معرفی برنامه های استیکر واتساپ

1397/9/26 15:00

همانطور که قبلا در مقاله های مختلف در مورد استیکرهای واتساپ به طور کامل معرفی کردیم :

اینبار قصد داریم تا برنامه هایی را معرفی کنیم که توسط آنها میتوانید انواع استیکرهای مختلف را در واتساپ اضافه کنید همچنین در برخی از برنامه های معرفی شده میتوانید استیکرهایی را به سلیقه خود ایجاد کنید.


1) WAStickerApps

WAStickerApps

اگر به دنبال برنامه ای هستید که مجموعه از استیکرهای واتساپ را برای شما ارائه دهد برنامه WAStickerApps یکی از بهترین برنامه ها است ، شما در این برنامه میتوانید انواع واتساپ های شخصیت های مختلف را دریافت کنید ، هنگامی که برنامه را باز میکنید استیکرهایی شامل مرد عنکوبتی ، تام وجری و .. را مشاهده خواهید کرد همچنین میتوانید به پایین اسکرول کنید تا به استیکرهای بیشتری دسترسی پیدا کنید.
برای اضافه کردن استیکر در واتساپ کافی است بر روی علامت + از سمت راست هر استیکر ضربه بزنید.

دانلود


2) 10 Sticker Packs for WhatsApp

2) 10 Sticker Packs for WhatsApp

این برنامه میتواند 10 بسته استیکر کارتونی مخصوص کودکان را برای اضافه شدن به واستاپ به شما هدیه کند استیکرهایی مانند پرنده ، گربه ، سگ ، پنگوئن ، خرس ، خرگوش و...
یکی از نکات جالب این برنامه این است که شما میتوانید از این استیکرها در پیامرسان تلگرام نیز استفاده کنید.

دانلود


3) Christmas Stickers for WhatsApp – WASticker Apps

3) Christmas Stickers for WhatsApp – WASticker Apps

به مناسب آغاز سال میلادی جدید میتوانید از استیکرهای کریسمس در واتساپ استفاده کنید ، در این برنامه انواع مختلفی از پک استیکرهای واتساپ وجود دارد.

دانلود


4) Stickers for WhatsApp (Emojis)

4) Stickers for WhatsApp (Emojis)

اگر به اندازه کافی از ایموجی های واتساپ رضایت ندارید میتوانید از برنامه Emoji Stickers برای واتساپ استفاده کنید ، این پک انواع ایموجی و شکلک های مختلف از حالات مختلف رفتاری را در خود جای داده است.

دانلود


5) Sticker Maker

5) Sticker MakerSticker

Sticker Maker برنامه ای است که میتوانید به واسطه آن استیکرهایی از خودتان را در واتساپ ایجاد کنید ، شما باید حداقل سه تصویر را از گالری انتخاب کنید و بسته استیکر خود را ایجاد و در واتساپ قرار دهید. توجه کنید حداکثر 30 استیکر را میتوان در هر بسته ایجاد کرد.

دانلود


6) New Stickers for Chatting

6) New Stickers for Chatting

در این برنامه میتوانید انواع بسته های استیکری واتساپ مانند کریسمس ، حیوانات ، تلویزیون ، یادداشت ، بازی ، ایموجی ، چهره های معروف ، فوتبال و...را دریافت کنید.
همچنین دارای گزینه ای است که میتوانید استیکرهای خود را ایجاد کنید برای اضافه کردن هر استیکر در واتساپ دکمه see more را انتخاب و سپس بر روی Add To Whatsapp ضربه بزنید.

دانلود

بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin