معرفی برنامه های ایجاد جلوه های زنده بر روی چهره

1397/10/2 19:34

اسنپ چت را میتاونیم جزء برترین شبکه های اجتماعی در دنیا نام ببریم که رقیب برنامه اینستاگرام هم هست خیلی از قابلیت هایی که در برنامه اینستاگرام مشاهده میکنید شروع آن در برنامه اسنپ چت بوده است.
یکی از قابلیت های فوق العاده جالب و محبوب برنامه اسنپ چت جلوه های تصویری زنده است به صورتی که شما دوربین را در مقابل صورت خود قرار میدهید و به طور زنده میتوانید جلوه های مختلف همراه با افکت های گوناگون را اعمال کنید.
اگر طرفدار این جلوه ها هستید و ساعت ها پای آن سرگرم هستید در این مقاله قصد داریم تا برنامه هایی که شبیه اسنپ چت هستند و از این قابیت پشتیبانی میکنند را معرفی کنیم.


1) Camera 360 

اولین برنامه که در لیست ما قرار گرفته است برنامه خوب Camera 360 است. این برنامه اندرویدی که به عنوان یک برنامه ویرایش تصویر معرفی شده است دارای فیلترهای زنده است که از قابلیتهای جدید این برنامه به شمار میرود.
این فیلتر دارای حالت هایی برای چهره و حرکت هستند که اکثرا به صورت خنده دار و طنز هستند همچنین میتوانید با یک موسیقی حرکت های جالبی را خلق کنید.
برنامه Camera 360 را میتوانید به صورت رایگان از گوگل پلی دریافت کنید که البته در حین کار با برنامه گاها چندین تبلیغ ظاهر خواهد شد.

Camera 360 دانلود


2) YouCam Fun

اگر از کسانی هستید که علاقه مند به بازی کردن با جلوه های ویژه در چشمان خود هستید یا اینکه میخواهید جلوه های مختلفی را بر روی چشمان و صورت خود اعمال کنید برنامه YouCam Fun میتواند بسیار مناسب باشد.
شما یک مجموعه پیشفرض از حدود 8 تا 9 فیلتر را دریافت خواهید کرد که برای مشاهده بیشتر آنها باید مطابق تصویر زیر بر روی فلش قرمز رنگ ضربه بزنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برخی از فیلترها را دانلود کنید برای همین بر روی آن ضربه بزنید تا دانلود شود.
نداشتن فیلترهای موسقی از معایب این برنامه است.

YouCam Fun دانلود


3) Face Camera

برنامه Face Camera یکی از برنامه های بسیار خوب است که دارای تمامی عناصر مختلف با فیلترهای گوناگون برای خلق تصاویری زنده از چهره شما است.
در این برنامه فیلترها به خوبی دسته بندی شده اند فقط باید مطمئن شوید که از قبل آنها را دانلود کرده اید و اینکه حجم برخی از این فیلترها ممکن است زیاد باشد.

Face Camera دانلود

4) B612

برنامه بعدی که در لیست ما قرار گرفته است برنامه B612 است که به طور کلی برای ساخت تصاویر دسته جمعی یا Collage استفاده میشود.
این برنامه قابلیتی دارد که میتواند فیلترهایی را برای چهره به صورت زنده اعمال کند تا سه بعدی به نظر برسند.

B612 دانلود


5) Like

این برنامه میتواند بر روی ویدیوهای ضبط شده یا انتخاب شده از گالری افکت های جالب و جذابی را ایجاد کند شما میتوانید به بیش از 300 جلوه دسترسی داشته باشید.

Like دانلود



از اسنپ چت بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza