ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

آموزش ایجاد استیکرهای سفارشی در اینستاگرام

1397/9/28 14:05

اگر شما از طرفداران استوریهای اینستاگرام هستید باید حداقل یکبار از استیکرها در استوری ها استفاده کرده باشید استیکرهایی که انواع مختلفی از هشگ ها ، لایک ، نظرسنجی ، پرسش و پاسخ و... را شامل میشود که برخی از آنها قابلیت ضربه زدن و تعاملی یودن را دارند.
با این حال اگر بخواهید خودتان استیکرهای اینستاگرام را بسازید و در استوری هایتان قرار دهید باید توجه داشت که این کار در حالت عادی در برنامه اینستاگرام امکان ندارد و باید از روش های دیگر استفاده کرد.
در حال حاضر ما دو روش را معرفی خواهیم کرد : یکی با استفاده از برنامه کاربردی و دیگری با استفاده از وب سایت ، پس در ادامه مقاله همراه ما باشید.


روش اول) ساخت استیکر اینستاگرام به کمک برنامه کاربردی

1. برنامه AnySticker را برای اندروید یا آیفون   دانلود کنید.
2. پس از نصب ، برنامه AnySticker را باز کنید سپس بر روی دکمه Create Dicter ضربه بزنید ، همچنین میتوانید از استیکرهای آماده استفاده کنید.

3. در صفحه بعدی یک متن برای استیکر خود وارد کنید.

4. برای تغییر ظاهر نماد کنار متن میتوانید از پایین رنگ ها بر روی یکی از نمادها ضربه بزنید اگر میخواهید نمادهای بیشتری را مشاهده کنید باید بر روی علامت سه نقطه ضربه بزنید.

این برنامه نمادهای مربوط به موسیقی ، باتری ، مسافرت ، غذا و... را ارئه میدهد که میتواند در جذاب کردن استیکر شما بسیار تاثیر گذار باشد به عنوان مثال شما هنگامی که قصد ایجدا استوری پخش یک آهنگ را دارید میتوانید توسط این برنامه یک استیکر با نماد موسیقی اضافه کنید که جذابیت استوری شما را چندین برابر کند.

5. پس از اینکه از استیکر خود رضایت پیدا کردید بر روی دکمه Create Sticker ضربه بزنید.

6. هم اکنون باید یک تصویر از گالری گوشی خود انتخاب کنید، برای این کار بر روی Select Image ضربه بزنید پس از انتخاب تصویر از شما خواسته میشود که اجازه ذخیره کردن را بدهید و شما هم همین کار را انجام دهید.

7. پس از اینکه تصویر را انتخاب کردید بر روی Add to Instagram Story ضربه بزنید.

8. هم اکنون به برنامه اینستاگرام خواهید رفت تا بتوانید توسط سایر ابزارهای اینستاگرام استوری خود را پویاتر و جذابتر کنید.



روش دوم) ساخت استیکر اینستاگرام به کمک وبسایت

اگر میخواهید تا نشانه های بیشتری را در استوری اضافه کنید باید از این روش استفاده کنید ، این روش با استفاده از برنامه انجام نخواهد شد فقط کمی خسته کننده خواهد بود با این حال مزایای زیادتری نسبت به روش قبلی دارد به عنوان مثال شما میتوانید چندین برچسب سفارشی ایجاد کنید و فونت آن را تغیر دهید در حالی که در نسخه برنامه چنین امکاناتی وجود نداشت.
1. از آنجایی که شما به یک استیکر با یک نشانه قبل از متن احتیاج دارید باید این نشانه یا آیکون را از هر وبسایتی که نمادهای اسکی Ascii را ارائه میدهد دریافت کنید وب سایت jrgraphix.net را باز کرده و یک نماد که به آن علاقه دارید را کپی کنید.

2. به برنامه اینستاگرام بروید و یک استوری جدید باز کنید،یک عکس از گالری خود انتخاب کرده یا با دوربین عکسی را بگیرید.
3. بر وری نماد متن در استوری ضربه بزنید و نشانه ای که در وبسایت کپی کرده اید را Past کنید اگر میخواهید از فونت های پیشفرض اینستاگرام استفاده کنید متن را وارد کنید سپس به مرحله 5 بروید.

4. اگر شما میخواهید سبک فونت را تغییر دهید باید یک وبسایت تولید کننده فونت فانتری را برای این کار پیدا کنید که برخی از آنها را در زیر مشاهده میکنید :

در این وبسایت ها وارد شوید سپس متن خود را وارد کنید و سپس سبک فونتی که علاقه دارید را انتخاب و کپی کنید ، سپس به استوری رفته و بعد از نماد آنرا Past کنید.

5. هم اکنون متن و نماد را اضافه کرده اید ، باید آن را مانند یک استیکر کنید استیکرهای اینستاگرام معمولا یک پس زمینه سفید با رنگ رنگین کمانی دارند برای رسیدن به این مورد یک فونت کلاسیکی را انتخاب کنید سپس بر روی آیکون A برای انتخاب پس زمینه سفید ضربه بزنید.

6. برای دریافت سبک رنگین کمان متن و نماد را انتخاب کنید گزینه رنگ در پایین ظاهر خواهد شد بخش زیر کمی پیچیده است پس مراقب باشید :
یک انگشت خود را بر روی یک رنگ نگه دارید تا پالت رنگی باز شود سپس با انگشت دیگر متن خود ر ا از سمت چپ به سمت راست انتخاب (هایلایت) و همزمان انگشت دیگر خود را در پالت رنگی جابجا کنید تا با اینکار رنگ متن شما با توجه به تغیر رنگ ها به حالت چند رنگی تبدیل شود ، این روش ممکن است کمی دشوار باشد ولی با چند بار تمرین آنرا فرا خواهید گرفت.

7. در نهایت موقعیت و اندازه استیکر خود را تنظیم و استوری را منتشر کنید.



بیشتر بخوانید : 

0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza