معرفی سایت های ایجاد و دانلود کارت پستال ولنتاین

1397/10/29 10:22

ولنتاین یا روز عشاق روزی است که هر ساله در 14 فوریه (26 بهمن) در دنیا جشن گرفته میشود ، در این روز افراد با فرستادن کارت ولنتاین یا هدایایی مانند گل سرخ به شخص مرود نظر خود ابراز عشق و احساسات میکنند. معادل روز ولنتاین در فرهنگ ایرانی روز سپندارمذگان است که در 29 بهمن و دقیقا سه روز پس از روز ولنتاین است.
در زیر تصویری از یک کارت پستال در روز ولنتاین حدود سال 1900 را مشاهده میکنید :

یک کارت پستال روز والنتین در حدود سال ۱۹۰۰

به مناسبت این روز میتوانید از سایتهایی که در زیر معرفی میکنیم به عزیزانتان کارت پستالهای الکترونیکی را هدیه دهید.


1) Just Wink

Just Wink

سایت justwink طیف وسیعی از طرح های کارت پستال های مختلف را با دسته بندی های خوبی به کاربران ارائه کرده است ، یکی از دسته بندی های کارت پستال در این سایت ولنتاین است که کارت پستال های زیبایی در آن را میتوانید مشاهده کنید.
شما میتوانید با انتخاب یک کارت پستال تصویری را بر روی کارت پستال قرار دهید ، یک پیام (همراه با فونت و رنگ) و امضای خود را اضافه کنید و...
پس از ارسال کارت پستال به گیرنده میتوان با کشین و کلیک بر روی آن کارت پستال را مشاهده کرد.
برخی از کارت ها به صورت رایگان ارائه میشوند و برخی را باید با ثبت نام در سایت استفاده کنید ، برخی دیگر از کارت ها از طریق ios و اندروید به فروش میرسند.


2) Got Free Cards

Got Free Cards

در سایت Got Free Cards میتوان در دسته بندی ولنتاین بیش از 50 ویدیو به مناسبت این روز را مشاهده کرد.
شما میتوانید پیام های خود را در زیر ویدیو اعمال کنید و به طور مستقیم و از طریق ایمیل یا برنامه های پیامرسان مختلف مانند واتساپ ، تلگرام و... ارسال کنید.


3) 123Greetings

123Greetings

در سایت 123Greetings بیش از 123 کارت پستال مختلف از ولنتاین و عشق را مشاهده خواهید کرد ، همچنین میتوانید ویدیوهای متحرک جذاب و زیبایی را همراه با موسیقی مورد نظر خود سفارش سازی کنید ، علاوه بر اینها میتوانید در کنار ویدیوی متن پیام های خود را اضافه کنید ، شما قادر هستید این کارت پستال ها و ویدیوهای جذاب را برای 1 تا 100 نفر ارسال کنید.


4) 123cards

123cards

123cards یکی دیگر از وب سایت هایی که در عنوان خود از 123 استفاده کرده است ، در این وبسایت نیز میتوانید از کارت پستال های متحرک و همراه با صدا را مشاهده کنید و در کنار آن متن مورد نظر خود را تایپ کنید و برای شخص دلخواه ارسال کنید.


5) Punchbowl

Punchbowl

سایت Punchbowl صراحتا برای ارائه کارت پستال نیست و برای دعوت نامه کاربرد دارد ، شما ممکن است بخواهید در روز ولنتاین عشق خود را برای خوردن نهار ، نوشیدن چایی یا برنامه ای دیگر دعوت کنید ، توسط این سایت میتوانید دعوت نامه های زیبا را ایجاد و برای آن شخص ارسال کنید.
هنگام ایجاد دعوت نامه تاریخ ، زمان و سایر جزئیات مکان قابل تنظیم هستند.


6) Kisseo

Kisseo

Kisseo سایتی است که در آن ویدیوهای مختلف تبریک ولنتاین وجود دارد ، شما میتوانید این ویدیوها را برای فرد مورد نظر از طریق ایمیل یا شبکه های مجازی (فیسبوک ، تویتر ، واتساپ و...) ارسال کنید.
همچنین میتوانید یک بازی زیبا به مناسبت ولنتاین را در این سایت بازی کنید.

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin