معرفی برنامه و سایت های ویرایش و تغییر در فایل های PDF

1397/9/26 10:31

فایل های PDF را میتوانیم یکی از سرسخت ترین فایل های اسناد بخاطر عدم ویرایش صحیح در آنها نام ببریم ، در واقع تغییر در متون و ویرایش آنها کاری است که نمیتوان در فایل های PDF انجام داد.
البته نرم افزارهایی وجود دارند که کار تبدیل فایل PDF به ورد را انجام میدهند که این عمل صددرصدی نیست و معایب زیادی دارد و با متن اصلی بسیار متفاوت خواهد بود.
اما خوشبختانه شما توسط برنامه هایی میتوانید صفحات را جابجا کنید یا آنها را ادغام کنید ، اشکالی را در PDF ایجاد کنید و... ، در این مقاله میخواهیم برترین برنامه های کاربردی را که در ویندوز ، مَک و لینوکس قابل نصب هستند را معرفی کنیم.

 link  برای دانلود و ورود به سایت بر روی عنوان هر برنامه یا سایت کلیک کنید  


1) LibreOffice Draw

LibreOffice Draw

مجموعه LibreOffice یک برنامه منبع باز و یک ویرایشگر بسیار خوب است که توسط آن به سادگی میتوانید فایل های PDF را باز کنید.
از منو File بر روی Open کلیک کنید و فایل PDF را انتخاب کنید ، هم اکنون توسط ابزارهایی که در اختیار دارید میتوانید ویرایش های خود را انجام دهید در نهایت میتوانید فایل PDF را ذخیره کنید.


2) Apache Open Office Draw

Apache Open Office Draw

برنامه Apache Open Office Draw در واقع یک ابزار نقاشی و گرافیکی است که میتوانید از ابزارهای مخصوص این برنامه برای ویرایش در فایل های PDF استفاده کنیم. همچنین این برنامه به شما اجازه میدهد تا تصاویر را ویرایش ، حذف و یا تصاویر برداری را اضافه کنید.
از مزایای این برنامه این است که در انواع سیستم عاملی های مختلف کاربرد دارد ولی از معایب این برنامه میتوانیم به ظاهر کاربری قدیمی آن اشاره کنیم.


3)  Inkscape

Inkscape

Inkscape یک برنامه ویرایشگر گرافیکی است که به عنوان یک ویرایشگر PDF هم میتوانیم از آن یاد کنیم ، این برنامه به شما قابلیت حذف یا ویرایش متن و تصویر در پی دی اف را میدهد همچنین اینکه شما نیاز به نصب این برنامه ندارید بلکه به صورت Portable و بدون نصب میتوان آن را اجرا کرد ، ولی اگر تمایل به نصب دارید هم مشکلی وجود ندارد و قابلیت نصب برای برنامه تعبیه شده است.
برنامه به طور رایگان ، سبک ، سریع و کاربر پسند است همچنین اینکه به تنهایی میتواند در ویرایش تصاویر مانند یک نرم افزار گرافیکی عمل کند و اسناد را به صورت PNG ذخیره کنید.


4) PDFedit

PDFedit

برنامه PDFedit به شما امکان اضافه کردن متن و تصویر و همچنین حذف اطلاعاتی که نیازی به آنها ندارید را میدهد همچنین دارای گزینه های پیشرفته زیادی از جمله شخصی سازی است که تجربه کاربری گرافیکی ساده ای را فراهم میکند در نهایت میتوانید برای فایل های پی دی اف خود رمز مشخص کرده و آنرا ذخیره کنید.


5) Xournal

Xournal

Xournal یک برنامه کاربردی برای یادداشت برداری ، طراحی و ویرایش فایل های PDF است که در لینوکس و ویندوز قابل نصب است.
این برنامه دارای ابزارهای زیادی است که میتوانید توسط آنها متن و یا تصاویر مختلف را در PDF اعمال کنید در نهایت با انتخاب گزینه Export to PDF فال پی دی اف خود را ذخیره کنید.


6) SmallPDF

SmallPDF

SmallPDF یک ابزار آنلاین است که میتواند در ویرایش فایل های پی دی اف به شما کمک کننده باشد همچنین در صفحه اصلی سایت میتوانید به گزینه های مختلف دیگر مانند فشرده سازی ، تبدیل ، ادغام ، چرخش ، تقسیم و ویرایش دسترسی داشته باشید.


7) PDF Pro

PDF Pro

PDF Pro یک ابزار آنلاین فوق العاده برای ویرایش فایل های پی دی اف است  که علاوه بر این به شما کمک میکند تا تبدیل ، ادغام و تقسیم را بر روی اسناد PDF انجام دهید.
در اغلب برنامه ها امکان ویرایش متون فارسی وجود ندارد ولی این برنامه میتواند به کمک OCR متون را خوانده و به صورت رشته متنی با کمترین خطا تبدیل کند.

بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin