چگونگی اضافه کردن فایل صوتی (موسیقی) به پاورپوینت

1397/10/13 10:37

راه های زیادی برای بهبود و جذاب تر کردن پاورپوینت مانند اضافه کردن انیمیشن به اشیاء موجود در اسلادیها ، انیمیشنی کردن حرکت اسلایدها ، استفاده از تم های جالب برای پاورپوینت و... وجود دارند ، علاوه بر موارد گفته شده شما میتوانید با اضافه کردن موسیقی به پاورپوینت خود این جذابیت را دوچندان کنید.

چگونگی اضافه کردن موسیقی به پاورپوینت

اضافه کردن موسیقی به پاورپوینت بسیار ساده است و اینکار میتواند یک ایده جالب برای یک ارائه بهتر باشد ، اما توجه کنید که همیشه پخش یک موسیقی در پاورپوینت جالب نخواهد بود ؛ فرض کنید در پاورپوینتی که قصد ارائه آن را به اساتید را دارید از موسیقی استفاده کرده اید ، از نظر اساتید پخش موسیقی هیچ ربطی برای ارائه اسلایدهای علمی ندارد و آن موقع است که به جای امتیاز مثبت نمره منفی خواهید گرفت.
به هر حال اگر فکر میکنید که اضافه کردن موسیقی پاورپوینت شما را جذابتر میکند میتوانید از روش زیر برای اضافه کردن آن استفاده کنید.
به زبانه Insert رفته و سپس دکمه Audio را انتخاب کنید.

یک منو خواهید دید که به شما امکان میدهد تا موسیقی را از رایانه خود انتخاب کننید یا صدایی را با میکروفون ضبط کنید.

اگر میخواهید صدای خود را ضبط کنید میتوانید بر روی Record Audion کلیک کنید و از پنجره ظاهر شده نامی مانند Record Sound را وارد کرده  و بر روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید.

پس از انتخاب این دکمه یک تایمر شروع به کارمیکند که مدت زمانی را نشان میدهد که در حال ضبط هستید ، پس از آماده شدن ضبط بر روی دکمه توقف کلیک کنید. برای پخش صدای ضبط شده میتوانید بر روی نماد Play کلیک کنید ، اگر صدای ضبط شما مورد قبول شما بود بر وی دکمه OK کلیک کنید در غیراینصورت دیالوگ مربوط به ضبط را ببندید.

اما اگر ترجیح میدهید که به جای ضبط صدا فایلی صوتی را از رایانه خود انتخاب کنید از قسمت Audio گزینه Audio on My Pc را انتخاب کنید.
از دایرکتوری کامیپوتر خود یک فایل صوتی را انتخاب سپس بر روی دکمه Insert کلیک کنید (پاروپوینت از چند فرمت محبوب MP3 ، MP4 ، WAV و AAC پیشتیبانی میکند).

هم اکنون شما یک بلندگو را بر روی اسلاید خود مشاهده خواهید کرد ، در اینجا میتوانید با کلیک بر وری علامت Play فایل صوتی خود را پخش کنید.

همزمانی که بر وری بلندگو موجود روی اسلاید کلیک کرده اید به تب Playback بروید به طور خودکار در بخش Audio Style گزینه No Style فعال است این به این معنی است که صدا فقط در همان اسلاید وارد شده پخش خواهد شد و پس از رفتن به اسلایدهای دیگر متوقف خواهد شد.
اما اگر میخواهید که این فایل صوتی با تغییر اسلایدها کماکان پخش شود باید دکمه یا گزینه Play in Background را فعال کنید.

شما قادر هستید تا در تب Playback موارد دیگری را تغییر دهید از جمله اینکه قسمتی از فایل صوتی را حذف کنید ، یا میزان صدا را کم و زیاد کنید و...
برای برش موسیقی کافی است بر روی Trim Audio کلیک کنید تا در پنجره باز شده بتوانید با حرکت دادن دسته های سبز و قرمز رنگ قسمتی از موسیقی که مورد نظرتان است را جدا کنید.



بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
59
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
hanie