معرفی برترین برنامه های استخراج تصویر از ویدیو در اندروید

1397/9/23 11:18

با پیشرفت تکنولوژی در گوشی های هوشمند فیلم برداری با کیفیت بسیار بالا مانند 4K امکانپذیر شده است ویدیوهایی که اینقدر باکیفیت هستند که گویی در هر فریم از ویدیو با دوربین های عکاسی حرفه ای تصویر برداری شده است.
بسیاری از ما میخواهیم تا فریم یا صحنه ای از ویدیویی که با کیفیت بالا است را به صورت عکس ذخیره کنیم اما راه حل های آن را نمیدانیم
یا اگر بدانیم این است که ویدیو را Pause کرده و از صفحه اسکرین شات میگیریم که این روش سریعی است اما تصویر نهایی ما از کیفیت بسیار کمی برخوردار خواهد بود.
خوشبختانه ویدیوهای با رزولیشن بالا را میتوان فریم هایش را استخراج کرد که میتوانند بسیار مناسب برای اشتراک گذاری در فضای مجازی باشند چندین برنامه وجود دارد که به شما اجازه میدهد تا از ویدیو عکس های مختلفی را استخراج کنید ، در این مقاله سه برنامه کاربردی را انتخاب کرده ایم که از لحاظ حجم هم بسیار کم حجم هستند. پس در ادامه مقاله برای معرفی این سه برنامه همراه اُمیگو باشید...


1) Video to Photo Frame Grabber    

این برنامه بسیار ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویدیویی را از گوشی خود انتخاب کنید و بر روی علامت دوربین از پایین سمت چپ ضربه بزنید.
علاوه بر این شما میتوانید قسمتی از عکس را انتخاب یا برش دهید همچنین میتوانید تنظیمات تصویر مانند فرمت خروجی ، کیفیت تصویر و اندازه را تغییر مشخص کنید.

Video to Photo Frame Grabber

بدون شک اصلاح پارامترهای تصویر در کیفیت میتواند تفاوت های زیادی در خروجی ایجاد کند در این مثال برنامه کیفیت پیشفرض این است که یک فایل تصویری 700 کیلوبایتی از یک ویدیو 4K ارائه میدهد که با تغییر به بهترین حالت (Best) یک تصویر با کیفیت بالا با حجم 4 مگابایت را ایجاد خواهد کرد.

Video to Photo Frame Grabber

متاسفانه این برنامه دارای تبلیغات است و هیچ راهی برای حذف تبلیغات وجود ندارد.

Video to Photo Frame Grabber


2) Video to Image Converter

این برنامه هم بسیار فوق العاده عمل میکند و تنها تفاوت آن این است که به شما امکان میدهد عکس ها را پس از استخراج تصویر از ویدیو ویرایش کنید ،در برنامه کافی است بر روی نماد دوربین از  گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

Video to Image Converter

پیشفرض خروجی تصویر نسبت به برنامه Video to Photo Grabber یک مگابایت انتخاب شده است.

Video to Image Converter


3) Shutta

یک برنامه جدید است که با ظاهر کاربری جدید میتواند برای جداسازی تصاویر از ویدیو بسیار کاربردی باشد فقط کافی است پس از اینکه ویدیو را انتخاب کردید در محل مورد نظر توقف کرده (Pause) و به سادگی بر روی دکمه دایره ای شکل ضربه بزنید.

Shutta

پس از جدا سازی تصویر میتوانید اقدام به ویرایش و اعمال فیلترهای مختلف بر روی تصویر کنید اگر شما به رابط کاربری برنامه زیاد اهمیت میدهید برنامه Shitta میتواند یک برنامه عالی باشد.

Shutta

Shutta


در زیر میتوانید حجم خروجی عکس در هر سه برنامه معرفی شده را بررسی کنید :


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin