معرفی بهترین برنامه های رایگان تماس صوتی و تلفنی نامحدود

1397/11/7 20:40

تماس های تلفنی همیشه دارای هزینه های سنگینی بوده است که بار مالی زیادی را بر دوش تماس گیرنده یا در مواقعی دریافت کننده تماس قرار میدهد ، با توجه به رشد و افزایش استفاده از اینترنت برنامه های زیادی برای ارسال پیام و برقرای تماس های تصویری-صوتی به وجود آمدند که بسیاری از آنها دارای عیب و مزیت های فراوانی هستند که کاربران را برای انتخاب برنامه ای مناسب سرگردان کرده است.
در این مقاله 10 برنامه تماس تلفنی رایگان برای اندروید و ios که میتوان به وسیله آنها به طور نامحدود پیام و تماس های صوتی و تصویری برقرار کرد را معرفی کنیم.


1) TextNow

TextNow

همانطور که میدانید برای برقراری تماس رایگان با فرد دیگر باید آن شخص نیز همان برنامه را در اختیار داشته باشد ، برنامه TextNow میتواند امکانی را فراهم کند تا شما بتوانید با تلفن های خطوط ثابت در کشور آمریکا و کانادا به صورت رایگان تماس برقرار کنید ، البته برای تماس های بین المللی باید هزینه هایی را پرداخت کنید که باز هم از هزینه مخابراتی بسیار کمتر پایتان آب میخورد.
سایر ویژگی های این برنامه را میتوان پست صوتی ، نمایش شماره تماس گیرنده ، انتقال تماس و... دانست ، این برنامه بر روی نسخه های اندروید ، ios و همچنین ویندوز و MacOS موجود است.


2) Text Free

Text Free

Text Free توسط شرکت Pinger ایجاد شده که چندین سال است در زمینه ساخت برنامه های رایگان در زمینه وای فای فعالیت میکند.
این برنامه مشابه TextNow است اما برخی تفاوتهایی هم دارد ، مهمتر از همه این است که تماس های ورودی به شما همگی رایگان هستند و برای تماس های خروجی با یک شماره ثابت باید هزینه پرداخت کنید.
هزینه های تماس در این برنامه بسیار ارزان هستند به طوری که برای 100 دقیقه باید حدود 1.99 دلار هزینه کنید. با این هزینه میتوانید با هر شماره ثابت و همراهی در دنیا تماس برقرار کنید.
همچنین به کمک این برنامه میتوانید یک شماره تلفن واقعی از آمریکا را در اختیار داشته باشید و به دوستان و خانواده خود بدهید ، همچنین میتوانید شماره بر اساس منطقه جغرافیایی شخصی سازی کنید.
این برنامه دارای تبلیغات داخلی است که بر روی اندروید و ios قابل نصب است.

دانلود نسخه اندروید | دانلود نسخه ios


3) WhatsApp

WhatsApp

با استفاده از واتساپ میتوانید تماسهای صوتی و تصویری رایگان را برقرار کنید. در ایران بسیاری از افراد به غیر از قابلیت های متنی این برنامه از قابلیت صوتی و تصویری آن به خوبی استفاده میکنند.
واتساپ را میتوان محبوبترین و پرکاربردترین پیامرسان در جهان دانست که توسط غول شبکه های اجتماعی دنیا یعنی فیسبوک توسعه داده شده است.
واتساپ در اندروید و ios قابل دسترسی است اما در نسخه وب واتساپ نمیتوانید تماس صوتی و تصویر برقرار کنید.


4) imo

imo

پس از واتساپ میتوان برنامه ایمو را معروفترین و پرکاربردترین برنامه تماس صوتی و تصویری در ایران دانست ، این برنامه همانند واتساپ از تماس های صوتی و تصویری پشتیبانی میکند و بر روی شبکه های اینترنتی 2g ، 3G ، 4G و وای فای به خوبی کار میکند.
ایمو تمامی صداها و تصویرهای ورودی و خروجی را رمزنگذاری میکند تا از لحاظ امنیتی خیالتان راحت باشد.
علاوه بر این در برنامه ایمو میتوانید به صورت زنده گروه های ویدیویی را ایجاد کنید و  چندین نفره با هم به چت بپردازید ، همچنین قابلیت لایو این برنامه دارای محبوبیت بالایی است.
این برنامه بر روی سیستم عامل های اندروید و ios در دسترس است علاوه بر این میتوانید از افزونه کروم این برنامه استفاده کنید که قابلیت استفاده از ایمو در رایانه را فراهم خواهد کرد.


5) Maaii

Maaii محبوبترین نرم فزار ارسال متن و تماس رایگان در آسیا و خاورمیانه از جمله کشورهای تایلند ، مصر ، کویت و عربستان صعودی است. اگر دوستان شما در این مناطق زندگی میکنند میتوانید از این برنامه بر روی گوشی خود استفاده کنید و با آنها به ارتباط بپردازید.
اگر شما با دوستان خود بر بستر اینترنت تماس بگیرید میتوانید به صورت نامحدود با آنها به ارتباط بپردازید ، همچنین این برنامه از تماسهای خروجی به تلفن های ثابت و همراه پشتیبانی میکند و باید برای این نوع تماسها هزینه بپردازید. شما میتوانید از این ویژگی ها برای تماس با بیش از 120 کشور دنیا استفاده کنید.
Maaii شماره تماس های ورودی به گوشی شما را نمایش نمیدهد و از قابلیت های دیگر آن میتوان به پست صوتی و تصویری ، چت گروهی ویدیو ، یافتن نزدیکترین دوستان و... دانست.
این برنامه بر روی اندروید و ios قابل نصب و استفاده است.


6) GrooVe IP

GrooVe IP

GrooVe IP بیشتر شبیه برنامه TextNow و Text Free است که در قبلا در مورد آن ها صحبت کرده ایم.
شما توسط این برنامه میتوانید یک شماره رایگان از آمریکا را دریافت کنید تا بتوانید بر اساس آن با کل دنیا در تماس باشید.
تمامی تماس های دریافتی و پیام های متنی رایگان هستند اما اگر بخواهید تماسهای خروجی را انجام دهید باید هزینه بپردازید ، از دیگر قابلیت های این برنامه این است که به شما پیشنهاد میکند تا با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی و شرکت در نظرسنجی ها برای خود اعتبار تماس خریداری کنید.
GrooVe IP دارای تبلیغات مختلفی در برنامه است که با خرید نسخه حرفه ای این برنامه میتوانید این تبلیغات را حذف کنید. به غیر از حذف تبلیغات نسخه حرفه ای آن هیچ خدمت دیگه ای ارائه نمیدهد.


7) Skype

Skype

مسلما شرکت مایکروسافت در بازار تماس و پیامرسان های رایگان از قدرت کافی و خوبی برخوردار نیست اما باید توجه داشت که مایکروسافت غول شرکت های نرم افزاری دنیا است و برترین برنامه های کاربردی برای اسفاده از وای فای را ارائه میدهد.
تماس بین کاربران اسکایپ به صورت صوتی و تصویری رایگان است اما اگر بخواهید با تلفن های ثابت و تلفن همراه ارتباط برقرار کنید باید یکی از برنامه های پرداختی اسکایپ را استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که اگر از حساب کاربری 365 آفیس استفاده میکند ، هر ماه 60 دقیقه تماس رایگان دریافت خواهید کرد ، اما متاسفانه این دقیقه ها برای ماه های بعدی شما جمع نمیشود و باید از آن 60 دقیقه در همان ماه استفاه کرد مگر نه از بین خواهد رفت.


8) nava

پیامرسان nava یکی دیگر از پیامرسان های جدید ایرانی است. در این پیامرسان شما میتوانید با مخاطبین خود به صورت رایگان تماس برقرار کنید. تماس صوتی با کیفیت از نقاط قوت این برنامه محسوب میشود.
با استفاده از قابلیت جالب  Nava out میتوانید با شماره تلفن همراه یا حتی ثابت در هر جای دنیا با کیفیت بالا و هزینه پایین تماس بگیرید. شما حتی می توانید با دوستانتان در صورت نداشتن دسترسی به اینترنت تماس گرفته و یا نداشتن نوا مسنجر هم با این سرویس ویژه تماس بگیرید.
همانطور که گفته شد nava یک برنامه کاملا ایرانی است که سازندگان آن از حفظ حریم خصوصی کاربران را بالاترین اولویت خود قرار داده اند!
برای دانلود و آشنایی بیشتر با این برنامه بر روی اینجا کلیک کنید.


9) wispi

wispi

اپلیکیشن ویسپی پیامرسانی ایرانی است که تمام قابلیت‌هایی را که یک کاربر معمولی مد نظر دارد را در اختیار وی قرار می‌دهد. این ویژگی ویسپی آن را تبدیل به یک آچار فرانسه برای پیام رسان‌ها می‌کند!


ویسپی امکاناتی نظیر تماس کاملا رایگان با تلفن و موبایل در خارج از کشور را به شما ارائه می‌دهد. این ویژگی، به این معناست که دیگر نیازی نیست برای تماس با اقوامتان در آمریکا یا استرالیا، کوچکترین هزینه‌ای را متقبل شوید.
برای دانلود آشنایی کامل با این برنامه اینجا کلیک کنید.


10) Viber

Viber

وایبر یکی دیگر از برنامه های معروف است که میتوان با آن تماس های صوتی و تصویری با کیفیت را از طریق بستر اینترنت برقرار کرد ، این برنامه بر روی انواع سیستم عامل های اندریود و ios قابل نصب است ، همچنین میتوانید از نسخه ویندوزی این برنامه که کاملا حرفه ای است استفاده کنید.
برای آشنایی با نسخه ویندزو ویندوزی و دانلود این برنامه اینجا کلیک کنید.

  • برای مشاهده مقالات مربوط به پیامرسان ها و شبکه های اجتماعی اینجا کلیک کنید.
0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza