روشهای دانلود رایگان هرآنچه که در اینترنت بدنبال آن هستید

1397/10/12 14:47

موارد زیادی مانند موسیقی ، عکس ، فیلم ، برنامه و... در اینترنت وجود دارند که شما قصد دانلود آنها را دارید ، گاهی اوقات ممکن است بسیاری از آنها قابل دانلود نباشند یا اینکه به طور کامل از سایت ها حذف شده باشند. در این مقاله میخواهیم برخی از راه کارها و روشهای دانلود را بررسی کنیم.


1) برنامه هایی که در گوگل پلی در دسترس نیستند

برنامه هایی که در گوگل پلی در دسترس نیستند

برخی از برنامه ها توسط گوگل پلی ممنوع شده اند زیرا آنها از نظر برنامه ای مخرب ، محدودیت جغرافیایی ، بروز نشده و... هستند
ما جایگزین بهتری را در وب معرفی خواهیم کرد و آن هم سایت های APK Mirror   و F-Droid هستند با این دو وب سایت برنامه های قابل اطمینان را برای دانلود مشاهده خواهید کرد.

نمونه های ایرانی هم میتوانیم به سایت های farsroid   ، apktops ، androidkade اشاره کنیم.


2) برنامه های قدیمی یا متوقف شده

 برنامه های قدیمی یا متوقف شده

OldApps و OldVersion وب سایت هایی هستند که میتوانید در آنها برنامه های قدیمی که لینک آنها در سایر سایت ها موجود نیست یا به دلالیل مشکلات سازگاری با سیستم عامل ها به درستی آپدیت نمیشوند را پیدا کرده و دانلود کنید.
این وب سایت ها هزاران نسخه قدیمی از برنامه های ویندوز ، مک و لینکوس را در گروه های بسیاری ارائه میکنند اما قبل از دانلود اطمینان حاصل کنید که برنامه ها  میتاونند نیازهای شما را بر طرف کنند.


3) سایت های حذف شده یا تغییر داده شده در اینترنت

سایت های حذف شده یا تغییر داده شده در اینترنت

Wayback Machine جایی است که در آن میتوانید بیش از 341 اسکرین شات از صفحات وب را دریافت کنید ، شما با استفاده از نوار جستجو به سرعت میتوانید به فهرستی آنلاین و بایگانی شده از نسخه های قدیمی وب سایت ها دسترسی داشته باشید.
برای دانلود یک سایت میتوانید در سایت ثبت نام کرده و بر روی دکمه Add New Site کلیک کنید آنگاه با وارد کردن دامنه صفحاتی که میخواهید ذخیره کنید را مشخص کنید.


4) آهنگ های زنگ شخصی (رینگتون)

 آهنگ های زنگ شخصی (رینگتون)

Zedge پلتفرمی است که بیش از یک میلیون رینگتون رایگان در آن وجود دارد ، شما میتوانید آهنگ های زنگ را از طریق برنامه یا وب سایت دانلود کنید ، ما قبلا برنامه Zedge را به طور کامل در مقاله ای جداگانه معرفی کرده ایم مه میتوانید از اینجا مشاهده کنید.
Audiko   نیز مکان دیگری است که مجموعه ای بی نظیر از حدود 2 میلیون آهنگ رینگتون را در برنامه موبایل و وبسایت خود معرفی میکند ، همچنین این وب سایت به شما این امکان را میدهد تا آهنگ های خود را آپلود کنید تا دیگران از آنها استفاده کنند.

نمونه ایرانی برای رینگتون سایت myringtone.ir است.


5) کتابهای صوتی

کتابهای صوتی

LibriVox یک مجموعه عالی از کتاب های صوتی رایگان در حوزه عمومی است . برای استفاده از کتابهای صوتی در این سایت نیازی به ثبت نام نیست فقط کافی است با توجه به عنوان ، نویسنده یا دسته بندی کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید.
LibriVox برای سیستم عاملهای اندروید و ios موجود است.

نمونه ایرانی برای دانلود کتاب های صوتی فارسی سایت navaar.ir است.


6) نرم افزارهای رایگان

سایت نرم افزارهای رایگان

Giveaway Club و Giveaway of the Day از بهترین گزینه ها برای دانلود نرم افزارهای مجاز و رایگان برای ویندوز و مک هستند.

نمونه های ایرانی سایت soft98.ir و p30download.com هستند.


7) نسخه کامل بازی ها

نسخه کامل بازی ها

r/FreeGamesOnSteam و r/FreeGames صفحاتی در وبسایت reddit هستند که بازی های رایگانی را به شما پیشنهاد میکنند.


8) دایرالمعارف

دایرالمعارف

Kiwix یک برنامه کاملا رایگان است که به شما اجازه میدهد تا یک دائره المعارف جامعی را در اختیار داشته باشید ، در کیویکس شما میتوانید به راحتی هر صفحه را به صورت فایل ZIM دانلود کنید ، Wiki Library هم نمونه دیگری از این دایرالمعارف است.


9) تصاویر وب

تصاویر وب

Imageye Image Downloader یک افزونه حرفه ای برای مرورگر کروم است که به واسطه آن میتاونید هر تصویری از محیط وب را بر اساس ابعاد ، URL ، موضوع و ... از گوگل ، فیسبوک ، تویتر و.. پیدا کنید که دانلود تصاویر پیدا شده بسیار آسان است.
همچینین اگر کاربر موزیلا فایرفاکس هستید میتوانید افزونه Download all Images را برای فایرفاکس دانلود کنید.


10) ضبط صدا

ضبط صدا صفحه وب

توسط افزونه Chrome Audio Capture میتوانید در صفحه جاری که هستید صدای پخش شده از صفحه را ضبط کنید ، در نهایت فایل صوتی را به صورت mp3 یا  WAV ذخیره کنید.
برای شروع ضبط در یک تب، روی نماد Chrome Audio Capture کلیک کنید و از رابط کاربری یا کلید های میانبر برای شروع و توقف ضبط استفاده کنید. هنگامی که ضبط متوقف شود یا زمانی که محدودیت زمان رسیده باشد (20 دقیقه اجازه ضبط دارید) ، یک تب جدید برای ذخیره و نام فایل صوتی خود باز خواهد شد اطمینان حاصل کنید که قبل از بستن تب فایل خود را ذخیره کنید، در غیر این صورت فایل از دست خواهد رفت!


11) دانلود فیلم ها وعکسهای اینستاگرام

دانلود فیلم ها وعکسهای اینستاگرام

DownloadGram به شما اجازه میدهد تا عکس ها  و ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنید ، فقط کافی است که لینک تصویر را به سایت بدهید تا دانلود کند.


12) دانلود تصاویر Filckr

دانلود تصاویر Filckr

فلیکر یک سرویس آنلاین ذخیره و به اشتراک گذاری عکس آنلاین است ، در این سایت آلبوم های تصویری زیادی وجود دارند که شما میتاونید به راحتی آنها را دانلود کنید (فلیکر در ایران مسدود است).
برای دانلود کافی است موس خود را بر روی آلبوم ببرید تا در زیر آلبوم نماد دانلود ظاهر شود که با کلیک بر روی آن میتاونید به صورت Zip آنرا دانلود کنید.

بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin