بزنید.
پس از آپدیت برنامه اینستاگرام را باز کنید.


2) پاک کردن کش

یکی ساده ترین روش ها برای حل مشکلات گفته شده پاک کردن حافظه کش برنامه اینستاگرام است. برای همین به تنظیمات گوشی رفته و بر روی Apps ضربه بزنید ، در بخش Downloaded برنامه Instagram را پیدا کرده و بر روی آن مجدد ضربه بزنید.
از مشخصات برنامه بر روی Clear cache ضربه زده تا حافظه کش اینستاگرام حذف شود (در برخی از گوشی ها باید وارد قسمت Storage شوید).

حذف کش اینستاگرام


3) پاک کردن داده های اینستاگرام

اگر حافظه پنهان یا همان کش را در مرحله قبلی پاک کردید و کماکان مشکل پاب بود باید داده های برنامه اینستاگرام را پاک کنید. برای همین به تنظیمات رفته و وارد Apps شوید سپس وارد Downloaded شده و برنامه اینستاگرام را پیدا کنید.
در صفحه مشخصات بر روی Clear Data ضربه بزنید (در برخی از گوشی ها باید وارد قسمت Storage شوید).

حذف داده های اینستاگرام

به یاد داشته باشید زمانی که داده ها را حذف کردید تمامی فایل های محلی برنامه از جمله تنظیمات شامل نام کاربری و رمز عبور ورود به برنامه حذف خواهند شد و باید مجدد به برنامه اینستاگرام لاگین کنید.


4) دستگاه خود را راه اندای کنید

هنگامی که یک برنامه در گوشی اندرویدی شما ناسازگار باشد ممکن است راه اندازی مجدد گوشی مشکل را رفع کند ، برای همین همه برنامه های باز و در حال اجرای گوشی را بسته و گوشی یا تبلت خود را خاموش کنید ، چند ثانیه ای صبر کرده و مجدد گوشی یا تبلت را روشن کنید.

ریستارت گوشی


5) حذف و نصب مجدد اینستاگرام

نصب مجدد برنامه میتواند بسیار کمک کننده باشد. در اولین قدم اینستاگرام را از روی گوشی خود حذف کنید برای همین به تنظیمات رفته و سپس از Apps برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید ، در صفحه باز شده بر روی دکمه Unistall ضربه بزنید.

حذف برنامه اینستاگرام

حتما پیشنهاد میکنیم که برای نصب اینستاگرام از اپ استورهای معتبر مانند گوگل پلی استفاده کنید ، اگر فایل apk را دانلود کرده اید یا از کسی دریافت کرده اید ممکن است نسخه اینستاگرام با گوشی شما سازگار نباشد ، ولی اگر از گوگل پلی دانلود کنید متناسب با نسخه گوشی شما برنامه اینستاگرام را دانلود و نصب میکند.


6) سیستم عامل گوشی خود را بروزرسانی کنید

اگر هیچ یک از مراحل گفته شده کارساز نبود باید بررسی کنید که سیستم عامل گوشی شما احتیاج به بروزرسانی دارد یا خیر.
برای همین به تنظیمات رفته و از System وارد System Update شوید.

اگر سیستم عامل احتیاج به بروزرسانی دارد آنرا بروز کنید.



بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
59
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
hanie