ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

معرفی 5 برنامه و سایت برای کاربردی شدن کار با اینستاگرام

1397/9/24 19:20

اینستاگرام برنامه ای جذاب و کاربردی است که دارای امکانات مختلفی برای به اشتراک گذرای تصاویر و ویدیوها است، همچنین اینستاگرام API های مختلفی را به توسعه دهندگان میدهد تا بتوانند برنامه های و سایت های کاربردی را ایجاد کنند.
در این مقاله میخواهیم سایت ها و برنامه هایی را معرفی کنیم که میتوانند در بهتر فعالیت کردن در اینستاگرام برای ما مناسب باشند به طور مثال شما در اینستاگرام نمیتوانید تصاویر را به صورت بزرگ دانلود کنید ، یا اینکه چندین عکس را در استوری استفاده کنید و... که این کارها را میتوانید توسط برنامه ها و سایت های کاربردی انجام داد پس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 link  برای ورود به سایت بر روی عنوان کلیک کنید  


GramBig (سایت) : مشاهده تصاویر پروفایل به صورت بزرگ

GramBig (Web) : مشاهده تصاویر پروفایل به صورت بزرگ

بسیاری از کاربران میخواهند تا تصاویر پروفایل سایرین در اینستاگرام را به صورت بزرگ مشاهده کنند یا اینکه تصاویری که کاربران به اشتراک گذاشته اند را با کیفیت بالا و اندازه بزرگ دریافت کنند که این کارها در اینستاگرام غیرقابل انجام است.
اگر میخواهید بدون هیچ محدودیتی این کارها را انجام دهید کافی است وار دسایت GramBig شوید و نام کاربری را وارد کرده و در یک لحظه تمامی تصاویر حساب کاربری را مشاهده کنید.
همچنین با استفاده از دکمه Recently Viewed میتوانید آخرین پروفایل های مشاهده شده و Most Viewed بشیترین پروفایل های مشاهده شده را بررسی کنید.


Kapwing (سایت): استوری های زیبا را در وب ایجاد کنید

Kapwing (Web): استوری های زیبا را در وب ایجاد کنید

اینستاگرام به شما اجازه نمیدهد تا چندین عکس را در یک استوری قرار دهید یا کلاژ ایجاد کنید اما میخواهیم با معرفی وبسایت Kapwing این محدود را برای خود رفع کنیم.
وارد سایت Kapwing شوید و یکی از قالب های گرافیکی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
بر روی Make IT کلیک کنید.
سپس وارد محیطی میشوید که میتوانید ویرایش های لازم را انجام دهید.
کافی است برای جایگذاری تصاویر از رایانه بر روی Replace کلیک کنید همچنین میتوانید با استفاده از Add Text متنی را در استوری قرار دهید یا آهنگی را به استوری اضافه کنید.
در نهایت بر روی دکمه DONE کلیک کنید تا پس از پردازش برای شما لینک دانلود آماده شود.


Unfold (اندروید،ios): استوری های زیبا را توسط برنامه ایجاد کنید

Unfold (اندروید،ios): استوری های زیبا را توسط برنامه ایجاد کنید

همانطور که گفتیم سایت Kapwing برای استوری های جذاب کاربرد دارد دقیقا همین کارهایی که میتوانستید در وبسایت Kapwing انجام دهید را میتوانید در برنامه های کاربردی Unfold انجام دهید.
در این برنامه میتوانید عکسهای مختلفی را در یک استوری قرار دهید و آنها را ویرایش و جذابتر کنید همچنین میتوانید این کارها را برای ویدیوها انجام دهید.

اندروید ios


AnySticker (اندروید،ios) : استیکرهای سفارشی ایجاد کنید

AnySticker (اندروید،ios) : استیکرهای سفارشی ایجاد کنید

در استوری های اینستاگرام میتوانید استیکرهای محدودی را اضافه کنید ولی توسط برنامه AnySticker میتوانید از استیکرهای زیبا و جذابی استفاده کنید تا محبوبیت استوری های شما را چندین برابر کند. همچنین میتوانید متون ، رنگ بندی استوری را سفارش سازی کنید.
پس از پایان کار میتوانید استیکر خود را ذخیره کنید.

اندروید ios


Filtergram (سایت) : از اینستاگرام بدون حساب کاربری استفاده کنید

Filtergram  (وب) : از اینستاگرام بدون حساب کاربری استفاده کنید

اگر شما قصد دارید تا با حساب کاربری خود به طور مخفیانه فعالیت داشته باشید در این صورت است که باید از Filtergram استفاده کنید این سایت به شما این امکان را میدهد تا تصاویر ، ویدیوها و استوری های دیگران که به صورت عمومی (Public) هستند را مشاهده کنید.
شما باید در سایت ثبت نام کنید و پس از آن میتوانید افراد را دنبال کنید فقط توجه داشته باشید امکان لایک یا کامنت برای شما وجود ندارد.


بیشتر بخوانید : 

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza