ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونه متوجه شوید چه کسانی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده اند

1397/9/13 11:42

چه کسانی در اینستاگرام مرا دنبال (فالو) کرده اند؟ این یک سوالی است که اکثرا با آن روبرو میشوند و امکانی برای مشاهده جواب در برنامه اینستاگرام وجود ندارد. برخی از کاربران درخواست فالو برای شما ارسال میکنند و شما هم کاربر را فالو میکنید که به اصطلاح گفته میشود بَک میدهید ، ولی پس از اینکه شما بَک دادید آن کاربر شما را آنفالو میکند تا فالورهای خود را زیاد کند.
برای اینکه متوجه این بشوید که چه کسانی از فالوینگهایتان شما را فالو نکرده اند باید از برنامه های کاربردی معتبر در این زمینه کمک بگیرید.
البته اگر میخواهید بررسی کنید که یک یا چند کاربر شما را فالو کرده اند یا خیر احتیاجی به نصب برنامه های کاربردی نیست و برنامه های کاربردی برای برسی فالوینگهای زیاد کاربرد دارد.
سادترین راه این است که وارد پیج کاربر مورد نظر شده و بر روی following ضربه بزنید.

در جستجو نام کاربری خود را وارد کنید و اگر شما در لیست نتایج پیدا شدید یعنی اینکه شما توسط پیج مورد نظر فالو میشوید در غیراینصورت شما آنفالو شده اید.

توجه کنید هربرنامه ای که ادعای مشخص کردن افرادی که شما را آنفالو کرده اند را میکند استفاده نکنید ، زیرا هدف بسیاری از این برنامه ها سوء استفاده و هک نام کاربری و رمزعبور اکانت شما است ، در این مقاله ما سه برنامه را معرفی خواهیم کرد که تایید شده و معتبر هستند.


1) FollowMeter for Instagram

FollowMeter for Instagram

FollowMeter یکی از محبوبترین برنامه های جانبی اینستاگرام است که میتواند آنفالوها ، پیروان مخفی و ناپدید را نمایش دهد ، پس از دانلود و نصب بر روی سیستم عامل اندروید یا ios از شما خواسته میشود که وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید ، نام کاربری و رمزعبور حساب خود را وارد کرده و لاگین کنید.

در صفحه داشبورد میتوانید پیروان جدید ، کاربرانی که شما را فالو نمیکنند ، و ... را مشاهده کنید ، توجه کنید که برای استفاده از برخی قابلیت های این برنامه باید هزینه بپردازید.

FollowMeter 

(ios) FollowMeter


2) Followers Tracker Pro

Followers Tracker Pro

از آنجایی که در نام این برنامه از Pro استفاده شده است در نگاه اول به نظر میرسد که برای استفاده از ابن برنامه باید هزینه ای پرداخت شود ، ولی شروع کار و برخی از خدمات این برنامه رایگان است پس جای نگرانی نیست.

Followers Tracker Pro یک برنامه ساده با امکاناتی مناسب است که فقط در سیستم عامل  ios کاربرد دارد. شما میتوانید در این برنامه افرادی که شما را دنبال نکرده اند را پیدا کرده و شما هم آنها را آنفالو کنید. این برنامه هرچند ماه یکبار بروزرسانی های جدید دریافت میکند که نشان از هماهنگ بودن با API های اینستاگرام است.

(ios) Followers Tracker Pro


3) Follow Cop

Follow Cop

اگر شما یک کاربر اندرویدی هستید برنامه Follow Cop میتاوند بسیار مناسب باشد ، این برنامه به شما اجازه میدهد تا افرادی که شما را آنفالو کرده اند را مشاهده کنید ، کاربرانی که اخیرا شما را فالو کرده اند ، فالورهای روح و مخفی را مشاهده کنید.

همچنین میتوانید از سه اکانت مختلف به طور همزمان در برنامه استفاده کنید.

Follow Cop


زمانی که متوجه آنفالو شدنم توسط دیگران شدم چه کاری باید انجام دهم؟

هنگامی که توسط برنامه های معرفی شده متوجه این شدید که چه کسانی شما را آنفالو کرده اند میتوانید بخشیده و بیخیال آنها شوید یا اینکه تصمیم بگیرد شما هم آنها را آنفالو کنید.

در اینستاگرام هرچه قدر تعداد فالورها بالاتر و تعداد فالوینگ ها کمتر باشد پیج اینستاگرام از اعتبار بالاتری برخوردار است.


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin