اخبارهفتگی استخدام،ثبت نام و اطلاعیه ها(شماره 9 ، دی 97)

1397/10/19 15:25

📌 سهام عدالت : ثبت‌نام جدید برای سهام عدالت نیازمند تصویب قانون
🔹معاون برنامه‌ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی‌ سازی با اشاره به اینکه فعلا ثبت‌نام جدید از مشمولان سهام عدالت انجام نمی‌شود گفت: ثبت‌نام جدید برای سهام عدالت نیازمند تصویب قانون جدید است.

📌 تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه پیام نور
🔹 در خواست تغییر رشته و گرایش  ( 2دی تا 30 دی )
🔹 در خواست مهمان ( 2 تا 30 دی )
🔹 انتخاب واحد( 1 تا 8 بهمن )
🔹 معرفی به استاد ( 3 بهمن  تا 20 اردیبهشت 1398)
🔹 حذف و اضافه ( 1 تا 12 اسفند )
🔹 تعیین محل آزمون ( 7 تا 24 اردیبهشت 1398)
🔹 امتحانات ( 18خرداد تا 10 تیر 1398)

📌 مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی خبر داد :
🔹 پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی از ۲۹ دی ماه آغاز خواهد شد.
🔹 داوطلبان علاقه مند به پذیرش در دانشگاه پیام نور نیز می توانند از تاريخ ۲۹ دي لغايت ۶ بهمن ماه با مطالعه دفترچه راهنمایی که بعد ها ،  قرار داده خواهد شد ضمن آگاهی از نحوه پذیرش، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

📌 اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص چگونگي پذيرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصيلي
🔹 باتوجه به مصاحبه هاي متعدد افراد غيرمسؤول در امر سنجش و پذيرش دانشجو كه با قانون مصوب مجلس محترم شوراي اسلامي سال 1392 و اصلاحيه سال 95 و يا با مصوبات شوراي سنجش و پذيرش مغايرت دارد، به اطلاع داوطلبان عزيز مي رساند تنها شرايط و ضوابطي كه از طريق اطلاعيه هاي رسمي اين سازمان منتشر مي گردد ملاك عمل بوده و موارد مطرح شده خارج از مفاد اطلاعيه ها معتبر نيست. لذا داوطلبان محترم جهت آگاهي از آخرين تغييرها و تصميم ها درخصوص پذيرش رشته هاي با سوابق تحصيلي صرفاً به اطلاعيه هاي اين سازمان مراجعه نمايند. شايان ذكر است پيرو اطلاعيه مورخ 97/10/13 اين سازمان، اطلاعيه تكميلي به همراه دفترچه راهنما براي پذيرش از طريق سوابق تحصيلي در #تاريخ هاي 25 دي ماه و 17 بهمن ماه براي ورودي هاي بهمن ماه 97 و مهر ماه 98 اعلام خواهد شد.

📌 اطلاعيه‌ سازمان ‌سنجش ‌آموزش ‌كشور درباره زمان اعلام اسامـي‌ پذيرفته‌‌شدگان‌ نهايي رشته‌‌هاي‌ مختلف‌ تحصيلـي نيمه‌‌متمركز دانشگاهها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي، پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان و رشته‌هاي تحصيلي مقطع كارداني گروه آموزش پزشكي (پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي) در آزمون‌ سراسري‌ سال‌ 1397
🔹 اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي نيمه‌متمركز در روز پنجشنبه مورخ 97/10/20 از طريق سايت اعلام خواهد شد.

📌 کارنامه استخدامی شرکت های خصوصی دانش بنیان اعلام گردید.

📌 بورس تحصیلی مجارستان ۲۰۲۰-۲۰۱۹ / مهلت ثبت نام تا ۲۵ دی‌ماه 
🔹 به گزارش دریافتی از دفتر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه یزد، بر همین اساس و بنا به سیاستهای اعطایی بورس دولتهای خارجی علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی 
https://apply.stipendiumhungaricum.hu نسبت به ثبت نام اولیه در رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (grad.saorg.ir) و رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (edd.behdasht.gov.ir) ، و اخذ کد ۵ رقمی از سامانه فوق الذکر اقدام نمایند.
🔹 ضروری است متقاضیان از طریق سامانه اطلاع رسانی اداره کل بورس و اعزام دانشجویان به آدرس
 Scholarship.Saorg.ir نسبت به ثبت نام در سامانه جامع دانشجویی (سجاد) از تاریخ ۱۱ دیماه ۱۳۹۷ برابر با ۱ ژانویه ۲۰۱۹ تا پایان وقت اداری مورخ ۲۵ دیماه ۱۳۹۷ برابر با ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ اقدام نمایند.
در این گزارش تاکید شده است: پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد. این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه است و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد شد.
🔹 انتخاب متقاضیان برتر براساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر توانمندی های علمی و همچنین ارزیابی مصاحبه دانشگاه پذیرنده انجام می گیرد.
🔹 این گزارش می‌افزاید: طبق سیاست های کلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اصلاح ماده ۳۵ معافیت تحصیلی مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۱/‏۰۶/‏۱۳۹۶ درخصوص متقاضیان دیپلمه برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها را صرفاً محدود به دانشگاه های داخل کشور نموده است لذا بورس دولت های خارجی برای دوره های شروع از دیپلم (کارشناسی و عمومیت رشته های پزشکی) در اولویت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست.
🔹 لازم به ذکر است در سال جدید تحصیلی، امکان درخواست مرخصی حتی برای (یک یا دو ترم) وجود نخواهد داشت.
قابل توجه متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکترا: ضروری است متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه‌های خارج از کشور از تاریخ ۹۸/۴/۱ برابر با ۲۰۱۹/۶/۲۲ صرفأ در دانشگاه‌های گروه الف (ممتاز) و گروه ب (خوب) قابل مشاهده در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل، ثبت نام رسمی نمایند. لذا مدارک صادره از دانشگاه‌های گروه ج (متوسط) چنانچه پذیرش رسمی آنها پس از تاریخ یاد شده باشد، صرفأ تا مقطع کارشناسی ارشد قابل بررسی و ارزشیابی است.

📌 دانشگاه اصفهان دانشجوی ارشد بدون آزمون پذیرش می کند
🔹 مهلت ثبت نام برای شرکت در دوره های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان از ۱۱ دی ماه آغاز شده و تا ۳ بهمن ماه ادامه دارد.
🔹 پذیرش متقاضیان در این دوره برمبنای بررسی سوابق و امتیاز مصاحبه خواهد بود که زمان مصاحبه از طریق گروه های آموزشی اعلام خواهد شد.
🔹 دانشجویان و دانش آموختگان واحدهای پردیس دانشگاه های دولتی، دوره های مجازی، نیمه حضوری، غیرحضوری، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، موسسات غیرانتفاعی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، حوزه های علمیه و دانشگاه های وابسته به دستگاههای اجرایی مجاز به شرکت در فراخوان دانشگاه اصفهان نیستند.

📌 ثبت نام غیرحضوری کارشناسی پیوسته دانشگاه فرهنگیان 
🔹 بر اساس این اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان، ضمن عرض تبریک و خوشامدگویی به پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت و تاخیر گزینش کارشناسی پیوسته؛ به اطلاع می رساند: جهت ثبت نام غیرحضوری از روز دوشنبه مورخ 1397/10/24  لغایت جمعه 1397/10/28به کافینت ساتراپ مراجعه  نموده همچنین کلیه پذیرفته شدگان پس از وارد نمودن اطلاعات ثبت نام خود در سامانه، برای ثبت نام حضوری از تاریخ شنبه 1397/10/29 لغایت دوشنبه 1397/11/1، با همراه داشتن مدارک ذکر شده در اطلاعیه سازمان سنجش به پردیس محل قبولی خود مراجعه نمایند.
🔹 لازم به ذکر است عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت ثبت نام به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

📌  استخدام شرکت فولاد کاوه اروند 
شرکت فولاد کاوه اروند جهت تکمیل کادر پرسنلی خود، از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید. فرآیند جذب بر اساس احراز شرایط ، برگزاری مصاحبه تخصصی و بررسی نتایج ارزیابی صورت می پذیرد.
شرایط :
🔹 استان مورد نیاز: خوزستان
🔹 رشته مورد نیاز: مدیر بازرگانی، مدیر مالی و اقتصادی، حسابرس داخلی
🔹 رشته تحصیلی مورد نیاز: بازرگانی، مدیریت یا مهندسی صنایع، حسابداری
🔹 مدرک تحصیلی: #کارشناسی و بالاتر
🔹 جنسیت مورد نیاز: آقا
مهلت ثبت نام: حداکثر تا 30/ دی/ 97
 

📌 صدور مجوز استخدام 9500 نفر در بخش بهداشت و درمان 
🔹 معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از صدور مجوز استخدامی برای 9 هزار و 500 نیرو در بخش بهداشت و درمان و برای تخت های بیمارستانی جدید در سال 98 خبر داد.
🔹 سعید نمکی : تلاش ما این است در سال آینده هیچ تختی در بیمارستان های خراسان جنوبی بدون نیرو نباشد.
 

📌     صدور مجوز استخدام چهار هزار آتش‌نشان 
🔹 مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از صدور مجوز استخدام چهارهزار آتش‌نشان خبر داد تا در این بخش نیروهای تخصصی فعالیت کنند.
🔹 وی در همایش شهرداران و روسای شوراهای استان کرمان افزود: افراد استخدامی در آتش‌نشانی باید بومی باشند و نمره فنی بالا را کسب کنند.
 

📌 صدور مجوز استخدام آموزش و پرورش 
🔹 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره استخدام در آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام در آموزش و پرورش باید از طریق سازمان اداری استخدامی تصویب و به ما ابلاغ شود. مکاتبات در این زمینه شروع شده و در حال ارائه مستندات لازم به سازمان اداری هستیم تا بتوانیم تا سقف نیاز مجوز بگیریم.
 

📌    شروع ثبت نام پذیرش بدون کنکور (صرفا با سوابق تحصیلی) دانشگاه های پیام نور، آزاد ، دولتی و غیر انتفاعی ۹۷ و ۹۸ 
🔹 اطلاعیه ثبت نام دانشگاهها (ورودی بهمن۹۷)
در تاریخ ۹۷/۱۰/۲۵ منتشر خواهد شد.
🔹 اطلاعیه ثبت نام دانشگاهها (ورودی مهر۹۸)
در تاریخ ۹۷/۱۱/۱۵ منتشر خواهد شد.  
🔹 لازم بذکر است از امسال ، در کنکور سراسری فقط ثبت نام رشته های با ازمون انجام خواهد شد و ثبت نام رشته های بدون آزمون برای ورودی بهمن ۹۷ از تاریخ ۹۷/۱۰/۲۵ و ورودی مهر ۹۸ از تاریخ ۹۷/۱۱/۱۵ بصورت جداگانه از کنکود سراسری انجام خواهد شد.
🔹 داوطلبان عزیز و گرامی ، با توجه به تغییرات جدیدی که در روند ثبت نام کنکور و رشته های بدون آزمون انجام شده ، تقاضا میگردد به صورت مستمر به کانال دفتر خدمات اینترنتی دانش که در زیر آمده وارد شده و از اطلاعیه های کنکور مطلع شوند .
🔹 نحوه ثبت نام و مراجعه به دانشگاه ، متعاقبا از طریق کانال های دفتر خدمات اینترنتی دانش اعلام خواهد شد
.  

📌 سوال در مورد زمان واریز سود: چگونه می‌توان از واریز یا عدم واریز سود به حساب افراد مطلع شد؟  
🔹
 پاسخ :
در صورتی که در سامانه مبلغی به عنوان واریز سود درج شده است بایستی ضمن مراجعه به شعب بانک مربوطه پرینت حساب از تاریخ قید شده به عنوان «ارسال به بانک» تا حداقل ۳ ماه بعد را دریافت و کنترل کرد. در صورت اطمینان از عدم واریز وجه تخصیصی، پرینت حساب جهت بررسی و کنترل بیشتر به شماره 02188085667 فکس گردد.
 
 

📌  بیستمین فراخوان جذب هیئت علمی اعلام شد / ثبت نام از ۱۵ بهمن
🔹 هیئت مرکزی جذب وزارت علوم، برنامه زمـانبندی بیستمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی (پـیمانـی و طـرح سـربـازی) دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عـالی و پژوهشی کـشور مـربوط بـه فـراخـوان بـهمن ۱۳۹۷ را اعلام کرد.
🔹 براساس اعلام مرکز جذب وزارت علوم، دانشگاه ها از ۱۹ دی ۹۷ تا ۲۷ دی ۹۷ فرصت دارند نیازهای خود را اعلام کنند. مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی ۲۹ دی الی ۶ بهمن ۹۷ به بررسی اعلام نیاز دانشگاه و تخصیص ظرفیت دانشگاه ها می پردازند.
🔹 دانشگاه ها ۷ بهمن الی ۱۴ بهمن ۹۷ به تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی می پردازند.
🔹 مرکز جذب اعضای هیات علمی، ۱۵ الی ۳۰ بهمن ۹۷ فراخوان جذب را اعلام کرده و متقاضیان جذب دراین زمان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
🔹 دانشگاه ها ۴ اسفند ۹۷ الی ۲۰ خرداد ۹۸ فرصت  دارند تا به درخواست ها رسیدگی کنند.
🔹 مرکز جذب اعضای هیات علمی نیز ۲۱ خرداد ۹۸ الی ۳۱ تیر ۹۸ پرونده ها را بررسی کرده و در هیات مرکزی جذب مطرح می کند.
 
 

📌  تکمیل ظرفیت کنکور از سال ۹۸ حذف می شود 
🔹 معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به حذف تکمیل ظرفیت گفت: از سال آینده مرحله تکمیل ظرفیت نداریم و دانشگاه ها تنها در دو مرحله بهمن و مهرماه دانشجو پذیرش خواهند کرد.
🔹 وی درباره بورس خارج کشور نیز گفت: بورس خارج از کشور ما صفر شده است چون دانشگاه های ما از توانمندی لازم برای تامین نیاز آموزش عالی برخوردار هستند.
 

📌 هزینه آزمونهای بین المللی ۲۰۱۹ اعلام شد
🔹 
سیستم خرید اینترنتی سازمان سنجش (فروش Voucher) برای آزمون های جی آر عمومی (GRE General) و تافل (TOEFL) در ایران باز شد.
🔹 داوطلبان لازم است قبل از خرید به عنوان آزمون و عنوان کارت (سریال ثبت نام) توجه کرده و پس از اطمینان نسبت به خرید اقدام کنند.
🔹 آزمون های موسسه ETS در ایران شامل TOEFL iBT Voucher و GRE General iBT Voucher جهت ثبت نام در آزمون های ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ است.
🔹 هزینه هر کارت آزمون تافل (TOEFL iBT Voucher) برای ثبت نام در آزمون های ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ به مبلغ ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان) است.
🔹 همچنین هزینه هر «جی آر ای» (GRE General iBT Voucher) جهت ثبت نام در آزمون های ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ به مبلغ ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان) است.
 
 


 خبرهای استخدام،ثبت نام و اطلاعیه ها را هر هفته از طریق سایت omigo.ir دنبال کنید   


  archive  آرشیو گذشته : 

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin