چگونگی پاسخ خودکار به پیام های پیامرسان ها و sms در گوشی

1397/10/24 11:50

امروزه نمیتوان صدای پیام های دریافتی روی گوشی را نادیده بگیریم ، چون هر یک از ما چندین برنامه پیامرسان در اختیار داریم و دائما از افراد و سرویس های مختلفی پیام های مختلفی را دریافت میکنیم ، این پیام ها زمانی آزار دهنده هستند که شما در حال استراحت هستید یا در یک جلسه مهم شرکت کرده اید که اغلب افراد منتظر جواب های شما هستند.
از آنجایی که ما انسان ها علاقه داریم تا اکثر کارهای خود را به رایانه و گوشی بسپاریم در این مقاله برنامه هایی را معرفی خواهیم کرد که میتوانند به طور خودکار به پیام های دریافتی شما پاسخ دهند.


1) Away - Auto Reply App

برنامه Away - Auto Reply App

Away برنامه ای کاربردی برای گوشی های اندرویدی است که میتواند در پاسخ به پیام های دریافتی از واتساپ و SMS ها به شما کمک کند ، این برنامه با فیسبوک مسنجر هم سازگاری دارند به شرطی که ورژن اندروید شما از 7.0 بالاتر باشد.
شما در برنامه میتوانید به صورت استاندارد پاسخی را ارسال کنید به این صورت که پیام هایی را ذخیره میکنید که متناسب با آنها باید جوابهایی ارسال شود.
و یک پاسخ هوشمند هم وجود دارد به طوری که در ارسال پاسخ وقفه ای زمانی به دلخواه می اندازید ، وقفه برای این است که کاربر متوجه این نشود که گوشی این پیام را خودکار ارسال کرده است و با وقفه فکر میکنند که توسط شما پیام خوانده و جواب داده شده است.
همچنین شما قادر هستید تا برنامه را توسط الگو، PIN، رمزعبور و اثر انگشت قفل کنید.

Away - Auto Reply App دانلود


2) TextAssured

برنامه TextAssured

TextAssured با برنامه های بیشتری برای ارسال جواب سازگاری دارد ، این برنامه در نسخه رایگان به خوبی کار نخواهد کرد و برای اینکه از امکانات برنامه به خوبی استفاده شود باید هزینه ای بپردازید.
از قابلیت هایی که در نسخه پولی این برنامه وجود دارد این است که میتوانید بسته به پروفایل های مختلفی که ایجاد میکنید (بسته به فرستنده) آنها را در زمان ارسال جواب دسته بندی کنید و اولویت بندی کنید.
ایجاد یک پروفایل آسان است فقط کافی است که متن پیام خود را در جواب دادن به شخص یا اشخاص مشخص کنید ، همچنین میتوانید به صورت تلفنی نیز پاسخ دهید.
اگر گزینه Reply to Specific Contacts را فعال کنید جواب فقط برای افرادی ارسال میشود که در مخاطبین ویژه شما هستند و اگر Reply During a set Time فعال شود میتوانید وقفه ای در ارسال جواب ها تنظیم کنید.

برنامه TextAssured

این برنامه امکانات زیادی دارد که بررسی هر یک از امکانات و نحوه کار کردن آن را به شما میسپاریم.

TextAssured دانلود


3) Drivemode

برنامه Drivemode

از نظر فنی برنامه DriveMode یک برنامه پاسخ خودکار پیام نیست ، ولی بسیار مفید برای مدیریت تماس ها و پیام ها در حین رانندگی است ، شما میتوانید دستورات صوتی را با استفاده از تنظیمات هندزفری و همچنین دکمه های لمسی فعال کنید.
به غیر از SMS ، فیسبوک مسنجر و واتساپ این برنامه میتواند با Slack, Pandora, Spotify, Google Assistant, Google Play Music, Player.fm و Google Maps ارتباط برقرار کند.
این برنامه برای نسخه های ios نیز منتشر شده است که آنرا میتوانید از اینجا دانلود کنید.

Drivemode دانلود


  • برای بررسی سایر برنامه های اندرویدی اینجا کلیک کنید.
0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin