چگونگی ایجاد سایت در گوشی موبایل

1397/10/21 21:47

بسیاری از اتصالات به اینترنت از طریق گوشی های همراه است ، اگر شما قصد دارید که یک وب سایت برای خود ایجاد کنید ولی لپ تاپ یا رایانه ای در اختیار ندارید بسیار ناامید کننده خواهد بود زیرا همه به این واقف هستند که برای ایجاد وب سایت باید حتما از رایانه استفاده کنید.
اما ما در این مقاله میخواهیم به شما بگوییم که چگونه میتوان توسط گوشی همراه به راحتی وب سایت یا وبلاگ خود را ایجاد کنید و توسط آن شروع به ارسال مطالب و مدیریت وب سایت خود کنید.
خوشبختانه وب سایت ها و ابزارهای آنلاین زیادی برای ایجاد این وب سایت و وبلاگ ها وجود دارند که تمرکز خود را برای ایجاد وب سایت از طریق گوشی قرار داده اند ، در ادامه مقاله چندین مورد را بررسی خواهیم کرد.


GoDaddy

GoDaddy

GoDaddy سایت است که بر روی ایجاد وب سایت به صورت آنلاین تمرکز دارد ، شما میتوانید با گوشی خود مستقیم به این وب سایت وارد شده و اقدام به ایجاد وب سایت خود کنید.
این وب سایت کاملا با گوشی شما ریسپانسو (واکنش گرا) است ، شما میتوانید بسیاری از تم ها را مشاهده و برای وب سایت خود انتخاب کنید ، هر بخش را ویرایش و پیش نمایشی از نسخه موبایل و رایانه ای آن مشاهده کنید.

همچنین میتوانید هر عنصر از سایت خود از جمله استایل های مختلف را تغییر دهید یا بخش های جدید به آن اضافه کنید.


WordPress

WordPress

وردپرس (WordPress) را میتوان پادشاه ایجاد وب سایت ها و وبلاگ های آنلاین در دنیا نامید ، این سرویس مناسب برای سایت هایی است که بر روری محتوا تمرکز دارند که مطالب باید به طور مرتب منتشر و بروزرسانی شوند.
شما در وردپرس میتوانید تم های مختلفی را انتخاب کنید و مطالب خود را در یک ادیتور سازگار با موبایل انتشار دهید ، ایجاد یک سایت در وردپرس کمتر از 10 دقیقه زمان خواهد برد.

اگر از وبلاگ وردپرس ساستفاده کنید زیر دامنه رایگانی به آدرس worpress.com به شما ارائه خواهید شد.


Weebly

Weebly

Weebly یک ویرایشگر متنی است که میتوان آنرا از گوگل پلی دانلود کرد. این به این معنی است که شما توسط این ویرایشگر میتوانید در صورت آفلاین بودن خود مطالب سایت خود را ویرایش کرده و سپس زمانی که به اینترنت دسترسی پیدا کردید آنها را منتشر کنید.
البته توجه کنید که در سایت خود از ادیتور یا ویرایشگر Weebly استفاده کرده باشید.


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza