ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

رفع مشکلات و خطاهای ورود به اینستاگرام

1397/9/21 19:23

اینستاگرام یکی از محبوبترین برنامه های شبکه اجتماعی است که در دنیا از جمله ایران کاربران فعال زیادی دارد، هرچه قدر که یک برنامه محبوب باشد خطاهای زیادی در استفاده و ورود به برنامه برای کاربران رخ میدهد که اینستاگرام هم از ای امر مستثنی نیست
در این مقاله میخواهیم خطاها و مشکلاتی که در هنگام ورود به اینستاگرام رخ میدهد را بررسی و حل کنیم.


خطاهایی که در هنگام ورود به اینستاگرام رخ میدهد

به طور کلی خطاهای عمده ورود در اینستاگرام account has been disabled که به معنی قفل شدن اکانت و wrong username or password که به معنی نام کاربری و رمزعبور اشتباه است و برخی اوغات عدم نمیاش هیچ خطایی میتواند از مشکلات و خطاهای ورود به اینستاگرام باشد.
دلایلی که میتوانیم برای عدم ورود به اینستاگرام نام ببریم عبارت اند از :

  • Username یا Password حساب کاربری را اشتباه وارد کرده اید.
  • از یک دستگاه دیگر بریا ورود هب اینستاگرام استفاده کرده اید که اینستاگرام آنرا تشخصی نداده و یا میخواهد تاییده های بیشتری را بگیرد.
  • اطلاعات بین دستگاه گوشی شما و سرور اینستاگرام به درستی عمل نمیکند.
  • حساب کاربری شما مسدود شده است.
  • اطلاعات صحیحی از سرور دریافت نمیشود یا اینستاگرام نمیتواند حساب کاربری شما را بارگیری کند.
  • سرورهای اینستاگرام دچار اختلال و قطعی شده اند.


حل مشکل نام کاربری و رمزعبور اشتباه در هنگام ورود به اینستاگرام

در صورتی که خطای اشتباه بودن نام کاربری و رمز عبور را دریافت میکنید سعی کنید که با دقت بیشتر نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید ، همچنین توجه کنید در هنگام وارد کردن رمز عبور صفحه کلید شما فارسی نباشد.
در بخش Username اگر نام کاربری جواب نداد از ایمیل استفاده کنید.
اگر اینستاگرام باز نام کاربری و رمز عبور شما را خطا گرفت از یک گوشی دیگر یا رایانه برای ورود به اینستاگرام استفاده کنید.

در صورتی که وارد حساب کاربری خود توسط گوشی یا رایانه دیگر شدید باید در گوشی خود برنامه اینستاگرام را بسته و گوشی را خاموش و مجدد روشن کنید و مجدد برای ورود تلاش کنید.
در صورتی که در مرورگر یا گوشی دیگر باز خطای اشتباه بودن نام کاربری و رمز عبور نمیاش داده شد باید از گزینه forgot your password یا همان فراموشی رمز استفاده کنید ، در همان صفحه ورود بر روی این گزینه ضربه بزنید سپس ایمیل خود را وارد کنید تا مراحل بازیابی انجام گیرد یک رمز عبور جدید وارد کنید و تسط آن به اینستاگرام وارد شوید.


عدم پاسخ از اینستاگرام

عدم پاسخ از اینستاگرام

اگر پس از ورود نام کاربری و رمز عبور درخواست شما برای اینستاگرام ارسال نمیشود یا اینکه اگر Sorry, there was a problem with your requst را مشاهده کردید در اولین قدم اطمینان حاصل کنید که به اینترنت دسترسی دارید ، سپس اگر داخل کشور هستید استفاده از VPN میتواند به طور موقت این مشکلات را حل کند.
اگر کماکان درخواست شما با موفقیت به اینستاگرام ارسال نشد برنامه را حذف و مجدد نصب کنید.

قطعی و اختلال در اینستاگرام

قطعی و اختلال در اینستاگرام

در برخی از موارد قطع شدن یا اختلالات سرورهای اینستاگرام رخ میدهد که البته بسیار کم است ولی برای اطمینان از اختلال داشتن اینستاگرام میتوانید از سایت downdetector استفاده کنید فقط کافی است بر روی لینک downdetector.com/status/instagram کلیک کنید.
در صورتی که عبارت No problems at Instagram را مشاهده کردید به معنی این است که سرورهای اینستاگرام اختلالی ندارد ولی گاهی اوقات این اختلالات در منطقه جغرافیایی شما رخ میدهد که برای بررسی این مورد هم بر روی دکمه Live Outage Map کلیک کنید.


حل مشکل اکانت قفل شده اینستاگرام

در صورتی که حساب کاربری شما غیرفعال شده باشد ممکن است به صورت موقت و چند روزه قفل یا غیرفعال شده باشد که معمولا پس از گذشت یک هفته میتوان وارد حساب کاربری شد.
اگر پس از یک هفته اکانت شما از قفل بودن یا غیرفعال بودن در نیامد رمزعبور خود را ریست کنید (از طریق فراموشی رمز)
اگر همچنان این مشکل وجود داشت باید این مشکل را با پشتیبانی اینستاگرام در میان بگذارید.

حل خطا oops an error occurred

این خطا معمولا زمانی ظاهر میشود که اینستاگرام برای شما میخواهد پیامک کد تایید ارسال کند که با این خطا مواجه میشود ، برای حل این مشکل سعی کنید از مرورگر وارد سایت instagram.com شوید و از این طریق لاگین کنید.


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin