رفع مشکل کار نکردن و حل خطاهای اسنپ چت

1397/9/14 12:33

اسنپ چت یکی از بهترین برنامه های به اشتراک گذاری تصاویر و ویدوهای کوتاه است که رقیب اصلی اینستاگرام هم به شمار میرود.
به دلیل ارسال مشکلات زیادی که کاربران در برنامه اسنپ چت داشتند تصمیم گرفتیم که مشکلات مختلف برنامه اسنپ چت را بررسی و راه حل های آن را معرفی کنیم.


1) مسدود بودن اسنپ چت

مسدود بودن اسنپ چت

کاربران ایرانی باید دقت داشته باشند که این برنامه در کشور عزیزمان ایران مسدود است ، پس در اولین قدم اگر نتوانستید وارد اسنپ چت شوید بدانید که مشکل از مسدود بودن این برنامه در داخل کشور است.


2) قطع شدن سرورهای اسنپ چت

قطعی و مشکل در سرورهای برنامه های بزرگ هم اتفاق می افتد به طوری که بارها در برنامه ای اینستاگرام و تلگرام این مشکلات باعث شده چندین ساعت این برنامه ها از دسترس خارج شوند.
دو راه برای بررسی اینکه مشکل از سرورهای اسنپ چت است یا خیر وجود دارد :

1) بررسی پیغام های تویتری اسنپ چت

ررسی پیغام های تویتری اسنپ چت

اسنپ چت اطلاعیه های خود مبنی بر قطعی سرورها را در تویتر خود (snapchatsupport@) انتشار میدهد ، به طور مثال در تاریخ 11 ژوئیه 2018 تویتی مبنی بر اختلال در سرورهای اسنپ چت منتشر شد.

2) استفاده از ابزار بررسی سایت اُمیگو

در دومین روش باید بررسی مشکل سرورهای اسنپ چت باید از ابزار سایت omigo.ir برای بررسی وضعیت سرورهای اسنپ چت استفاده میکنیم.

بنابر به آدرس omigo.ir/Status/snapchat مراجعه کنید و بررسی کنید که مشکلی از سرورهای اسنپ چت نباشد.

اگر مشکلی در سرور بود باید منتظر بمانید تا وضعیت سرور فعال شود ، اگر مشکل به طور موقت بود بهتر است کمی صبر کنید یا به سراغ راه حل های بعدی بروید.

استفاده از ابزار بررسی سایت اُمیگو


3) خطاهایی را از اسنپ چت دریافت میکنید

Blocked Network Error Message

Blocked Network Error Message

اگر فعالیت مشکومی در IP خود داشته باشید باعث بروز این خطا میشود. برای حل این مشکل اگر از VPN استفاده میکنید آنرا خاموش کنید یا سعی کنید از حالت وای فای به اینترنت دیتا یا بلعکس سوئیچ کنید.


Could Not Connect

Could Not Connect

این خطا معمولا هنگامی رخ میدهد که شما سعی میکنید از یک برنامه کاربردی غیر مجاز برای ورود به اسنپ چت استفاده کنید.
برای حل این مشکل هر پلاگین که از اطلاعات ورود به سیستم اسنپ چت استفاده میکند را حذف کرده و سپس از برنامه رسمی اسنپ چت استفاده کنید.


Locked  Account

Locked  Account

در هنگام ورود به حساب کاربری خود ناگهان متوجه میشوید که پیغام Locked Account ظاهر میشود ، که به معنی قفل شدن حساب است ، دلیل قفل شدن هم این است که اسنپ چت فعالیتی مشکوک در حساب کاربری را تشخصی داده است.
این فعالیت ها عبارت اند از :

  • استفاده از برنامه های غیر مجاز و پلاگین ها که سعی در ورود به حساب کاربری اسنپ چت را دارند.
  • ارسال هرزنامه یا پیامهای زیاد در برنامه اسنپ چت.
  • اضافه کردن تعداد زیادی از دوستان به طور همزمان.

برای حل این مشکل اگر برنامه ای مشکوک دارید را حذف کنید ، اکانتهایی که قفل میشوند معمولا به طور موقت هستند بنابر این 24 ساعت بعد مجدد برای ورود تلاش کنید.
اگر پس از 24 ساعت همچنان حساب شما قفل باشد میتوانید خودتان آنرا باز کنید برای همین از طریق مرورگر اینترنتی وارد حساب کاربری اسنپ چت خود شوید و سپس بر روی Unlock زرد رنگ کلیک کنید.


Login Error

Login Error

اگر خطاهای مختلف دیگری مانند login error را دریافت میکنید باید کارهای زیر را انجام دهید.
شما ممکن است نیاز به همگام سازی مجدد حساب کاربری گوگل خود را داشته باشید ، برای این کار به تنظیمات رفته و از Accounts بر روی Google ضربه بزنید. حساب خود را انتخاب کرده و بر روی نماد منو و سپس Sync ضربه بزنید.
آنگاه میتوانید برنامه را حذف و مجدد نصب کنید.

Snapchat Error 403 یا Snapchat expected 200 status, got 403

Snapchat Error 403 یا Snapchat expected 200 status, got 403

اگر شما خطاهایی مانند خطاهای بالا را دریافت کردید برای حل آن باید برنامه اسنپ چت را حذف کرده و مجدد نصب کنید. برای نصب اسنپ چت سعی کنید از گوگل پلی استفاده کنید.


4) برنامه اسنپ چت باز نمیشود؟

اگر با باز شدن برنامه اسنپ چت مشکل دارید باید سعی کنید دسترسی به اینترنت را قطع کرده و دستگاه خود را مجدد راه اندازی کنید ، اگر با این کار برنامه اسنپ چت اجرا نشد برنامه را حذف کرده و مجدد آنرا نصب کنید (پیشنهاد میشود برنامه را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید)

5) زمان دریافت و ارسال در اسنپ چت خیلی طولانی است

این مشکل میتواند بخاطر همان مسدود بودن اسنپ چت در ایران باشد ، یا اگر از نبود این مشکل مطمئن هستید میتواند از سرعت کم و بی کیفیت بودن اینترنت شما باشد.

اگر هیچ یک از روش ها کار نکرد چه کاری باید کرد؟

پشتیبان اسنپ چت

اگر هیچ یک از روش های بالا به کار نیامد باید با تیم پشتیبانی اسنپ چت ارتباط برقرار کنید ، بر روی اینجا کلیک کرده تا وارد سایت پشتیبان شوید.
در این صفحه باید مشکلات خود را به همراه نام کاربری ، ایمیل ، شماره موبایل ،نوع دستگاه ، تاریخ شروع مشکل ، فایل پیوستی یا هرگونه اطلاعات اضافی دیگر که به درد بخور هست را باید برای تیم ارسال کنید و منتظر بمانید تا تیم پشتیبانی پس از بررسی مشکل نتیجه را برای شما ارسال کند.


از اسنپ چت بیشتر بخوانید :

3
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin