ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونگی استفاده از Countdown (شمارنده) در استوری اینستاگرام

1397/10/2 12:16

اینستاگرام به تازگی استیکر countdown را در استوری معرفی کرده است که به کاربران اجازه میدهد یک شمارنده معکوس را به استوری های خود اضافه کنند. کاربران میتوانند یک شمارنده روز و ساعت معکوس برای رویدادی مانند تولد ، آغاز سال نو و... ایجاد کنند.
در این مقاله میخواهیم چگونگی ایجاد و استفاده از شمارنده معکوس در استوری اینستاگرام را آموزش دهیم.


چگونگی ایجاد استیکر countdown

1. هنگامی که یک عکس از دوربین یا گالری خود در استوری را باز کرده اید بر روی علامت Sticker ضربه بزنید.

2. بر روی استیکر COUNTDOWN ضربه بزنید.

3. یک نام یا عنوان برای شمارنده خود بنویسید (در صورتی که قبلا شمارنده ای ایجاد کرده اید بر روی Create CountDown ضربه بزنید).

4. بر روی اعداد ضربه بزنید.

5. برای تعیین تاریخ پایان شمارنده انگشت خود را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید ، اگر میخواهید یک زمان خاص همراه با ساعت را مشخص کنید باید گزینه All Day را غیرفعال کنید.

6. بر روی دایره رنگی در بالا وسط تصویر ضربه بزنید تا بتوانید رنگ های مختلفی را بر روی شمارنده اعمال کنید.

7. در نهایت بر روی Done از بالا سمت راست ضربه بزنید.
8. هم اکنون میتوانید شمارنده را در جایی مناسب از استوری خود قرار دهید.

مشاهده و به اشتراک گذاری countdown

زمانی که کاربران شمارنده شما را در استوری مشاهده کنند با ضربه زدن روی آن میتوانند تاریخ و ساعات پایان شمارنده را مشاهده و یا آن را در استوری خود به اشتراک بگذارند ، همچنین میتوانند با ضربه زدن به Remind Me کاری کنند تا با رسیدن به تاریخ و ساعت پایانی شمارنده به آنها هشداری نمایش داده شود.



مشاهده آرشیو و حذف countdown

در صورتی که دفعات بعدی بر روی استیکر countdown ضربه بزنید لیستی از تمامی شمارنده های ساخته شده قبلی را مشاهده خواهید کرد که با ضربه زدن بر روی آن میتوانید از آن در استوری استفاده کنید (برای ایجاد شمارنده جدید در همان صفحه باید بر روی دکمه Create Countdown ضربه بزنید)

برای حذف هر شمارنده کافی است بر روی علامت سه نقطه ضربه زده و Remove را انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید : 

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin