معرفی بهترین بازی های VR برای اندروید و آیفون

1397/10/5 18:46

عینک های واقعیت مجازی یا VR چند وقتی است که توانسته علاقه مندان زیادی خود را جذب خود کند ، به وسیله این عینکها یا قابها میتوانید طعم واقعیت مجازی را تجربه کنید.
برخی از این عینک ها به صورت جعبه ای هستند که گوشی اندروید یا آیفون در آنها قرار میگرد و با نصب بازی های VR که در این مقاله معرفی خواهیم کرد و با کمک شتاب سنج گوشی میتوانید به طور کاملا واقعی و جذاب به دنیای بازی های VR قدم بگذارید.
ما در این مقاله لیستی از این بازی ها را آماده کرده اید که طرفداران زیادی دارند ، نسخه اندرویدی و آیفون این بازی ها هم موجود است.


1) GermBuster VR

GermBuster VR

GermBuster به دلیل گیم پلی ساده ، آسان با گرافیکی خوب میتواند یکی از بازی های محبوب VR نام برده شود ، شما در این بازی در نقش تیرانداز اول شخص ظاهر خواهید شد که باید با یک اسلحه حباب ساز ویروس ها و میکروب هایی که شما را تهدید میکنند را نابود کنید.
بازیکن با استفاده از حرکات بدن باید مراحل مختلف مانند اتاق خواب ، پذیرایی ، آشپرخانه را کشف کرده و ویروس ها را نابود کنید. محیط این بازی بسیار شبیه محیط بازی های پلی استیشن 2 است ، این بازی خود را تنها بازی VR معرفی میکند که بدون عینک یا باکس VR میتوان با آن بازی کرد و تنها یک تکه کارتن برای بازی کردن هم کافی است.

اندروید ios


2) VR Roller Coaster

VR Roller Coaster

یکی از برترین و محبوبترین بازیهای VR بازی تِرَن هوایی یا Roller Coster است به طوری با حرکت قطار و عبور از پیچ و خم ها احساس میکنید که واقعا سوار قطار هستید همچنین با حرکت دادن سر خود به اطراف میتوانید محیط اطراف خود در بازی را مشاهده کنید.
این بازی با انواع هدست های واقعیت مجازی سازگاری کامل دارد.

اندروید ios


3) Zombie Shooter VR

Zombie Shooter VR

اگر علاقمند به سبک بازی های زامبی هستید این بازی میتواند بسیار مناسب باشد ، شما باید در مکان های مختلف حرکت کنید و در صورتی که با زامبی ها برخورد کردید با اسلحه آناه را نابود کنیدو
Zombie Shooter به صورت 360 درجه ای ارائه شده که کاملا میتوانید در اطراف خود گردش و حرکت داشته باشید.

اندروید ios

4) VR Street Jump

VR Street Jump

کمی از بازی های هیجان انگیر و وحشتناک خارج میشویم و سراغ بازی های کلاسیک میریم ، Streer Jump بازی بسیار سرگرم کننده ای است که شما را مجبور میکند تا از بین خیابان های شلوغ به عبور و مرور بپردازید ولی حتما باید مراقب باشید تا با خودرو ها برخورد نکنید.
این بازی اعتیاد آور با انواع هدست های واقعیت مجازی سازگاری کامل دارد که با انجام مراحل میتوانید امتیازاتی بدست بیاورید که رقابتی هیجان انگیز بین شما و دوستانتان ایجاد میکند.

اندروید ios


5) Sisters

Sisters

Sisters یک بازی با داستان های فضایی و لذت بخش است که شما را در وسط یک خانه قدیمی تاریخی و مخوف خواهد برد ، این بازی به صورت 360 درجه ای با تصاویر گرافیکی 64 بیتی و با صدای دو طرفه هیجان است که جذابیت این بازی را دوچندان کرده است.
کنترل های حرکتی در این بازی به خوبی سازگاری با محیط بازی دارد به طوری که احساس میکنید واقعا در بازی حضور دارید.

اندروید ios

6) End Space VR

End Space VR

اینبار یک بازی فضایی و فضا نوردی با کیفیت و گرافیک بالا 1082p را معرفی خواهیم کرد ، در این بازی جو و محیطی آرام را تجربه خواهید کرد که بازیکن سوار بر فضاپیما باید با دشمنان فضایی مبارزه کند.
بازی دارای حالات 360 درجه ای است که بازیکن میتواند اطراف خود را به خوبی مشاهده کند اطرافی که پر از سیاره ، سیارک ها ، ستاره و... است.
بازیکنان میتوانند سلاح ها و ابزارهای خود را ارتقا دهند  و مهارت خود را در هر مرحله افزایش دهند.

اندروید ios

7) VR XRacer

VR XRacer

VR XRacer یک مسابقه فضایی است که یادیگری آن بسیار ساده است ، بازیکنان در هواپیما قرار میگیرند که باید از بین موانع هندسی عبور کنند.
بازیکنان میتوانند با چرخش سر خود جهت حرکت هوایپما را تغییر داده به طوری که با موانع برخورد نکنند هرچه قدر مسیر بیشتری را به سلامت طی کنید امتیاز بیشتری خواهید گرفت.
انواع تم های رنگی برای مراحل مسابقه نیز قابل اعمال است.

اندروید ios

8) Romans From Mars 360

Romans From Mars 360

اینبار میخواهیم قدم به تاریخ بگذاریم و حالات جنگی رومیان باستان را تجربه کنیم ، شما در بازی یک سرباز رومی هستید که پشت یک کمان قرار گرفته اید و باید دشمنانی که قصد حمله به شما را دارند توسط کمان نابود کنید.
از نکات مهم این بازی حالت 360 درجه ای آن است به طوری که میتوانید به تمامی اطراف حرکت کنید.

اندروید ios

بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin