آموزش ایجاد استوری در یوتیوب (Youtube)

1397/9/16 14:25

تا نام استوری (Story) به میان می آید همه ذهن ها به سمت برنامه اینستاگرام و اسنپ چت میرود زیرا در این برنامه ها استوری ها جایگاه ویژه ای دارند. اخیرا گوگل در برنامه یوتیوب قابلیت استوری را معرفی کرده است که مانند برنامه های اینستاگرام ، اسنپ چت ، واتساپ ، ایمو ، اسکایپ ، فیسبوک ، مسنجر از قابلیت استوری پشتیبانی کند.
یوتیوب برای به اشتراک گذاری ویدیوها مورد استفاده قرار میگیرد اما از این پس کاربران یوتیوب میتوانند استوری های خود را با هم به اشتراک بگذارند.
استوری ها در یوتیوب مانند برنامه اینستاگرام در بالای برنامه قابل مشاهده نخواهد بود و باید به تب Story در کانال مراجعه کنند.
این استوری ها به 30 ثانیه خواهند بود و کاربران میتوانند فیلترها ، متن و موسیقی و.. را به استوری ها برای جذابتر شده اضافه کنند استوری های یوتیوب برعکس اینستاگرام پس از 24 ساعت حذف نخواهند شد و کاربران میتوانند تا 7 روز آینده آن استوری را مشاهده کنند.


چگونگی ایجاد استوری در یوتیوب

1. در اولین قدم اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه یوتیوب در گوشی شما نصب شده است (خیلی از مواقع با بروزرسانی باز امکان استوری برای شما فعال نمیشود که باید صبر کنید تا به مرور زمان گوگل آن را برای شما فعال کند).
2. بر روی آیکون ضبط ویدیو در بالای صفحه ضربه بزنید و سپس Story را انتخاب کنید.

Story in Youtube

3. دست خود را بر روی دکمه دایره شکل پایین صفحه نگه داشته و شروع به فیلم برداری کنید یا با تک ضربه زدن میتوانید عکس برداری کنید.

عکس گرفتن استوری در یوتیوب

همچنین با انتخاب Camera Roll از سمت چپ میتوانید ویدیو یا عکس های موجود در گوشی خود را برای استوری انتخاب کنید همچنین برای تغییر دوربین جلو یا عقب میتوانید بر روی فلش دایره ای در گوشیه پایین سمت راست ضربه بزنید.

4. در صفحه بعدی میتوانید امکانات مختلفی را بر روی استوری خود تنظیم کنید ، امکاناتی نظیر متن ،استیکر ، موسیقی و...

5. در نهایت بر روی دکمه POST از پایین سمت راست ضربه بنزید.


افراد برای مشاهده استوری باید به تب Stories در کانال شما مراجعه کنند.

مشاهده استوری در یوتیوب


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza