راه های جستجو در یوتیوب و پیدا کردن ویدیوهای محبوب و معروف

1397/10/4 11:49

با توجه به محتوای عالی از انواع ویدیوهای مختلف در یوتیوب پیدا کردن ویدیوهای مورد علاقه شما کمی مشکل است ، معمولا یوتیوب پیشنهاداتی برای مشاهده ویدیوهای سایرین را به شما نمیاش میدهد که زیاد هم جالب نیستند ، در این مقاله میخواهیم روش هایی را بیان کنیم که چگونه ویدیوها را جستجو کنیم یا ویدیوهای شگفت انگیز و محبوب خود را پیدا کنیم.
اخیرا در یوتیوب ویژگی های مختلفی بهبود پیدا کرده اند اما پیدا کردن فیلم یا ویدیوهای جدید برای مشاهده هنوز مشکل است به خصوص آنجایی که همیشه پیشنهادات یوتیوب عالی نیستند با این حال در ادامه سایت های معتبر خوبی را معرفی خواهیم کرد که میتوانند در جستجو ویدیوها بسیار کمک کننده باشند.

 link  برای ورود به سایت بر روی عنوان کلیک کنید  


1) Trinding (سایت) - پیدا کردن ویدیوهای جدید و ناشناخته

Trinding (سایت)

ویدیوهای زیادی در یوتیوب وجود دارند که احتمالا ویدیو جذاب و عالی از چشم خیلی ها دور میماند ، سایت Trinding برای علاقمندان به یوتیوب است که به دنبال این هستند ویدیوهای زیرخاکی و خوبی را پیدا کنند.
این سایت معمولا ویدیوهایی که کمتر از 50 هزار بازدید را دارند لیست کرده تا بتوانید جدیدترین ویدیوها به همراه جذابترین و محبوبترین ها را بررسی کنید.
این سایت دارای بیش از 40هزار کاربر است که در این سایت به جمع آوری این ویدیوها میپردازند ، حتما بسیار عالی خواهد بود که جزء اولین نفراتی باشید که بسیاری از ویدیوها را قبل از سایرین مشاهده کنید.


2) Popular 50 (سایت) : ویدیوهای محبوب هر کشور را پیدا کنید

اکثرا برای پیدا کردن ویدیوهای مورد نظر خود از پیشنهادات یوتیوب استفاده میکنند که بر اساس مشاهدات قبلی است ، حتی زمانی که پخش ویدیویی به اتمام رسید به طور خودکار یک ویدیو جدید پخش خواهد شد که ممکن است برای شما جذاب نباشید.
سایت Popular 50 لیستی از 50 ویدیو محبوب را در هر لحظه نمایش میدهد ، این فهرست بیشتر بر اساس کشور و دسته بندی های مختلف مانند (خودرو ، کمدی ، سرگرمی ، فیلم و انیمیشن ، بازی ، موسقی ، حیوانات خانگی ، علم و فناوری ، ورزش ، آموزش و...) طبقه بندی میشود.


3) Tele.Rocks (سایت) : ویدیوهای یوتیوب را به صورت امن مشاهده کنید

Tele.Rocks (سایت)

تلویزیون از دید والدین بهترین وسیله برای مشاهده فیلم های سالم و بدون خشونت است زیرا همه فیلم ها به طور کنترل شده پخش میشوند (مخصوصا در شبکه های کودک) ، ولی در یوتیوب این چنین نیست و با اتمام ویدیو مشخص نیست ویدیو بعدی چه چیزی خواهد بود سایت Tele.Rocks یک تجربه مشابه تلویزیون را برای کاربران یوتیوب فراهم کرده است به طوری که کاربران با انتخاب یک کانال از لیست میتوانند فقط ویدیوهای مربوط به آن دسته را مشادهه کنند بدون اینکه نگران محتویات نامناسب بعدی باشید.
به طور کلی شش کانال در این سایت ارائه میشود :

  • Do It Yourself: در مورد فیلم های سبک زندگی و ...
  • Black and White: فیلم هیا قدیمی سیاه وسفید مانند لورل هاردی و چارلی چاپلین
  • Music: مشادهه آخرین آهنگ های پاپ  منشتر شده
  • Nature: برای مشاده مستندهای طبیعات و مناظر زیبا
  • Chill Out: برای آهنگ های آرام و آرامش بخش
  • Kids: نمیاش کارتون وانیمیشن های مخوص کودکان


4) Utters (سایت) : یافتن ویدیوهایی که در آنها از کلمه یا جمله ای استفاده شده است

Utters (سایت)

گاها پیش آمده باشد تا قصد دارید یک ویدیو که در آن یک جمله گفته شده است را پیدا کنید مانند اینکه میخواهید جمله ای از رئیس جمهور آمریکا که بیان شده است را در سخنرانی هایش پیدا کنید.
در حالت عادی ساده است و نام شخص را جستجو میکنید که با نتایج زیاد و غیرمرتبطی مواجه میشوید در سایت Utters شما میتوانید جستجوهای خود را پیشرفته تر کنید به طوری که حتی جملات در ویویدها را پیدا کنید قطعا نتیاج جستجو در این سایت بهتر از سایت رسمی یوتیوب خواهد بود.

5) Old YouTube (سایت) : جستجو ویدیوهای قدیمی

Old YouTube (سایت)

با وجدود غول جستجوی جهان گوگل کماکان محدودیت در جستجو ویدیوها وجود دارد یکی از این محدودیت ها در جستجو عدم نمایش قدیمیترین ویدیوها است.
سایت Old YouTube یک سایت ساده است که به شما کنترل زمانبندی برای جستجوی ویدیو را میدهد هنگامی که شما یک ویدیو را جستجو میکنید به طور پیشفرض قدیمیترین ویدیو مطابق با کلمات کلیدی شما لیست خواهد شد ، همچنین شما میتوانید سال شروع را برای جستجو مشخص کنید.

بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin