ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

فعالیت مخفی و عدم شناسایی شما توسط دیگران در اینستاگرام

1397/10/9 18:11

اگر شما یکی از کاربران اینستاگرام هستید کسانی که شماره شما را دارند میتوانند اکانت شما را پیدا کنند یا اگر با اکانت فیسبوک هم ثبت نام کرده باشید دوستان فیسبوکی شما میتوانند به راحتی اکانت شما را پیدا کنند ، چنانچه حساب شما خصوصی نباشد دیگران میتوانند حساب کاربری شما را از روش های دیگری پیدا کنند و شما را شناسایی کنند اگر میخواهید به صورت کاملا مخفیانه در اینستاگرام فعالیت کنید باید با ما همراه باشید.


1) حساب فیسبوک خود را حذف کنید

اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که با حساب کاربری فیسبوک خود در برنامه اینستاگرام ثبت نام کنید یا آنرا به حساب کاربری خود متصل کنید ، پس از ثبت نام با حساب کاربری فیسبوک افرادی که دوست شما در فیسبوک هستند به راحتی میتوانند شما را پیدا کنند.
پس اگر قصد فعالیت مخفیانه در اینستاگرام را دارید در اولین قدم چنانچه حساب فیسبوک شما به اینستاگرام متصل است آنرا باید حذف کنید.
1. بر روی Settings ضربه بنزید و به قسمت Privacy and Security بروید.
2. بر روی Link Accounts ضربه بزنید تا حساب هایی که با آنها به اینستاگرام متصل هستید را مشاهده کنید ، آنهایی که به رنگ آبی هستند یعنی حساب هایی که متصل هستند.
3. بر روی حساب فیسبوک خود ضربه بزنید تا در پایین یک دکمه خاکستری رنگ با عنوان Unlink مشاده کنید بر وری این دکمه ضربه بزنید. پس از اینکار در لیست دوستان فیسبوکیتان که در اینستاگرام فعالیت میکنند نخواهید بود.


2) شماره موبایل خود را حذف کنید

قبل از اینکه شماره موبایل خود را بر روی حساب کاربری اینستاگرام حذف کنید به یاد داشته باشید که قابلیت تایید دو مرحله ای (two-factor authentication) را در حساب کاربری خود غیر فعال کنید. همچنین برای اینکار شما باید یک حساب کاربری تایید شده بر روی اینستاگرام خود داشته باشید چون حداقل یک روش تایید شده برای تماس با شما نیاز است.
با رفتن به مسیر Settings -> Privacy and Security -> Two-Factor Authentication میتوانید تایید دومرحله ای را غیرفعال کنید اگر Text Message فعال بود آنرا غیرفعال کنید.
برای حذف شماره موبایل به Profile خود بروید و بر روی Edit Profile ضربه بزنید.

آنگاه شماره ای دیگر از خودتان که از آن استفاده میکنید و کسی هم شماره آنرا ندارد را بجای شماره خودتان وارد کنید.


3) عدم معرفی پروفایل شما به دیگران (Suggesting)

همانطوری که در اینستاگرام در حال فعالیت هستید در قسمت های مختلف به شما پیشنهاد میشود که یک سری از پروفایل ها را مشاهده و آنها را فالو کنید که به آنها Suggesting گفته میشود.

Suggesting

اگر شما در اینستاگرام خود Suggesting را مشاهده میکنید به این معناست که شما هم توسط اینستاگرام به سایرین معرفی خواهید شد.

خوشبختانه شما میتوانید این قسمت را غیرفعال کنید.

این قابلیت فقط از طریق سایت اینستاگرام قابل تنظیم است و در گوشی نمیشود این کار را انجام داد.

برای همین شما باید وار سایت instagram.com شده و به حساب کاربری خود وارد شوید ، بر روی دکمه Profile از بالا سمت چپ کلیک کنید ، Edit Profile را انتخاب کنید که درست در کنار نام کاربری شما است.

غیرفعال کردن Suggesting

در پایین صفحه گزینه Similar Account Suggestions را مشاهده خواهید کرد که باید تیک آنرا بردارید.

Similar Account Suggestions

توجه داشته باشید در صورتی که این گزینه غیرفعال شود شما هم نمیتوانید پروفایل های پیشنهاد شده از طرف اینستاگرام را از این پس مشاهده کنید.


4) غیر فعال کردن وضعیت آنلاین بودن

شاید دوست نداشته باشید دیگران بتواند وضعیت آنلاین بودن شما را مشاهده کنند. جای نگرانی نیست شما میتوانید به راحتی با غیر فعال کردن گزینه مخصوص به آن وضعیت آنلاین بودن خود را برای دیگران مخفی کنید.

برای این کار به قسمت Setting رفته و گزینه Activity Status را انتخاب کنید.در صفحه ظاهر شده گزینه Show Activity Status را غیر فعال کنید.

غیرفعال کردن وضعیت آنلاین ایسنتاگرام Show Activity Status

دقت کنید با غیرفعال کردن گزینه Show Activity Status از آن پس شما هم نمیتوانید وضعیت آنلاین بودن دیگران را مشاهده کنید.

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza