ارسال پیام خصوصی در گروه های واتساپ توسط Replay Privately

1397/10/23 13:33

گروه ها یکی از قابلیت ها و الزامات هر پیامرسان هستند ، در گروه برخلاف چت های دو نفره به صورت چند نفره میتوان به ارسال و مشاهده پیام ها پرداخت.
از آنجایی که واتساپ تمرکز خوبی بر روی حریم خصوصی دارد قابلیتی به این برنامه اضافه شده است که شما میتوانید جواب هایی که برای یک فرد ارسال میکنید را خصوصی کنید به طوری که همان فرد فقط میتواند پیام را ببیند و سایرین در گروه آن جواب شما را نخواهند دید.
در این مقاله میخواهیم در مورد این قابلیت بحث کرده و نحوه کار با آن را آموزش دهیم.

پاسخ خصوصی به پیام ها در واتساپ

پیامرسان واتساپ را به آخرین نسخه بروزرسانی کرده و آن را باز کنید.
وارد گروه شده و پیامی که قصد پاسخ خصوصی به آن را دارید را پیدا کرده و انگشت خود ر بر وی آن نگه دارید تا یک لیست برایتان باز شود.
بر روی More ضربه بزنید.

هم اکنون گزینه های بیشتری را مشاهده خواهید کرد ، بر روی Replay Privately ضربه بزنید.
هم اکنون وارد چت خصوصی آن فرد میشوید و میتوانید پاسخی را برای آن فرد ارسال کنید ، پیامی که آنرا Replay کرده اید نیز در بالای متن شما قرار میگیرد که با ضربه زدن بر روی آن به پیامی که در گروه است منتقل خواهید شد.

قبلا برای اینکه بخواهید پیامی را به صورت مخفیانه برای فردی در گروه ارسال کنید مجبور به ورود به چت خصوصی به روش عادی بودید که از این بعد این کار در همان گروه قابل انجام است.
این قابلیت در نسخه های اندرویدی و ios واتساپ فعال شده است همچنین در آینده ممکن است این قابلیت به Facebook Messanger نیز اضافه شود چون هر دو این برنامه متعلق به فیسبوک هستند.

بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin