معرفی سایت های دانلود نمونه سوالات رایگان

1397/9/28 14:25

همیشه دانش آموزان به دنبال منابع و سایت هایی برای دریافت نمونه سوالات هستند تا بتوانند خود را برای امتحانات آماده کنند ، در این مقاله میخواهیم برترین سایت های فارسی زبان که نمونه سوالات دروس پایه های مختلف را به صورت رایگان منتشر میکنند را معرفی کنیم.

1) تیزلند

سایت تیزلند در زمینه آموزش دروس دانش آموزان فعالیت میکند که دارای قسمتهای مختلفی است ، یکی از قسمت های مهم و جامع این سایت بانک نمونه سوالات پایه های اول تا دوازدهم است.
پس از اینکه وارد سایت شدید میتوانید بر اساس پایه تحصیلی خود نوع آزمون ، درس ، شهر و... را مشخص کنید و با توجه به سلیقه خود نمونه سوالات مختلفی را دریافت کنید.

تیزلند

در هر نمونه سوال که به شما ارئه میشود مشخصاتی از آن نمونه سوال نوشته شده  که برای مشاهده و دانلود میتوانید بر روی عنوان آن کلیک کنید ( توجه داشته باشید برای دانلود نمونه سوالات باید عضو   سایت شده باشید )

2) کانون

همه ما کانون را به عنوان کتابهای کمک آموزشی و تست زنی کنکور میشناسیم ولی این سایت چند سالی است که در تمامی پایه های تحصیلی فعالیت میکند و از سایت پربار و خوبی برخوردار است که از قسمت های خوب و جامع این سایت میتوانیم به نمونه سوالات این سایت اشاره کنیم.

 کانون

نمونه سوالاتی برای کنکوری ها ، متوسط 1 و2 ، دبستان ، هنرستان و... وجود دارد که اگر بر روی هر مقطع کلیک کنید میتوانید دسته بندی های دروس آن مقطع را مشاهده کنید ، نمونه سوالات به دو بخش نیم سال اول و نیسم سال دوم تقسیم میشوند ، همچنین قسمتی به نام ارسال دبیران وجود دارد که نمونه سوالات ارسالی دبیران به سایت کانون در آن قرار دارد.


3) تبیان

تبیان یکی از سایت های قدیمی است که در بخش های مختلف فعالیت میکند ، یکی از این بخش ها نمونه سوالات و ابزارهای کمک آموزشی است.
پس از ورود به سایت در این قسمت میتوانید بر اساس پایه تحصیلی خود نمونه سوالات مختلفی را دریافت کنید.

تبیان


4) برهان پردازش

سایت برهان پردازش در زمینه مطالب آموزشی فعالیت میکند و بخشی که بر روی آن به خوبی کار شده نمونه سوالات و آزمونها است که از نمونه سوالات غنی برخوردار است.

 برهان پردازش

برای ورود به هر پایه تحصیلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید :


5) مدرسه نیوز

یکی دیگر از سایت هایی که در این زمینه نمونه سوالات خوبی دارد سایت مدرسه نیوز است.

مدرسه نیوز

فقط کافی است با توجه به مقطع تحصلی خود بر روی لینک های زیر کلیک کنید و نمونه سوالات خود را دانلود کنید ، توجه داشته باشید برای دانلود باید در سایت ثبت نام کرده باشید.


6) سرای دانش

سرای دانش

سرای دانش مجموعه ای مدارس مختلف در سطح کشور است که با نام سرای دانش فعالیت میکنند ، سایت سرای دانش نمونه سوالاتی که در این مدارس آزمون گرفته شده است را منتشر کرده تا سایر دانش آموزان از آنها استفاده کنند ، با توجه به مقطع تحصلی خود میتوانید آنها را مشاهده و طبق درس مورد نظر آنها را دانلود کنید.


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin