معرفی سایت های ایجاد رزومه به صورت آنلاین (فارسی و لاتین)

1397/9/17 10:01

در استخدام مهم نیست که چقدر شما شرایط کافی برای استخدام شدن را داشته باشید مهم این است که یک رزومه قوی و جامع را بتوانید به کارفرمایان ارائه کنید ، معمولا نشان داده شده که کارفرمایان فقط 30 ثانیه بر روی یک رزومه وقت میگذارند.
قبلا مقاله آموزش ایجاد رزومه در برنامه ورد را منتشر کرده بودیم ، اما هم اکنون میخواهیم وبسایت هایی را معرفی کنیم که میتوانند به صورت آنلاین در زمینه ایجاد رزومه به شما کمک کنند.

 link  برای ورود به سایت بر روی عنوان کلیک کنید  


1) Zety (لاتین)

Zety (لاتین)

این وبسایت میتواند در زمینه ارائه خدمات مختلفی از جمله ایجاد رزومه به شما کمک کند ، تعدادی قالب ارائه شده وجود دارد که میتوانید با انتخاب آنها قدم به قدم رزورمه خود را ایجاد کنید.
مزیت این سایت این است که وبسایت قدم به قدم شما را برای ایجاد روزمه راهنمایی میکند و در نهایت میتوانید رزومه خود را دانلود کرده و در اختیار دیگران قرار دهید.


2) Canva (لاتین)

Canva به عنوان یک ابزار طراحی گرافیکی شناخته میشود که هرکسی میتواند از آن استفاده کند  ، یکی از قابلیت های مهم این سایت ایجاد رزومه است شما میتوانید به طور گرافیکی و از یک صفحه خالی شروع به طراحی روزمه کرده یا از قالب های آماده سایت برای ایجاد رزومه کمک بگیرید.
تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد رزومه در اختیار کاربر گذاشته میشود مانند اشکال ، عناصر ، تصاویر سفارشی و...
در نسخه رایگان این سایت فضایی 1 گیگابایتی همراه با تصاویر و هزاران قالب را در اختیار خواهید داشت


3) Kickresume (لاتین)

Kickresume (لاتین)

این سایت در زمینه ایجاد روزمه کاری فعالیت میکند که شامل مقدار زیادی از قالب های روزمه کاری آماده است که دست کاربران را برای ایجاد رزومه بسیار باز میگذارد.
این وبسایت دارای قسمتی کاربردی است که میتواند با Linkedln ارتباط برقرا کرده و اطلاعات این سایت را در فرم رزومه شما درج کند.
در نسخه رایگان شما میتوانید به سه قالب اصلی رزومه و یک قالب اضافی ایجاد نامه دسترسی داشته باشید.


4) Visual CV (لاتین)

Visual CV (لاتین)

این وبسایت نیز قالب های کاربردی و زیبایی را برای ایجاد روزمه در اختیار کاربران قرار میدهد همچنین کاربران قادر هستند تا قالب های آماده را تغیر داده و به سلیقه خود سفارش سازی کنند.


5) کاربوم (فارسی)

کاربوم (فارسی)

کاربوم یکی از سایت های فارسی زبان است که میتواند در ایجاد رزومه بسیار کمک کننده باشد ، این سایت قدم به قدم شما را برای ایجاد روزمه یاری میکند به طوری که در هر مرحله از شما سوالاتی پرسیده میشود که میتواند در تکمیل رزومه موثر باشد.
همچنین در این سایت انواع مختلفی قالب وجود دارد که پس از ایجاد روزمه میتوانید آنها را پرینت کرده یا به صورت PDF دانلود و ذخیره کنید.


6) cvbuilder (فارسی)

cvbuilder (فارسی)

cvbuilder یک سایت فارسی زبان است که به شما کمک میکند تا در 10 دقیقه روزمه خود را ایجاد کنید ، به گفته سایت تا کنون بیش از 60 هزار روزمه در این سایت ایجاد شده است.
این وبسایت در 6 گام (اطلاعات پایه ، سوابق تحصلی ، سوابق شغلی ، مهارت ها ، پروژه ها و دانلود رزومه) به همراه قالب های حرفه ای رزومه شما را ایجاد کرده و در نهایت میتوان آنرا با فرمت PDF دانلود کرد.


7) اتباکس (فارسی)

 اتباکس (فارسی)

اتباکس سایتی مناسب برای ایجاد رزومه به زبان فارسی است که کاربران در آن میتوانند از میان قالب های متنوع یکی را انتخاب و روزمه خود را قدم به قدم ایجاد کنند.
از مزایای دیگر این سایت این است که میتواند شما را در ایجاد یک وبسایت شخصی که اطلاعات و رزومه های شما در آن است کمک کننده باشد.


8) ایران استخدام (فارسی)

ایران استخدام (فارسی)

ایران استخدام یکی از بزرگترین سایت ها در زمینه اخبار و اطلاعیه های استخدامی کشور است ، با توجه به اینکه بسیاری از کاربران برای درخواست کار به این سایت مراجعه میکردند ابزاری در این سایت ایجاد شد که کاربران بتوانند رزومه خود را به صورت آنلاین ایجاد و در سایت منتشر کنند.
برای ایجاد روزمه در ایران استخدام باید حتما در سایت ثبت نام کنید.


9)  جابینجا (فارسی)

جابینجا (فارسی)

جابینجا یکی دیگر از سایت های معتبر در زمینه استخدام و کاریابی است. یکی از مزیت های این سایت رزومه ساز آنلاین است ، شما میتوانید در این سایت اطلاعات خود را وارد کرده و درنهایت به صورت PDF روزمه خود را دریافت کنید.
همچنین پس از ایجاد روزمه شما قادر هستید روزمه خود را برای کارفرمایان در جابینجا ارسال کنید.


10 ) رزومــه.کام (فارسی)

رزومــه.کام (فارسی)

این سایت به صورت تخصصی در زمینه ایجاد روزمه فعالیت میکند ، شما میتوانید اطلاعات شخصی ، اطلاعات شغلی ، حرفه و... را در این سایت وارد کرده و در نهایت آنرا دانلود کنید ، همچنین سایت به شما یک لینک اختصاصی میدهد که مییتوانید آنرا به دیگران ارسال کرده تا با باز کردن آدرس لینک رزومه شما را مشاهده کنند.
در این سایت قالب های مختلف گرافیکی برای زیباتر کردن روزمه شما وجود دارند.


11) رزومه ساز آرمانگر (فارسی)

رزومه ساز آرمانگر (فارسی)

در این سایت به سادگی چند کلیک میتوانید روزمه ای حرفه ای و زیبا را برای خود ایجاد کنید ،همچنین رنگ بندی ، تنظیمات عکس ، تنظیمات قلم و حالات شخصی سازی سلیقه ای بر روی قالب ها قابل اعمال است.
از مزایای این سایت این است که قبل از ایجاد روزمه به شما انواع رزومه های مختلف ایجاد شده با توجه به تخصص شما را نمایش میدهد که میتوانید از آنها استفاده کنید در نهایت میتوانید از رزومه خود پرینت گرفته یا آنرا به صورت PDF دانلود کنید.


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin