دوره های آموزشی از راه دور برنامه نویسی اُمیگو

1397/9/12 14:11

با پیشرفت فناوری و استفاده از رایانه و گوشی های هوشمند بحث سخت افزار و نرم افزار بسیار پُر رنگ شده است ، مخصوصا نرم افزار که اکثریت شرکت های بزرگ دنیا از لحاظ درآمد در این حوزه فعالیت میکنند مانند مایکروسافت ، اپل ، آمازون ، گوگل و...

یکی از مهمترین و اصلیترین مبحث در نرم افزار برنامه نویسی که به واسطه آن میتوان انواع برنامه های مختلف در رایانه ، تلفن همراه و وب را ایجاد کرد.

اگر میخواهید به تخصص برنامه نویسی برسید باید در دوره ها و کلاس های برنامه نویسی شرکت کنید یا اینکه مجموعه فیلم های آموزش برنامه نویسی را خریداری و مشاهده کنید.

مراجعه حضوری در کلاس ها معایب زیادی دارد مانند اینکه کلاس در یک شهر دیگری برگزار میشود و شما در شهر دیگری زندگی میکنید لذا حضور در کلاس از لحاظ مسافت مشکل ساز است یا اینکه به دلیل شلوغی کلاس نمیتوان بهتر با مربی ارتباط برقرار کرد.

مجموعه فیلم های آموزشی هم که دانلود یا خریداری میکنید عیبی بزرگ دارد و آن هم ارتباط یک طرفه مربی است و شما نمیتوانید سوالات را از مربی بپرسید و فقط باید یک طرفه مراحل آموزش را با مربی طی کنید.

بنا به این مشکلات به وجود آمده بر آن شدیم تا روشی مناسب را برای آموزش مطرح کنیم ، در این روش شما در منزل خود و از طریق اینترنت و تلفن با مربی به صورت خصوصی ارتباط برقرار کرده و مانند یک کلاس خصوصی شروع به یادگیری برنامه نویسی میکنید.

هزینه های دوره هایی که به این روش اجرا میشوند بسیار کمتر از کلاسهای حضوری است.


عناوین دوره های برنامه نویسی به شرح زیر است :

  • برنامه نویسی Windows Application با زبان Vb یا سی شارپ (20ساعت)
  • برنامه نویسی ASP.net Webform با زبان VB.net یا سی شارپ (30 ساعت)
  • برنامه نویسی WPF با زبان VB.net یا سی شارپ (30 ساعت)
  • برنامه نویسی asp.net Core 2.0 با زبان VB.net یا سی شارپ (30 ساعت)
  • برنامه نویسی سمت کلاینت با زبان های HTML ، Css ، JavaScript ، JQuery (10ساعت)


مزیت دوره های آموزشی راه دور چیست؟
  • در منزل و از هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید میتوانید در دوره شرکت کنید
  • تنها احتیاج به یک رایانه یا لپ تاپ است
  • ارتباط دو طرفه بین شما و مربی
  • هزینه بسیار کمتر نسبت یه کلاس های حضوری
  • شروع آموزش در هرزمانی با هماهنگی مربی
  • مربی های متخصص ، مجرب و با تجربه همراه با رزومه های قوی که هرکدام در شرکت های بزرگ سابقه دارند


چگونه در دوره ثبت نام کنم؟

با توجه به عنوان دوره و ساعت مشخص شده برای هر دوره باید بسته مکالمه ای خریداری کنید ، خرید بسته مکالمه برای دوره ها از 1 ساعت به بالا میتواند باشد. 

برای هر دوره نیاز به خرید کل ساعت های دوره نیست ، به طور مثال میتوانید 1 ساعت خریداری کرده و در دوره شرکت کنید و اگر از دوره راضی نبودید بدون هیچ مشکلی دوره را ترک کنید در غیر اینصورت برای ساعت های بعدی بسته مکالمه خریداری کنید.

پس از خریداری بسته باید با شماره 09138394617 تماس گرفته شود تا بقیه مراحل ثبت نام انجام گیرد.


چگونه بسته بخرم؟

فعلا امکان خرید اینترنتی بسته وجود ندارد و مراحل پرداخت به صورت کارت به کارت انجام میشود ، پس قبل از هر اقدامی باید با شماره 09138394617 تماس گرفته شود تا راهنمایی های لازم انجام گیرد.

  • هزینه هر ساعت آموزش از راه دور فقط 20/000 تومان میباشد.


0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin