ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

همه چیز در مورد تگ (Tag) اینستاگرام و افزایش حریم خصوصی

1397/10/6 09:28

نمایش مشخصات عمومی کاربران در اینستاگرام به دیگران این اجازه را میدهد تا شما را در فیلم ها و عکسهایشان تگ کنند همانند هر ویژگی دیگر این یک مزیت یا عیب میتواند باشد. تگ کردن دیگران برای تصاویر گروهی بسیار مناسب است به صورتی که افراد در تصویر با آی دی هایشان تگ میشوند با این حال ممکن است زمانی متوجه تگ شدنتان توسط افراد ناشناس که دارای محتویات نامناسب است میشوید که بسیار آزار دهنده است.
برای مشاهده تگ های موجود در عکس فقط کافی است بر روی تصویر ضربه بزنید تا تگ ها نمایش داده شوند ، اگر شما در تصویر تگ شده باشید بر روی نام خود ضربه بزنید و گزینه Remove Tag را انتخاب کنید تا آی دی شما از روی عکس حذف شود (در گوشی آیفون More Options > Remove Me From Post را انجام دهید).

اگر میخواهید بدانید که در چه پست هایی تگ شده اید کافی است از صفحه پروفایل خود بر روی علامت آدمک که با فلش آبی رنگ مشخص شده است ضربه بزنید.



حذف تگ ها بر روی پست ها

1. به قسمت Profile رفته و بر روی منو (همبرگری) ضربه بزنید و از لیست موجود بر روی گزینه Settings ضربه بزنید.
در لیست باز شده به پایین اسکرول کرده و بر روی Photos and Videos of You ضربه بزنید.

مجدد در صفحه باز شده جدید بر روی Hide Photos and Videos ضربه بزنید.
2. در اینجا لیستی از پست هایی که شما در آنها تگ شده اید را مشاهده خواهید کرد ، پستهایی که نمیخواهید در آنها تگ شوید را علامت دار کرده و بر روی علامت چشم از بالا سمت راست ضربه بزنید.



مروری بر تگها

به طور پیشفرض افراد میتوانند شما را به وسیله آی دی تگ کند ، اگر میخواهید این کار توسط دیگران انجام نشود کافی است از همان صفحه Photos and Videos of You گزینه Add Automatically را غیرفعال کنید.


حذف تگ در استوری و نظرات

کاربران مختلف میتوانند شما را درون استوری یا کامنت ها تگ کنند فقط کافی است قبل از نام کاربریتان علامت @ را قرار داده تا شما تگ شوید.
متاسفانه هیچ راه درون برنامه ای برای جلوگیری از این کار توسط سایرن وجود ندارد تنها گزینه ای که میتوان کاری کرد تا فرد خاصی شما را نتواند در استوری یا کامنت تگ کند این است که آن شخص را بلاک (مسدود) کنید.



به اشتراگ گذاری پست به عنوان استوری

اگر علاقمند هستید تا پست فردی را در استوری خود به نمایش بگذارید کافی است بر روی نماد اشتراک گذاری (موشک کنار کامنت) در پست مورد نظر ضربه بزنید و سپس Add Post to Story را انتخاب کنید.
برای نمایش متن و اطلاعات پست بر روی آن ضربه زده تا ظاهر آن تغییر پیدا کند.


فقط فالورهای شما مجاز به ارسال پیام در استوری باشند

اگر پیام هایی که دیگران در استوری های شما برایتان ارسال میکنند برایتان ناخوشایند است میتوانید کاری کنید که فقط فالورهایتان بتوانند به شما پیام ارسال کنند.
برای همین به تنظیمات اینستاگرام رفته بر روی Story Controls ضربه بزنید ، از قسمت Allow Message Replies گزینه People You Follow را انتخاب کنید.


مسدود کردن نظرات غیراخلاقی و ناماناسب

هانطور که از خواندن نظرات دیگران در پیج خود لذت میبرید ممکن است با کامنت های نامناسب و توهین آمیز و خیراخلاقی مواجه شوید که بسیار ناراحت کننده هستند.
برای همین اینستاگرام قابلیتی دارد که توسط آن میتوانید این کامنت ها را مدیریت کنید برای همین به تنظیمات رفته و به قسمت Commnet Controls بروید.
در قسمت Filter با فعال کردن Hide Offensive Comments میتوانید کاری کنید که به طور خودکار و هوشمند کامنت های با محتویات خیراخلاقی و توهین آمیز حذف شوند.
همچنین اگر میخواهید پارافراتر بگذارید با انتخاب گزینه Manual Filter میتوانید کاری کنید که کلماتی که مشخص میکنید اگر در کامنت ها بود آن کامنت نمایش داده نشود.



بیشتر بخوانید : 

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin