با این برنامه ها استاتوس های جذاب و حرفه ای واتساپ را ایجاد کنید

1397/10/17 22:12

تا چندین سال پیش استوری یا استاتوس های واتساپ محدود به اضافه کردن متن و چند استیکر بودند ، اما در سال 2017 با اضافه شدن امکاناتی بیشتر به استاتوس واتساپ شرکت فیسبوک تلاش در کسب رضایت کاربران خود را داشت.
با این حال کماکان استاتوس های واتساپ از معایب زیادی برخوردار هستند به عنوان مثال کاربران نمیتوانند چندین عکس را در استوری قرار دهند ، بر روی استاتوس نقاشی بکشند ، از استیکرهای متنوع زیادی استفاده کنند و... این در حالی است که از سویی دیگر برنامه اینستاگرام که یکی از محصولات دیگر شرکت فیسبوک است از نظر استوری بسیار قویتر و جذابتر از واتساپ است.
اگر شما میخواهید پارا فراتر از استاتوس واتساپ قرار دهید میتوانید از برنامه های کاربردی اندرویدی استفاده کنید به طوری که چندین برابر دست شما را برای جذابتر کردن استاتوس ها بیشتر میکند.


1) فونت های زیبایی را توسط ADOBE SPARK POST ایجاد کنید

در حال حاضر استفاده از فونت های مختلف در واتساپ محدود است و باید یک سری از فونت های یک نواخت برای استاتوس خود استفاده کنید.
اگر میخواهید فونت های زیبایی را در استاتوس خود اضافه کنید بهترین برنامه ای که از پس این کار بر می آید برنامه Adobe Spark Post است.
گذشته از فونت های جذاب این برنامه میتوانید از پس زمینه های زیبای متون همراه با نقل قول های بزرگ استفاده کنید.

برنامه ADOBE SPARK POST

اگر میخواهید تا حباب ها و شکلک های نقل قول ایجاد کنید همه اینها در این برنامه موجود هستند.
کار با این برنامه بسیار آسان است برای اضافه کردن عکس کافی است بر روی علامت جمع ضربه زده و Gallery را انتخاب کنید ، پس از انتخاب عکس میتوانید از ابزارهای مختلف این برنامه استفاده کنید.

ADOBE SPARK POST دانلود


2) از قدرت رنگ Canva استفاده کنید

بسیاری از ما رنگ قهوه ای و یا بنفش پیشفرض در استوری های اینستاگرام  را تجربه کرده ایم و برای ما تکراری شده اند ، ممکن است بخواهیم از رنگ های شاد مانند صورتی ، زرد ، و... استفاده کنیم، Canva برنامه ای است که به خوبی رنگ ها را برای ما زنده میکند و جذابیت خاص به استاتوس هایمان میدهد.
پس از دانلود و نصب Canva برای ایجاد یک بلوک رنگی باید یک پست جدید ایجاد کنید.
سپس WhatsApp Story > Colour  را انتخاب کرده و رنگ مورد نظر خود را از پالت رنگی انتخاب کنید.

برنامه Canva

پس از انجام اینکار بر روی دکمه جمع ضربه بزنید تا بتوانید دیگر اشیا مختلف مانند متن و تصویر و... را به استوری اضافه کنید.

Canva دانلود


3) به کمک inShot به طور ویژه بر روی صدا کار کنید

برخی از صداها در ویدیو برای انتشار میتواند بسیار نامناسب باشد یا اینکه بخواهید صدای آهنگی را بر روی ویدیو خود قراردهید اینجاست که پای برنامه InShot به میان می آید.
در این برنامه نه تنها میتوانید صدایی از ویدیو را قطع کرده بلکه میتوانید از آهنگ ها و افکت های صوتی مختلف در ویدیو استفاده کنید.
کار با برنامه بسیار آسان است فقط کافی است که ویدیو مورد نظر خود را در این برنامه باز کرده و برای کار با موسیقی بر روی ابزار Music ضربه بزنید.

برنامه inShot

سپس میتوانید از مجموعه آهنگ های پیشنهادی برنامه استفاده کنید یا اینکه آهنگی را از گوشی خود انتخاب کنید.

برنامه inShot

inShot دانلود


4) با ReverX یک ویدیو معکوس ایجاد کنید

ReverX یکی برنامه جالب برای معکوس کردن قسمتی از ویدیو شما است ، به طور مثال اگر یک ویدیو از پرتاب توپ به سبد بسکتبال داشته باشد و ویدیو را معکوس کنید کاربر فکر میکند که از سبد توپ به بیرون پرت میشود.

برنامه ReverX

فقط کافی است که ویدیو خود را بگیرید یا اینکه از گالری انتخاب کنید و بخشی که میخواهد معکوس شود را انتخاب کنید.

ReverX دانلود


5) با StoryZ تصویر را متحرک کنید

یکی از برنامه های جالب که میخواهیم معریف کنیم StoryZ است که در نگاه اول پیچیده ب نظر میرسد ، شما توسط این برنامه میتوانید قسمتی از تصاویر را متحرک کنید.
سه عنصر اصلی برای متحرک سازی در این برنامه عبارت اند از Motion یا حرکت ، Stabilize یا اجزا تثبیت شده و Mask . تنها کار این است که بر روی تصویر خود این سه عنصر را علامت گذاری کنید همانطور ک در تصویر زیر مشاهده میکنید.

برنامه StoryZ

به طور مثال میتوانید در یک تصویر از کویر مسیر حرکت باد را شبیه سازی کنید.

Story Z دانلود


6) با Snapseed قدرت بگیرید

اگر این برنامه را بر روی گوشی خود نداشته باشید میتوانیم بگوییم که شما یک برنامه عالی را از دست داده اید ، این کارگاه کوچک عکس ویژگی ها و قابلیت های زیادی دارد که توسط گوگل توسعه داده شده است.

برنامه SnapSeed

SnapSeed برنامه ای تمام عیار برای ویرایش تصاویر با انواع افکت هایی تصویری است.

Snapseed دانلود


7) از اینستاگرام کمک بگیرید

اینستاگرام به خودی خود یک برنامه غنی از انواع امکانات مربوط به تصاویر است ، از قابلیت های استوری ها در اینستاگرام این است که شما میتوانید استوری های خود را با استفاده از استیکرها پویاتر کنید.
اگر شما میخواهید چیزی شبیه این را در برنامه واتساپ پیاده سازی کنید باید ابتدا یک استوری در برنامه اینستاگرام ایجاد کنید و سپس آنرا در واتساپ منتشر کنید.
فقط کافی است پس از اینکه استروی خود را در اینستاگرام ایجاد کردید بر روی علامت فلش رو به پایین ضربه بزنید تا استوری در گالری ذخیره شود سپس از این تصویر استوری در واتساپ به عنوان استاتوس استفاده کنید.

استوری اینستاگرام



بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza