ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

آموزش استفاده از Close Friends برای اشتراک گذاری خصوصی استوری در اینستاگرام

1397/9/12 18:49

اینستاگرام ویژگی به نام Close Friends یا دوستان نزدیک را به تازگی معرفی کرده که از ماه ژوئن 2017 بر روی آن کار کرده است در نهایت پس از 18 ماه آزمایش بلاخره این قابلیت را به صورت رسمی ارائه کرده است ، هدف از این ویژگی این است که کاربران به حریم خصوصی خود بیشتر رسیدگی کنند تا بتوانند استوری های خود را برای تعداد خاصی از فالورهایشان نمایش دهند ، در واقع برخی از استوری های شما بسیار خصوصی هستند که تمایل دارید فقط برخی از فالورهایتان بتوانند آنها را مشاهده کنند برای همین باید لیستی از فالورهای مجاز را ایجاد کرده و در هنگام انتشار استوری افراد Close Friends را انتخاب کنید.


Close Friends چیست؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد شما در اینستاگرام میتوانید تا یک لیست از فالورهای خود را ایجاد کنید که فقط آن فالورها میتوانند استوری های شما را مشاهده کنند که به این قابلیت Close Friends گفته میشود.


آموزش ایجاد لیست Close Friend

1. آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود و نصب کنید.
2. برای استفاده از این ویژگی باید یک استوری جدید ایجاد کنید ، برای همین بر روی علامت دوربین در کنار نام Instagram ضربه زده و عکس یا ویدیویی بگیرید.
3. پس از گرفتن استوری سپس یک نماد Close Friend (دایره سبز رنگ با یک ستاره) را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد ، بر روی آن ضربه بزنید.

4. با این کار به لیست Close Friend خواهید رفت.اگر هنوز لیست ایجاد نکرده اید بر روی Add to List ضربه بزنید.

در لیست اینستاگرام نسبت به میزان ارتباط شما با فالورهایتان آنها از بالا به پایین لیست خواهند شد ، همچنین میتوانید از جستجو برای پیدا کردن فرد خاصی استفاده کنید.
5. برای اضافه کردن فالوری روی دکمه Add ضربه بزنید ، با رفتن به زبانه YOUR LIST میتوانید لیستی از افرادی که اضافه کرده اید را مشاهده کنید.

در صورتی که میخواهید فردی را از لیست خارج کنید بر روی Remove ضربه بزنید.

6. هنگامی که لیست خود را تکمیل کردید بر روی دکمه Done از بالا سمت راست ضربه بزنید ، اگر پیغامی برای اضافه کردن دوستان بیشتر دریافت کردید Not Now را انتخاب کنید.

7. برای به اشتراک گذاشتن استوری به صورت دستی با سایرین میتوانید بر روی همان دایره سبز رنگ Close Friend ضربه بزنید و پس از انتشار استوری به جای نوار صورتی و بنفش که دور تصویر پروفایل ظاهر میشد یک نوار سبز رنگ قرار خواهد گرفت که به معنی این است که شما استوری را برای Close Friend به اشتراک گذاشته اید.



حذف و اضافه کردن فالور در لیست Close Friend

شما میتوانید در هر زمانی که میخواهید افراد را از Close Friend حذف کرده یا اضافه کنید.
برای همین کار به Profile رفته و بر روی دکمه منو ضربه بزنید ، از لیست باز شده گزینه Close Friends را انتخاب کنید.

هم اکنون میتوانید افراد را در لیست حذف یا اضافه کنید.
درنهایت بر روی دکمه Done ضربه بزنید.

بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza