اخبارهفتگی استخدام،ثبت نام و اطلاعیه ها(شماره 12 ، بهمن 97)

1397/11/9 14:25

در صورتی که میخواهید آخرین خبرها از سبد حمایتی دولت (سبد کالا) را مشاهده کنید اینجا کلیک کنید

📌 ثبت نام های بهمن ماه
☑️ انتخاب واحد دانشگاه پیام نور »»»»  از اول بهمن
☑️ آزمون مشاوره ای همگام دانش آموزی »»»»  از اول تا 15 بهمن
☑️ ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی»»»»  از اول تا 9 بهمن
☑️ پذیرش، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد »»»»  از اول تا 10 بهمن
☑️  ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت »»»»  از اول تا 8 بهمن
☑️ ثبت نام پیام نور با سوابق تحصیلی / ورودی بهمن 97»»»»  از اول تا 10 بهمن
☑️ ثبت نام کنکور بدون سوابق تحصیلی / ورودی مهر 98»»»»  20 اسفند 97 تا 20مرداد 98
☑️ ثبت نام کنکور با سوابق تحصیلی / ورودی مهر 98»»»»  24 بهمن  تا 2 اسفند ماه
☑️ استعلام، دریافت و ثبت شماره حساب سهام عدالت»»»»  از اول بهمن  
☑️ درخواست سوخت نفت»»»»  از اول بهمن  
☑️ کارت آزمون استخدامی كادر افسری ارتش جمهوری اسلامی»»»»  2 تا 4 بهمن
☑️ ثبت نام کارت هوشمند ملی »»»»  تا اخر اسفند 97

📌 احتمال آزادسازی سهام عدالت طی دو هفته آینده  
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:
در صورت موافقت اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور و پس از آن تأیید مقام معظم رهبری امیدواریم طی دو هفته آینده آزادسازی سهام عدالت براساس جدول زمانبندی عملیاتی شود.
برآورد ما این است که متوسط ارزش هر برگ سهام عدالت برای هر فرد ایرانی حدود 3 میلیون تومان است که اگر یک خانواده 5 نفره را در نظر بگیریم حدود 15 میلیون تومان سهام به آنها منتقل می شود.
براساس آخرین آمار حدود 50 میلیون ایرانی دارای سهام عدالت هستند

📌 واریز بسته حمایتی به مددجویان نهاد‌های حمایتی 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از پرداخت ۲ نوبت بسته حمایتی به مددجویان نهاد‌های حمایتی تا پایان سال خبر داد.
فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حمایت از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به مانند سنوات دیگر  در آستانه سال جدید برای مددجویان تحت پوشش خود بسته های حمایتی در نظر گرفته است اما به دلیل اینکه دولت نیز اقدام به توزیع بسته های حمایتی کرده است، رئیس کمیته امداد از رئیس جمهور درخواست کرده است که به مددجویان نهاد های حمایتی تا آخر سال دو نوبت دیگر بسته حمایتی پرداخت شد.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور با درخواست رئیس کمیته امداد مبنی بر پرداخت دو نوبت بسته حمایتی به مددجویان نهاد های حمایتی موافقت کرده است، گفت: با موافقت رئیس جمهور تا پایان سال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی یک مرحله بسته حمایتی به مناسبت دهه فجر و یک نوبت به مناسبت سال جدید پرداخت خواهد شد
.

📌 آغاز ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه آزاد  
ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه آزاد از 6 بهمن ماه آغاز شده و در 11 بهمن ماه به پایان می رسد.
براساس تقویم آموزشی دانشگاه آزاد، کلاس های درس این دانشگاه از 13 بهمن ماه آغاز می شود و در 23 خردادماه سال 98 به پایان می‌رسد.
مهلت حذف و اضافه تمامی واحدهای دانشگاه آزاد از 27 بهمن ماه آغاز شده و در 2 اسفند ماه به پایان می رسد.

📌 درخواست استخدام 55 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از درخواست برای جذب 55 هزار نیروی جدید در این وزارتخانه خبر داد و گفت: موافقت کلی سازمان امور اداری و استخدامی را برای جذب نیروی جدید در آموزش و پرورش گرفتیم.
آقای علی الهیار ترکمن: با بیان اینکه این مجوزها برای ماده 28 یعنی آزمون استخدامی و همچنین دانشجویان متعهد خدمت است که از طریق کنکور سراسری جذب می‌شوند، گفت: اگر مجوز قطعی استخدام را قبل از نیمه اول بهمن بدهند، به آزمون استخدامی "اسفند ماه" می‌رسیم چون توافقات انجام شده و صحبت‌های کلی را نهایی کردیم.
درخواست ردیف استخدام وزارت آموزش و پرورش چه میزان است؟ درخواست ما 55 هزار نفر است که خوشبختانه تا حدود زیادی توانستیم توافقات را جذب کنیم که مجوز استخدام بگیریم و تقریباً مذاکرات‌مان را با سازمان اداری و استخدامی انجام دادیم و مجوزها برای سال 98 به‌زودی صادر می‌شود.
چه تعداد از نیروهای درخواستی از طریق آزمون استخدامی و چه تعداد از طریق کنکور جذب می‌شوند؟ درباره نیازهای میان مدت و فوری با سازمان امور اداری و استخدامی در حال مذاکره هستیم.

📌 وام ازدواج ۳۰ میلیونی شد  
«امیرآبادی» نماینده مجلس :
طبق مصوبه کمیسیون تلفیق وام ازدواج جوانان در سال ۹۸ از ۱۵ میلیون تومان برای هر یک از زوجین به ۳۰ میلیون تومان برای هر یک از زوجین (در مجموع ۶۰ میلیون تومان) افزایش یافت.
بازپرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی ازدواج در اقساط ۶۰ ماهه (۵ ساله) تعیین شده است.

📌 تمدید مهلت ثبت نام استخدام بانک ملت در سال 97 
مهلت ثبت نام  تا ساعت 14 روز پنج شنبه 11 بهمن تمدید گردید.
🔻بخشی از شرایط آزمون
استانهای مورد نیاز: سراسر کشور
جنسیت مورد نیاز: خانم / آقا
عنوان شغلی: متصدی حفاظت، بانکدار،متصدی امور اداری
مقطع تحصیلی: دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد
رشته تحصیلی مورد نیاز: مديريت، علوم اقتصادي ‏/ اقتصاد، آمار،رياضي، بانکداري، حسابداري، مهندسي صنايع، حقوق، مهندسي کامپيوتر،مهندسي فناوري اطلاعات،مديريت فناوری اطلاعات، علوم کامپيوتری،دیپلم کلیه رشته ها
مقطع تحصیلی : دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس
جنسیت : مرد/ زن
مهلت ثبت نام : 11بهمن 97 ساعت 14
زمان دریافت کارت : 15 و 16 بهمن 97
زمان برگزاری آزمون : 18 بهمن 97

📌 نرخ پهنای باند اینترنت گران نمی شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در سال ۹۸، نرخ ارائه پهنای باند اینترنت به اپراتورهای ارتباطی افزایش نخواهد یافت.

📌 «تکلیف نوروزی» ابتدایی‌ها/توزیع پیک نوروزی ممنوع شد  
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:
امسال هم در ایام تعطیلات عید نوروز به هیچ وجه پیک نوروزی و درسنامه عید و موارد مشابه آن را نخواهیم داشت.
از مدت‌ها قبل این موضوع را به اطلاع استان‌ها نیز رسانده‌ایم و چاپ هرگونه پیک و اجبار خانواده‌ها و کودکان در این زمینه ممنوع است.

📌 وام ضروری بازنشستگان کشوری   
توجه شود بازنشستگان کشوری را فقط شامل می شود (بازنشستگان تامین اجتماعی مشمول وام بازنشستگان نخواهند شد)
🔹 مدت وام:  36 ماه
🔹لینک ثبت نام : www.cspf.ir
مدارک مورد نیاز ثبت نام:
شماره ملی
شماره حساب: مخصوص حقوق  از بانک صادرات
شماره دفتر کل: چاپ شده روی کارت بازنشستگی یا فیش و حکم حقوقی
 

📌 آغاز ثبت نام در آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه از ۱۰ بهمن  
این دسته از داوطلبان می توانند برای ثبت نام با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه و به همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت ملی به حوزه مرکز قطب برگزار کننده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
داوطلبان می توانند در روزهای ۱۰ بهمن ۹۷ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
ثبت نام این دسته از داوطلبان به صورت مشروط است و صدور کارت ورودبه جلسه آزمون منوط به تأیید مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت خواهد بود.
داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور حتما پیش از واریز وجه ثبت نام از مرکز قطب برگزار کننده آزمون در خصوص برگزاری آزمون برای داوطلبان خارج از کشور استعلام کنند.
داوطلبان تحصیل کرده در داخل کشور نیز جهت ثبت نام از روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار کننده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی میان دوره مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

📌 دانشگاه تبریز دانشجوی ارشد بدون آزمون پذیرش می کند   
دانشگاه تبریز برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ دانشجوی بدون آزمون کارشناسی ارشد براساس آیین نامه استعدادهای درخشان پذیرش می کند.
متقاضیان پذیرش در دوره های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز باید مدارک خود را تا ۵ اسفندماه به دفتر استعدادهای درخشان این دانشگاه ارسال کنند.
پذیرش متقاضیان تنها در رشته های مقطع کارشناسی آنها و یا رشته های تحصیلی مرتبط براساس تشخیص گروه آموزشی مربوطه امکان پذیر است.
متقاضیان پذیرش در این دوره ها باید تا ۳۱ شهریورماه سال ۹۸ فارغ التحصیل شوند.

📌 امکان اعتراض به کارنامه آزمون ارشد فراگیر تا ۱۵ بهمن
 
داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور پس از مشاهده کارنامه آزمون تا ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند درخصوص مندرجات کارنامه خود سوالات را به صورت اینترنتی ارسال کنند.

📌 شروع ثبت نام آزمون فنی و حرفه ای ویژه کارگران ساختمانی   
مدارک: کارت ملی - شناسنامه - عکس تا  - مهلت ثبت نام : 9 بهمن - جهت ثبت نام به سایت فنی و حرفه ای کشور مراجعه کنید.

📌 افزایش 20 درصدی مستمری ممدجویان  
رئیس کمیته امداد:
مستمری مددجویان این نهاد و بهزیستی در سال آینده ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
📌 پرداخت عیدی بازنشستگان تا پایان بهمن  
مدیرعامل صندوق بازنشستگی:امیدواریم تا پایان بهمن ماه حقوق و عیدی بازنشستگان پرداخت شود؛اعتبار سفرهای بازنشستگان به ۲۵ درصد  افزایش یافته است.
📌 تکلیف سود سهام عدالت کودکان چه میشود؟  
در خانواده هایی که کودک آنها هم سهام عدالت دارند، سرپرست خانواده می تواند بعنوان اولیاء یا قیم نسبت به افتتاح حساب بانکی مستقل به اسم کودک خود در تمامی بانک های معتبر اقدام نموده و سپس شماره شبا آن حساب بانکی را از بانک دریافت نموده و در سامانه برای فرزندشان ثبت نمایند.
سود سهام عدالت هر فرد، فقط به حساب بانکی خودش واریز خواهد شد.
سود کودکان به حساب سرپرست خانوار اعم از ولی یا قیم واریز نمی شود.
برای دریافت سود سهام عدالت فرزندانتان، حتما شماره شبا بانکی بنام خود ایشان را در سامانه ثبت نمایید نه شماره حساب سرپرست خانواده
📌 پاداش پایان سال کارکنان دولت یک میلیون تومان  
هیأت وزیران میزان پاداش آخر سال (عیدی) کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و قوه قضاییه و سایر دستگاه­های اجرایی مشمول قوانین خاص را مبلغ ۱۰ میلیون ریال تعیین کرد که در بهمن‌ماه سال جاری پرداخت خواهد شد.
📌 بررسی مشکل حذف یارانه زوجین جوان  
احد رستمی، مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره می گوید: افراد معترض نسبت به قطع یارانه می توانند با مراجعه به سایت 
http://www.yaraneh10.ir اعتراض خود را ثبت کنند.
وی می گوید: اگر یارانه هر دو نفر از زوج های جوان در سیستم پرداخت یارانه فعال باشد و به عبارتی هنوز قطع نشده باشد، مشکلی نخواهد بود و داماد می تواند با مراجعه به نزدیک ترین مرکز پلیس ۱۰+ و ارائه مدارک هویتی، یارانه خود و همسرش را از خانواده ها جدا کند.
بنابراین در این حالت موضوع بدون در نظر گرفتن شغل، سرمایه و حقوق زوج جوان قابل حل است و حتی اگر داماد یا عروس از شغل مناسب، سرمایه قابل وصف و بضاعت مالی برخوردار باشد نیز شامل دریافت یارانه خواهند بود.
براین اساس اگر در این بین قبلاً و در فرایند قطع بی برنامه یارانه ها، یارانه خانواده هر کدام از زوجین (عروس یا داماد) قطع شده باشد، دیگر موضوع فرق خواهد کرد و خانواده جدید تشکیل شده فارغ از هر گونه ملاحظه ای نظیر داشتن سرمایه، شغل و یا درآمد مشخص از دریافت یارانه دو نفری برای همیشه محروم خواهند شد.
 🔅سازمان هدفمندی یارانه ها نیز اعلام کرده که سرپرستان خانواری که در حال حاضر یارانه نقدی را دریافت می کنند و متقاضی ثبت وقایع حیاتی (ازدواج, طلاق, فوت و....) در خانوار خود هستند باید به همراه مدارک هویتی (شناسنامه, کارت ملی و …) و مستندات لازم به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند و خانوارهایی که در حال حاضر یارانه نقدی دریافت می کنند و متقاضی تغییر سرپرست خانوار (به دلایل محجوریت، مجنون شدن سرپرست خانوار، اعتیاد سرپرست خانوار و…) هستند لازم است به همراه مدرک هویتی و مستندات لازم به فرمانداری های محل سکونت مراجعه کنند.
📌 چگونه کارت بانکی مفقوده را مسدود کنیم 
یک مقام انتظامی گفت: در صورت مفقودیت کارت بانکی می‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک مورد نظر مراجعه و با انتخاب گزینه خدمات بدون کارت، کارت بانکی خود را غیرفعال کنید.
در صورت مفقودیت کارت بانکی می توانید به دستگاه خودپرداز بانک مورد نظر مراجعه و با انتخاب گزینه خدمات بدون کارت، کارت بانکی خود را غیرفعال نمایید؛ همچنین پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و آنان می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای_مجازی با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی و یا  در کلیه شبکه‌های اجتماعی داخلی  با ما در میان بگذارند.
📌 ۲۰ درصد افزایش حقوق کارکنان پلکانی نخواهد بود 
فیضی، عضو کمیسیون تلفیق مجلس :
مجلس تصمیمی برای پلکانی کردن افزایش ۲۰ درصد حقوق کارکنان در سال آینده نگرفته است.
📌 توزیع کارت اعتباری 5 میلیون ریالی به دانشجویان دانشگاه تهران 
معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: هفته آینده به دانشجویان دانشگاه تهران کارت اعتباری خرید می دهیم که در قالب سبد کالا می توانند از شرکت ها و فروشگاه های معتبر خرید کنند.
حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری با بیان اینکه دانشجویان متاهل دانشگاه تهران کارت اعتباری خرید ارزاق می گیرند، افزود: تنها دانشگاهی که به دانشجویانش ارزاق می دهد دانشگاه تهران است که بودجه آن نیز توسط دانشگاه تامین می‌شود.
وی ادامه داد: طی هفته آینده  به دانشجویان کارت اعتباری خرید می دهیم که در قالب سبد کالا می توانند از شرکت‌ها و فروشگاه ها خرید کنند.
به نژاد درباره کارت های اعتباری 5 میلیون ریالی دانشجویی گفت: در مرحله اول از دانشجویان ثبت نام می شود و ما براساس اسامی و همچنین شماره دانشجویی لیست مورد نظر را به هیئت رئیسه دانشگاه می دهیم که پس از اخذ مجوز با شرکت های رفاهی  قرار داد بسته و سپس به دانشجویان تحویل می دهیم


 خبرهای استخدام،ثبت نام و اطلاعیه ها را هر هفته از طریق سایت omigo.ir دنبال کنید   


  archive  آرشیو گذشته : 

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin